Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقویم طرفداری امروز به وقایعی که در روز سوم شهریور ماه در سال های گذشته افتاد است می پردازد. 

تقویم طرفداری به سومین روز از آخرین ماه تابستان رسید و به همین دلیل در قسمت امروز از تقویم طرفداری به سراغ روز سوم شهریورماه در سال های اخیر می پردازیم و اتفاقاتی که در ورزش ایران و دنیا افتاد را با هم دوره می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پسر ایتالیایی مارادونا به تیم زیر 17 سال ایتالیا دعوت شد

پسر 14 ساله " دیه گو مارادونا" ستاره صاحب نام فوتبال ارژانتین که از یک زن ایتالیایی به دنیا آمده است، به تیم فوتبال زیر 17 سال ایتالیا دعوت شد. نام این بازیکن 14 ساله هم نام پدرش " دیه گو آرماندو مارادونا" است و با اینکه هنوز چند روزی به پانزده سالگی وی مانده از سوی " انتونیو روکا" مربی تیم فوتبال زیر 17 سال ایتالیا به اردوی امادگی این تیم دعوت شده است . مارادونا جوان در تیم جوانان ناپولی تیمی که پدرش در دهه 1980 دوران اوج فوتبال خود را دران طی کرده است ،عضویت دارد. وی که هرگز با مارادونا ملاقات نداشته در اول سپتامبر سال 1986 از یک زن ایتالیایی به نام کریستیاناسیناگرا به دنیا آمده است که در سال 1993 از طریق دادگاهی در ایتالیا ادعا کرد که پسرش فرزند مارادونا معروف است. انسا نوشته است ، مارادونا کوچک اعلام کرده است ، شهرت کنونی وی هیچ ارتباطی به پدرش ندارد و تمامی موفقیت های او به تلاش خود و زحمات مربیانش مربوط می شود. (3 شهریور 1380)

باقری و گل محمدی از سه شنبه در تمرینات پرسپولیس

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت : یحیی گل محمدی و کریم باقری از روز سه شنبه هفته جاری با حضور در تمرینات آماده سازی این تیم کار خود را در باشگاه پرسپولیس آغاز می کنند. پرسپولیس امسال در یارگیری تقریبا موفق عمل کرده و ما اکنون با جــــذب بازیکنانی نظیر باقری ، گل محمدی ، هادی مهدوی کیا در اندیشه هستیم تا حضوری بـا صلابت در لیگ برتر و همچنین جام باشگاههای اسیا داشته باشیم .

خوردبین ادامه داد: در خصوص کارت ای تی سی " مهدوی کیا" و "باقری" مشکلی وجود ندارد و این دو بطور رسمی و بدون مانعی رسماء پیراهن پرسپولیس را برتن خواهند کرد . در حال حاضر بازیکنان پرسپولیس ، در استراحت بسر می برند اما از روز سه شنبه در تمرینات جدی و فشرده شرکت می کنند و سپس راهی رامسر خواهند شد .(3 شهریور 1381)

نارضایتی "کی‌روش" بعد از شکست رئال مادرید مقابل مایورکا

"کارلوس کی‌روش" سرمربی باشگاه رئال مادرید اسپانیا بعد از شکست 2 بر1 تیمش مقابل رئال مایورکا در چارچوب رقابت های فوتبال سوپرجام باشگاه های اسپانیا، ابراز تاسف کرد. کی‌روش بعد از قبول شکست تیمش در دیدار رفت از این رقابت ها مقابل مایورکا گفت: بازیکنان حریف عرصه را بر تیم ما تنگ کردند. نیمه نخست مسابقه بسیار سخت بود اما در نیمه دوم بازیکنان رئال به تدریج تصمیم گیری بهتری انجام داده و بهتر شدند.

او ادامه داد: از بابت نتیجه اصلا راضی نیستم. ما نتوانستیم موقعیت های متعددی خلق کنیم و موفق نشدیم برنامه های از پیش تعیین شده خود را پیاده کنیم. از قبل می دانستیم که مصاف سختی پیش رو خواهیم داشت و مایورکا از روحیه جنگندگی بیشتری نسبت به تیم ما برخوردار است.

دیدار برگشت دو تیم چهارشنبه همین هفته در ورزشگاه سانتیاگو برنابو مادرید انجام می شود. کی‌روش تاکید کرد در دیدار برگشت، فوتبال زیباتری توسط بازیکنان رئال به نمایش گذاشته خواهد شد. (3 شهریور 1382)

دادکان: درخصوص حضور"عزیزی" دراردوی تیم ملی با برانکو صحبت خواهم کرد

رییس فدراسیون فوتبال عصر روزسه شنبه اعلام کرد که با"برانکو ایوانکوویچ" سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص حضور " خداداد عزیزی" در اردوی تیم ملی گفت وگو خواهد کرد. "محمد دادکان" در این رابطه گفت: عزیزی روحیه ای برای تیم ملی محسوب می شود و بدون شک حضور او در کنار سایر بازیکنان می تواند اثرات مثبتی به همراه داشته باشد

. وی ادامه داد: " ایوانکوویچ" شب گذشته وارد تهران شده و قرار است فردا با حضور وی در محل فدراسیون فوتبال در این رابطه گفت وگو شود. رییس فدراسیون فوتبال در عین حال یاداورشد که تصمیم نهایی را ایوانکوویچ اتخاذ خواهد کرد و شخصا در این مورد سرمربی تیم ملی را تحت فشار نخواهم گذاشت.  (3 شهریور 1383)

کیکر "علی کریمی"را به عنوان بهترین بازیکن خط میانی بایرن معرفی کرد

نشریه کیکر در تازه ترین شماره خود با انتشار گزارشی تحلیلی درباره بازیکنان خط میانی تیم فوتبال بایرن مونیخ، علی کریمی را بعنوان برترین هافبک این تیم معرفی کرد. "برنت سالمون" نویسنده این گزارش در تحلیل خود، نوشت: از میان بازیکنان سرشناسی همچون "سباستین دایسلر"، "مهمت شول"، "باستیان اشواین اشتایگر" و "زی روبرتو"، که بعنوان بازیکن خط میانی برای تیم بایرن بازی می کنند، "علی کریمی" بهترین آنها برای تیم بایرن در دو هفته فصل جدید بوندسلیگا بوده است.

این گزارش در ادامه با اشاره به بازی خوب کریمی در برابر تیم های مطرح آلمان از جمله "مونشن گلادباخ" و "بایر لورکوزن" افزود: کریمی خود نیز در مصاحبه های اخیرش گفته بود که می خواهد موفق باشد و به اعتقاد کارشناسان چنانچه همین وضع را ادامه دهد، موفقیت وی 100 درصد خواهد بود. در این مقطع زمانی بازیکنانی نظیر کریمی بسیار کم هستند. در دو هفته اخیر مطبوعات و نشریات آلمانی با انتشار گزارشها و مصاحبه های متعدد از علی کریمی ، به تعریف وتمجید از بازیهای خوب این بازیکن ایرانی عضو تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران پرداخته اند. (3 شهریور 1384)

پرونده چهار پرسپولیسی بسته شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که پرونده شکایت چهار پرسپولیسی با تهیه تفاهمنامه ای بین آنها و باشگاه پرسپولیس مختومه اعلام شد. ناصر ابراهیمی، پرویز کماسی، رضا نیک نظر و سهراب انتظاری با حضور در باشگاه پرسپولیس و تهیه تفاهمنامه ای پرونده شکایت از این باشگاه را بستند. بر همین اساس در خصوص پرونده علی انصاریان، باشگاه پیروزی تفاهمنامه ای را ارائه کرده که در آن طرفین نسبت به یکدیگر تعهداتی دارند که مستلزم رسیدگی دقیق تر است. به همین منظور از سوی کمیته انضباطی جلسه رسیدگی به روز دوشنبه 6/6/85 ساعت 15 بعدازظهر با حضور نمایندگان باشگاههای استقلال و پرسپولیس و حضور علی انصاریان برگزار خواهد شد. (3 شهریور 1385)

" امیر قرایی " عنوان قوی ترین مرد ایران را کسب کرد

مسابقات قوی ترین مردان ایران در وزن زیر 105 کیلوگرم که در مجموعه ورزشی طرشت تهران جریان داشت ، جمعه شب با قهرمانی " امیر قرایی " به پایان رسید. در این دوره از مسابقات که با شرکت 102 تن از قوی ترین مردان ایران برگزار شد ، پس از " قرایی " که بر سکوی نخست ایستاد ، " مهدی باقری " و " حبیب کریمی " عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
این مسابقات که از سوی هواداران این رشته مورد استقبال بسیاری قرار گرفت ، در آیتم های مختلف برگزار شد. "فرامرز خودنگاه " به عنوان داور و " مهدی نوری زاده " به عنوان مسوول برگزاری ، این مسابقات را برگزار کردند. (3 شهریور 1386)

باز هم مهدوی کیا به تیم ملی دعوت نشد

کادر فنی تیم ملی فوتبال یکشنبه شب فهرست نهایی بازیکنان تیم ملی را جهت دیدار با تیم ملی آذربایجان درحالی اعلام کرد که نام مهدی مهدوی کیا و علی کریمی دراین فهرست دیده نمی شود.
بر اساس تصمیم کادر فنی تیم ملی، سید مهدی رحمتی، وحید طالب لو، رحمان احمدی، هادی عقیلی، محسن بنگر، سید جلال حسینی، محمد نصرتی، احمد آل نعمه، مجتبی شیری، ستار زارع، مجید غلام نژاد، حسین کعبی، ابراهیم صادقی، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، کیانوش رحمتی، فریدون زندی، وحید هاشمیان، احسان حاج صفی، مهرزاد معدنچی، مسعود شجاعی، مجتبی جباری، غلامرضا رضایی، میلاد میداودی، سید جلال رافخایی و رسول خطیبی به اردوی تدارکاتی تیم ملی فراخوانده شدند.
این بازیکنان باید روز دوشنبه خود را درمحل هتل استقلال به کادر فنی تیم ملی معرفی نمایند. تیم ملی فوتبال چهارشنبه هفته جاری در مجموعه ورزشی آزادی با تیم آذربایجان دیدار خواهد کرد. (3 شهریور 1387)

مهرداد اولادی در انتظار پاسخ سرمربی دیپورتیوو اکسرس اسپانیا

مهرداد اولادی مهاجم ایرانی فصل قبل تیم الشباب امارات در انتظار پاسخ خوزه آنخل سیگاندا سرمربی تیم دیپورتیوو اکسرس اسپانیا برای عقد قرار داد با این تیم است. به گزارش روز سه شنبه کنفدراسیون فوتبال آسیا، تکلیف مهاجم اسبق تیم پرسپولیس اواخر هفته جاری پس از آزمایشات پزشکی تیم دیپورتیوو اکسرس مشخص خواهد شد. این مهاجم 24 ساله هفته گذشته وارد شهر خرس دلا فرونترا در ایالت آندالوسیا اسپانیا شد تا در تمرینات تیم دیپورتیوو اکسرس که به تازگی به لیگ دسته اول باشگاه های اسپانیا صعود کرده است، شرکت کند. سرمربی تیم دیپورتیوو اکسرس اواخر هفته جاری نظر نهایی خود را در مورد جذب اولادی اعلام خواهد کرد. سیگاندا که یک بار تیم اوساسونا را به نیمه نهایی مسابقات جام یوفا رساند با جواد نکونام و مسعود شجاعی کار کرده و از این طریق با بازیکنان ایرانی آشناست. (3 شهریور 1388)

با اعلام پزشک سپاهان؛ جان واریو برای دیدار مقابل استقلال آماده است

پزشک سپاهانی ها در مورد آخرين وضعيت فابيو جانواريو، هافبك مصدوم سپاهان براي حضور در ميدان و بازي مقابل تيم سابقش گفت: جانواريو تا روز گذشته تمريناتش را به صورت اختصاصي‌ انجام مي داد، البته مصدوميت وي به طور كامل برطرف شده و از امروز مي‌تواند به تمرينات گروهي اضافه شود. رشادي افزود: جانواريو از لحاظ پزشكي مشكل خاصي براي حضور در ميادين ندارد و مصدوميتش به طور كامل برطرف شده است، اما اين مورد كه وي بتواند در ديدار با استقلال، تيم را همراهي كند يا خير؛ بر عهده كادر فني سپاهان است.

وي تأكيد كرد: ساير بازيكنان از جمله نويدكيا در سلامت كامل به سر مي‌برند و در صورت صلاحديد كادرفني مي‌توانند سپاهان را در ديدار روز جمعه همراهي كنند. فابيو جانواريو كه در ابتداي فصل جاري از تيم استقلال جدا و به سپاهان پيوست، به دليل بروز مصدوميت تا به حال نتوانسته تيمش را در ليگ دهم همراهي كند. (3 شهریور 1389)

داوری: مرفاوی استعفا نمیداد، برکنارش میکردم

عبدالرضا داور در مورد استعفای مرفاوی خاطرنشان کرد: قاعدتاً پس از کسب این نتایج باید این اتفاق رخ می‌داد و اگر استعفا هم صورت نمی‌گرفت ما مرفاوی را برکنار می‌کردم. همچنین نژادزمانی مدیرعامل باشگاه را برکنار کردم زیرا این افراد نتوانستند آنچه انتظار داشتیم را برآورده کنند.
رئیس هیئت مدیره باشگاه مس افزود: تیم نیازمند شوک جدیدی است که باید به آن داده شود. در حال حاضر برای مدیریت باشگاه حاج‌اسماعیلی یکی از معاونین را به عنوان سرپرست موقت انتخاب کردم تا در چند روز آینده تصمیم قطعی خود را اتخاذ کنم.
وی درباره جایگزین صمد مرفاوی نیز گفت: ما با فلمینگ قرارداد داریم و در حال حاضر وی را به عنوان سرمربی موقت تیم مس انتخاب خواهیم کرد تا در آینده با او مذاکرات لازم را انجام دهیم و شرایط وی را بسنجیم و در صورت استاندارد بودن با خواسته‌‌های باشگاه هدایت تیم را برعهده بگیرد. (3 شهریور 1390)

فرگوسن: امسال دیگر بازیکن نمی‌خریم

شیاطین سرخ در فصل نقل و انتقالات تابستانی رابین فن پرسی، شینجی کاگاوا، نیک پاول و الکساندر باتنر را خریده و در آستانه قرارداد با آنجلو هنریکس، مهاجم 18 ساله شیلیایی یونیورسیداد قرار دارد.

سر الکس فرگوسن در این مورد گفت: بدون شک ما هیچ بازیکن دیگری در این تابستان نخواهیم خرید. هیچکس در زمینه خرید بازیکن فعالیت نخواهد کرد.

پس از آنکه یونایتد‌ها چند سال هنریکس را زیر نظر گرفته بودند، فرگوسن از اینکه با این بازیکن قرارداد خواهند بست ابراز رضایت کرد و این بازیکن را آخرین خرید تابستانی اعلام کرد.

فرگوسن عنوان کرد: هنریکس مجبور بود به شیلی برود ولی به منچستر باز خواهد گشت. او زمانی که 15 یا 16 ساله بود به اینجا آمده بود. ما در این مدت با او در ارتباط بودیم و برای جذب او یک سال تمام منتظر ماندیم و در نهایت تصمیم گرفتیم او را به فهرست بازیکنانمان اضافه کنیم. (3 شهریور 1391)

قلعه‌نویی: اگر به ما فشار بیاید از تاج می‌خواهم مشکل را حل کند

امیر قلعه‌نویی در پایان دیدار با راه آهن در نشست خبری گفت: درباره بازی هم باید بگویم بازی خوبی بود و روی یک موقعیت معمولی گل خوردیم و خداراشکر که سه امتیاز را گرفتیم. در دقیقه 20 به بعد کمی افت کردیم هنوز با استقلال مد نظر من فاصله داریم.

سرمربی استقلال در مورد وضعیت جواد نکونام، گفت: جواد و سایر بازیکنان بازیکنان بزرگی هستند. ما خوب بدنسازی نکردیم و طبیعی است در نمودار حرکتی ‌شان فراز ونشیب دارند البته با توجه به تجربه‌شان بازی به بازی بهتر می‌شوند. برده‌ایم اما بازهم می‌گویم برنامه‌ریزی به ما ضربه می‌زنند. همه تیم‌ها پنج‌شنبه به پنج‌شنبه و جمعه ها بازی می‌کنند اما ما چهارشنبه بازی کردیم و امروز هم یکشنبه بازی کردیم و یک ماه پیش هم نامه نوشتیم ولی توجهی نشد.

وی در مورد اعلام برنامه چهار هفته بعدی لیگ، گفت: باید برنامه را ببینم و به تاج هم گفتم که در برنامه ریزی اشتباه کردند که فکر می‌کردند 4 تیم آسیایی داریم اما اکنون یک نماینده در آسیا داریم این برنامه ریزی برای اسفند مناسب است. اگر به ما فشار بیاید از تاج می‌خواهم ورود و مشکل را حل کند. (3 شهریور 1392)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال تقویم طرفداری سرمربی تیم تیم فوتبال علی کریمی هفته جاری مهدوی کیا سه شنبه کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در آستانه نبرد سنتی تیمش با رقیب دیرینه مادریدی، به شاگردان خود هشدار داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که روحیه کاتالان‌ها به خاطر باخت خانگی سنگین اخیرشان برابر پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف از این رقابت‌ها به شدت اُفت کرده است، قبول یک شکست دیگر آنهم در ال‌کلاسیکو آخرین چیزی خواهد بود که سرمربی‌شان ژاوی هرناندس خواهد خواست.

بعد از حذف از اروپا، لالیگا آخرین شانس باقیمانده بارسایی‌ها برای کسب جام است هرچند که احتمال وقوع چنین سناریویی بسیار کم است. فاصله هشت امتیازی موجود میان رئال مادرید صدرنشین و بارسلونای رده دومی، به فرض پیروزی بارسا در خانه حریف در حالی به پنج امتیاز کاهش خواهد یافت که فقط شش هفته دیگر به پایان فصل باقی است و بارسایی‌ها هم تا پایان فصل بازی‌های سخت‌تری پیش رو دارند؛ حداقل روی کاغذ. با این وجود ژاوی نمی‌خواهد که در آخرین فصل حضورش روی نیمکت بارسلونا با ثبت سه شکست پی‌در‌پی در ال‌کلاسیکو به یاد سپرده شود.

پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد/ پایان تلخ اتلتیکو

 

طبق گزارش نشریه آ اس اسپانیا، صبح امروز (پنجشنبه) سرمربی بارسلونا قبل از شروع تمرینات گروهی بازیکنانش با آنها جلسه‌‌ای پنج دقیقه‌ای گذاشته و اتمام حجت کرده است. نشریه مادریدی به نقل از ژاوی نوشته است: بیاید به سراغ (رئال) مادرید برویم. برای این بازی من هیچ بهانه‌ای را نمی‌پذیرم.

گویا یکی از مهمترین نکاتی که ژاوی در تمرینات پیش روی بارسلونا مدنظر خواهد داشت، وضعیت روانی بازیکنانش است. ظاهراً او نگران آن است که باخت 4 بر یک سه‌شنبه شب برابر پاری‌سن‌ژرمن روحیه بازیکنانش را تضعیف کرده باشد و آنها از همین حالا خودشان را برابر رئالی که در شرایطی کاملاً متضاد به سبب پیروزی‌اش در خانه منچسترسیتی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان سرشار از روحیه‌ شده، از پیش بازنده بدانند.

اگر او بتواند این مسئله را مدیریت کند، بارسلونا می‌تواند امیدوار باشد که به سبب استراحت بیشتر بازیکنانش نسبت به کهکشانی‌هایی که سفرشان به انگلیس با یک بازی 120 دقیقه‌ای سنگین همراه بود، دست پر از مادرید به کاتالونیا برگردد.

تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در این فصل تا کنون دو بار برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که اولی در نیم‌فصل نخست لالیگا و دومی در فینال سوپرجام اسپانیا بود که هر دوی آنها با برتری رئال مادرید همراه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو
  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • پنالتی رودیگر و خوشحالی بازیکنان رئال مادرید از لنز دوربین تماشاگران / فیلم
  • واکنش بازیکنان رئال مادرید به لوگوی منچسترسیتی +ویدئو
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»
  • اخراج مرگبار بارسلونا؛ امشب نگذارید بچه‌ها بخوابند، سیتی-رئال این‌جاست!