Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس بوعذار هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: روزهای سختی را در لیگ نوزدهم پشت سر گذاشتیم و خوشحالم که لیگ برای ما پایان شیرینی داشت. - اخبار ورزشی -

عباس بوعذار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره نمایش موفقیت‌آمیز فولاد و اینکه آنها با پیروزی برابر تراکتور به سهمیه آسیا دست پیدا کردند، گفت: قبل از بازی با تراکتور می‌دانستیم که تمام زحماتی که در طول فصل کشیدیم به این بازی آخر بستگی دارد و خیلی انگیزه داشتیم که به برد برسیم و در نهایت سهمیه را به دست بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه برابر تیم پرمهره تراکتور هم بازی بسیار خوبی انجام دادیم و در نهایت به پیروزی رسیدم. این برد خیلی خیلی دلچسب بود. 

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا در ابتدای فصل فکر می‌کردی فولاد سهمیه آسیا بگیرد؟»، تصریح کرد: اوایل فصل خیلی‌ها تصور نمی‌کردند سهمیه بگیریم، خصوصاً اینکه از لحاظ هزینه با خیلی از تیم‌ها فاصله داشتیم. با این حال نشان دادیم که در فوتبال اگر تلاش کنی به نتیجه می‌رسی. آقای آذری در این مدت خیلی به ما روحیه داد و نقش آقای نکونام هم که غیر قابل انکار است. من امیدوارم آنها در فولاد بمانند تا این تیم فصل آینده قدرت بیشتری داشته باشد.

بوعذار در خاتمه خاطرنشان کرد: ما در تعطیلات کرونا هم شرایط سختی را تجربه کردیم. در یک مقطع 16 نفر از اعضای تیم ما درگیر بیماری کرونا بودند و در ادامه هم شرایطی ایجاد شد که دو ماه در اردو بودیم. با این همه سختی، لیگ برتر پایان خوشی برای ما داشت و خوشحالم که با این عملکرد هواداران فولاد را خوشحال کردیم.

دلیل جدایی احتمالی آذری از فولاد چیست؟

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فولاد خوزستان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط فولاد خوزستان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ پیام نیمار بعد از شکست پاری‌سن‌ژرمن در فینال لیگ قهرمانان ۲ لیگ قهرمانان اروپا| بایرن مونیخ، پاری‌سن‌ژرمن را در حسرت قهرمانی گذاشت/ جام ششم برای باواریایی‌ها ۳ آغاز تنش و جنجال در دربی؛ تهیه‌کننده و کارگردان: فدراسیون فوتبال ۴ فینال لیگ قهرمانان اروپا از دریچه دوربین/ اشک و حسرت نیمار در شب شادی باواریایی‌ها ۵ تست کرونای پیانیچ مثبت شد ۶ تاریخ‌سازی سیلوا با حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا ۷ اولیور کان: نویر بهترین دروازه‌بان تاریخ آلمان است/ نویر: هرگز از بازی در یک تیم این قدر لذت نبرده‌ام ۸ تیاگو سیلوا با پاری‌سن‌ژرمن خداحافظی کرد مهمترین اخبار ورزشی علی‌نژاد: بودجه کشتی بیش از ۲۲ میلیارد است نه ۹ میلیارد/ از قانون منع جذب خارجی‌ها در فوتبال حمایت می‌کنیم رضایی: امیدوارم پشت پرده قرارداد ویلموتس مشخص شود/ هر چه بنا گفته، درست است سرپرست پارس جنوبی: بازیکنان بی‌کیفیتی در تیم رفت و آمد می‌کردند/ کمیته‌های انضباطی و استیناف در حق ما اجحاف کردند آغاز تنش و جنجال در دربی؛ تهیه‌کننده و کارگردان: فدراسیون فوتبال مهمترین اخبار تسنیم لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موفق نخواهد شد مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی(ره) به‌صورت عمومی برگزار نمی‌شود گفتگوی تفصیلی با امیر روحانی| ایران قطب منطقه‌ای در تعمیر بالگردهای شرقی می‌شود/ ساخت نمونه پیشرفته‌تر بالگرد صبا عراق|از اختلاف میان گروه‌های سیاسی اهل سنت تا انتقاد از موضع الکاظمی درباره توافق امارات و رژیم اسرائیل لبنان| تأکید شیخ یزبک بر تمسک به گزینه مقاومت برای پیروزی بر دشمن صهیونیستی ــ آمریکایی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فولاد خوزستان فولاد خوزستان لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این سه شنبه با لیگ قهرمانان و عملا از فصل خداحافظی کرد، زیرا به نظر می رسد برای آبی و اناری ها حتی اگر یکشنبه در برنابئو رئال را ببرند نیز جبران هشت امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید بسیار دشوار است. 

بازی مقابل پاری سن ژرمن سخت ترین بازی ای بود که ژاوی در چند وقت اخیر تجربه کرد، به دلیل همه چیزهایی که این بازی در خود داشت و می توانست به قیمت از دست رفتن مهمترین جام فصل برای او تمام شود. ژاوی می خواست بارسا را قهرمان اروپا کند و برود تا عملا فصل رئال را نیز تحت سایه قرار دهد. همه چیز نیز برای رسیدن به نیمه نهایی مهیا بود اما....

تلخ ترین شکست

خیلی سخت بود چون بارسلونا وقتی نیم ساعت از بازی گذشته بود، مطلقاً همه چیز را برای صعود به نیمه نهایی در اختیار داشت. به پیروزی 2-3 به دست آمده در پارک دو پرنس، خیلی زود گل رافینیا نیز اضافه شد که فاصله با فرانسوی ها را بیشتر می کرد. با این حال، از آن لحظه به بعد اتفاقاتی عجیب رخ داد و ژاوی هم یکی از قهرمانان داستان بود.

اخراج آرائوخو

برخورد آرائوخو با بارکولا که مدافع اروگوئه ای به خاطر آن اخراج شد، اعصاب سرمربی بارسلونا که آن کارت قرمز را ناعادلانه می دانست، به هم ریخت. او در اعتراضاتش که به لگد زدن به یکی از موانع کنارش ختم شد، بد و بیراه به داور را هم اضافه کرد. ژست او با اخراج جریمه شد. مربی ای که در بازی های اخیر بیشتر از حضور روی نیمکت، روی سکوها حضور داشته است. از همان لحظه بارسا هم یتیم شد و بدون مربی ماند و دیگر نتوانست برتری را حفظ کند.

صحبت با داور

در پایان بازی، مربی که هنوز خیلی داغ بود، به درون چمن رفت و سریع داور را خطاب قرار داد تا او را به خاطر اقداماتش در بازی و اخراج، سرزنش کند. او دستش را به هم فشرد و با صدای بلند گفت، داوری تو یک فاجعه بود. نگاه مربی گویای همه چیز بود. داور مقابل این اتهام و خشم زاوی دوام آورد تا اوضاع بدتر نشود. در کنفرانس مطبوعاتی بعد بازی نیز او به انتقادات خود از داوران ادامه داد و حتی اتفاقات بازی رفت را به یاد آورد.

خداحافظ مربی

ژاوی می داند که فصل برای او عملا به پایان رسیده است. توهم قهرمانی لیگ هنوز باقی مانده، اما بیشتر یک مدینه فاضله است تا یک امکان واقعی. و از همه مهمتر، تداوم او روی نیمکت بارسا که غیرممکن است. علیرغم همه چیزهایی که در هفته های اخیر گفته شد، قصد ژاوی همیشه این بوده است که به قول خودش عمل کند و در 30 ژوئن بارسا را ترک کند. 

او در پایان بازی گفت: «بارسلونا فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا دوباره تلاش خواهد کرد اما بدون من.»

لیگ و قهرمانان

شانس ادامه کار ژاوی در بارسا تنها در صورتی امکان پذیر بود که عملکردی فوق العاده ای در لیگ قهرمانان و لیگ داشته باشد. این اتفاق نیفتاده، بنابراین او در پایان فصل پست خود را ترک خواهد کرد. او این کار را پس از قهرمانی درخشان فصل گذشته لیگ انجام خواهد داد، اما با انتظاراتی که در این فصل برآورده نشدند. مشکلات مالی که باعث شد تیم نتواند به خوبی تقویت شود و مصدومیت های متعدد باعث شد تا فصلی خالی از معجزه رقم بخورد.

با این حال، حتی اگر عنوان قهرمانی وجود نداشته باشد، میراث مربی بسیار زیاد است. تحت هدایت او، بازیکنانی مانند یامال و کوبارسی که قرار است حال و آینده بارسا باشند، ظهور کردند. تعهد ژاوی به جوانان تردیدناپذیر بود و این چیزی است که بارسلونا در آینده قدردانش خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • روزهای سخت مورایس؛ شرایط سپاهان پایدار می‌شود؟
  • رشیدی: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است/ امیدوارم استقلال دیگر مصدوم ندهد
  • این آقا حق ورود به رختکن استقلال را ندارد!