Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی تندگویان در پیامی نوشت: در محرم امسال، همانگونه که مقام معظم رهبرى فرمودند، لازم است کلیه عزادارى ها در کشور با رعایت کامل مصوبات ستاد مبارزه با کرونا برگزار گردد و این فرصتى است براى جوانان تا بار دیگر حضور خود را ثابت نمایند. جوانان کشور امسال ضامنین سلامت عزاداران حسینى خواهند بود و از این طریق شکوه محرم را با تضمین رعایت کامل پروتکل هاى بهداشتى و تامین سلامتى عزاداران حفظ مى نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، متن پیام محمد مهدی تندگویان به شرح زیر است:   " گریه بر حسین(ع) و یاد عاشورا براى ما ایرانى ها و بخصوص جوانان عاشق حسین(ع)، مثل هوایى است که تنفس مى کنیم. آغاز محرم که فرا مى رسد، نمی توانیم عزادارش نباشیم. عزادارى براى امام حسین(ع) و یاد واقعه کربلا ستونهایى است که سالها بدان تکیه کردیم و به قول فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی در اولین محرم پس ازشهادتش (ما ملت امام حسینیم) امسال به واسطه شرایط ایجاد شده ناشى از شیوع بیمارى کرونا در کشور، برگزارى مراسم محرم و عزادارى ها اما شکل دیگرى به خود خواهند گرفت که تهدیدى براى اوضاع حاضر نباشد. اینکه در هر شرایطى راهى براى ذکر حسین(ع) و یاران با وفایش گشوده است نشان از حقانیت و خلوص این ایام دارد.  در محرم امسال، همانگونه که مقام معظم رهبرى فرمودند، لازم است کلیه عزادارى ها در کشور با رعایت کامل مصوبات ستاد مبارزه با کرونا برگزار گردد و این فرصتى است براى جوانان تا بار دیگر حضور خود را ثابت نمایند. جوانان کشور امسال  ضامنین سلامت عزاداران حسینى خواهند بود و از  این طریق شکوه محرم را با تضمین رعایت کامل پروتکل هاى بهداشتى و تامین سلامتى عزاداران حفظ مى نمایند. بدین منظور خانه هاى جوانان در سراسر استانها و شهرستانهاى کشور، تبدیل به خانه هاى حافظان سلامت عزاداران حسینى مى گردد.از تمامى تشکلهاى جوانان میخواهم امسال قلب سوگوارشان را اینگونه جلا بخشند. در کنار عزاداران حسینى، مدافعین سلامتشان باشند و با نذر ماسک و مواد ضدعفونى کننده و تذکرات لازم به منظور رعایت اصول بهداشتى در طول عزادارى ها، در عین احترام کامل به عزاداران، سلامتشان را تامین نمایند. همچنین در راستای ترویج فرهنگ (هر خانه یک حسینه)، تمام همت خود را برای تولید محتوا به کار ببندند تا عزاداران بتوانند در بستر فضای مجازی و رسانه ای در خانه خود روضه سید و سالار شهیدان را برپا دارند.   لازم به ذکر است جوانان، اعضای سمن های جوانان و هئیت های ورزشی استان سمنان نیز در این پویش ملی مشارکت فعال داشته و برنامه های خود را در راستای این پویش و با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان به طور ویژه در دهه اول ماه محرم اجرا خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محرم 99 سلامت عزاداران رعایت کامل حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: غالب بانوان ما خود را متعهد به حجاب می‌دانند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ احمد وحیدی، وزیر کشور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد طرح نور اظهار کرد: موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست و غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند و درصد اندکی رعایت نمی‌کنند که با تذکر رعایت می‌کنند.

وی افزود: بین آنها نیز تعداد انگشت‌شماری هستند که ممکن است مقابل قانون مقاومت کنند و فراجا طبق وظایف قانونی‌اش موضوع را به مراجع قضایی دلالت می‌کند. 

وزیر کشور گفت: فراجا نیروهای خود را توجیه کرده که بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر قانون‌گریزی دارد، تفاوت قائل باشد.

وحیدی بیان کرد: این کار از وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضاییه است و اگر مشکلی باشد، باید به مرجع قضایی ارجاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • وزیر کشور: عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی ماست
  • وحیدی: غالب بانوان ما خود را متعهد به حجاب می‌دانند
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد و طرح نور
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است
  • قدردانی وزیر کشور از فراجا در اجرای «طرح نور»
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد