Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز دوشنبه، سوم شهریور، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/6/3؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

توافق پرسپولیس با آل کثیر/ چهارمین توافق سرخ ها در فصل نقل و انتقالات

توافق باشگاه پرسپولیس با عیسی آل‌کثیر، نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس توانسته تا اینجای کار نفرات مورد نیاز یحیی گل محمدی را جذب کند. همان طور که پیش تر نوشتیم، باشگاه پرسپولیس از مدت ها قبل با حامد لک و دانیال اسماعیلی فر به توافق رسیده بود و حالا خبرهای دریافتی حاکی از آن است که سرخ ها توانستند با عیسی آل کثیر، مهاجم گلزن صنعت نفت آبادان هم به توافق نهایی برسند.

گفتنی است آل‌کثیر پس از حامد لک، دانیال اسماعیلی‌فر و سعید آقایی، چهارمین بازیکنی است که پرسپولیسی ها در بازار نقل و انتقالات با آن توافق می کنند.

اسامی 8 متهم پرونده مارک ویلموتس مشخص شد

سازمان بازرسی با اتمام بررسی ها در پرونده قرارداد فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس، از ارسال گزارش نهایی به دادستان عمومی و انقلاب تهران خبر داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، در این گزارش آمده است:

پرونده هشت نفر به اتهام اهمال منجر به تضییع و ایجاد دین بر ذمه فدراسیون و خسارت به اموال دولتی و حقوق عمومی و تضییع آن ها به دادستان عمومی و انقلاب تهران ارسال شد.

این هشت نفر اعضای هیات رئیسه فدراسیون هستند که در هنگام عقد قرارداد همکاری با ویلموتس سند قرارداد را امضا کرده اند و در حال حاضر به علت انجام اشتباهات متعدد در نوع قرارداد متهم شناخته شده اند. مهدی تاج به عنوان رئیس و حیدر بهاروند، لیلا صوفی‌زاده، محمود اسلامیان، کاظم طالقانی، هدایت ممبینی، محمود شیعی و فریدون اصفهانیان، این هشت نفر هستند.

با این حال علی کفاشیان، به علت محرومیت در آن مقطع زمانی از حضور در فوتبال و در نتیجه امضا نکردن این سند به همراه این هشت نفر به دادسرا نمی رود.

علی دایی - تراکتور؛ فعلا پای میز مذاکره

علی دایی در آستانه سرمربیگری تراکتور قرار دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، باشگاه تراکتور تبریز از هفته ‌های گذشته به فکر انتخاب سرمربی جدید برای فصل بعد است و در همین زمینه مذاکراتی را در چند وقت اخیر با علی دایی داشته که هر بار این مذاکرات به دلایلی به بن ‌بست خورد.

دایی که در دو فصل گذشته چند بار در آستانه نشستن روی نیمکت تراکتور قرار داشته، طبق شنیده ‌ها در چند روز گذشته و پس از عدم موفقیت در مذاکرات اولیه، دوباره با مدیران باشگاه تراکتور پای میز مذاکره نشسته و این ‌بار توافق اولیه بین طرفین انجام شده است.

دایی پس از جدایی از سایپا، در فصل گذشته در لیگ برتر سرمربیگری نکرده و حالا مدیران باشگاه تراکتور در تلاش هستند با رفع موانع، این مربی فصل آینده هدایت سرخپوشان تبریزی را بر عهده داشته باشد.

فرهاد مجیدی، محمد دانشگر و فرشید باقری را بخشید

محمد دانشگر و فرشید باقری از سوی فرهاد مجیدی مورد بخشش قرار گرفتند و از امروز در تمرین استقلال شرکت خواهند کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، فرشید باقری و محمد دانشگر دو بازیکنی هستند که به دلیل مسائل انضباطی از تمرینات این تیم کنار گذاشته شدند و در بازی با شاهین بوشهر هم غایب بودند.

اما پیرو درخواست بزرگان و بازیکنان باتجربه و اعضای کادرفنی استقلال از سرمربی آبی‌ها، فرهاد مجیدی با بازگشت محمد دانشگر و فرشید باقری به تمرینات آبی پوشان موافقت کرد.

محمد دانشگر به تمرین استقلال نرفت!

به گزارش طرفداری، محمد دانشگر و فرشید باقری دو بازیکن مغضوب استقلالی ها محسوب می شوند که توسط فرهاد مجیدی اجازه حضور در تمرینات را نداشتند اما با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری دربی و مصدومیت تعدادی از مدافعان تیم استقلال و آن طور که کفته می شود عدم حضور آنها در این بازی، فرهاد مجیدی تصمیم گرفت تا هر دو بازیکن مورد نظر را ببخشد تا آنها با حضور در تمرینات این تیم خود را آماده دربی جام حذفی کنند. اما در این میان اتفاق عجیبی افتاد و آن هم اینکه محمد دانشگر، مدافع استقلالی ها با وجود صدور اجازه حضور در تیم، باز هم به تمرین استقلال نرفت تا علامت سوال بزرگی در این باره به وجود بیاید. 

برخلاف محمد دانشگر، فرشید باقری به تمرین امروز استقلالی ها مراجعه کرد اما درباره دانشگر گفته می شود که او در تهران به سر نمی برد و به همین دلیل نتوانست به تمرین تیمش برسد.

پیام حیدری داور دربی شد

پیام حیدری به عنوان داور دربی جانشین محمد حسین زاهدی شد. 

به گزارش طرفداری، کمیته داوران که اصرار داشت رضا کرمانشاهی بازی حذفی پرسپولیس - استقلال را سوت بزند، پس از اطلاع از مخالفت کمیته صیانت، از این اصرار دست برداشت ولی تاکید کرد زاهدی فر هم نمی تواند قاضی این بازی حذفی باشد چرا که گزینه های کمیته داوران، رضا کرمانشاهی، پیام حیدری و مهدی سیدعلی بودند.

اگرچه فدراسیون فوتبال اصرار دارد نام زاهدی فر را هم در میان گزینه ها بگنجاند اما درنهایت با توافق کمیته داوران، که داوران بازی ها را پیشنهاد می کند و دپارتمان داوری که مامور ابلاغ حکم داوران است، پیام حیدری به عنوان داور بازی روز چهارشنبه پرسپولیس و استقلال انتخاب و معرفی شد.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 23 آگوست 2020

رسمی؛ ایگور تودور و روبرتو بارونیو به کادر فنی یوونتوس اضافه شدند

ایگور تودور، مدافع سابق یوونتوس و روبرتو بارونیو، کاپیتان سابق لاتزیو به عنوان دستیاران آندره آ پیرلو در یوونتوس منصوب شدند.

رسمی؛ آنتونی استوکس به لیوینگستون اسکاتلند پیوست

آنتونی استوکس مهاجم سابق تراکتور و پرسپولیس به صورت آزاد به لیوینگستون اسکاتلند پیوست.

رسمی؛ روبرتو دآورسا از پارما اخراج شد

روبرتو دآورسا از پارما اخراج شد و احتمالا هدایت جنوا را برعهده خواهد گرفت.

رسمی؛ فیل جاگیلکا قراردادش را با شفیلد یونایتد تمدید کرد

فیل جاگیلکا قرارداد جدیدی با شفیلد یونایتد به امضا رساند و به مدت یک فصل دیگر در این باشگاه خواهد ماند.

رسمی؛ جک رادول قراردادش را با شفیلد یونایتد تمدید کرد

جک رادول قرارداد جدیدی با شفیلد یونایتد به امضا رساند و به مدت یک فصل دیگر در این باشگاه خواهد ماند.

غیر رسمی؛ پپه رینا به لاتزیو پیوست

پپه رینا، دروازه بان 37 ساله اسپانیایی پس از سپری کردن یک برهه کوتاه در استون ویلا، دوباره در سری آ به کارش ادامه می دهد. با تایید آنتونیو ویتیلو و فابریتزیو رومانو، پپه رینا که اکنون بازیکن میلان است، برای امضای قراردادی دو ساله با لاتزیو به توافق نهایی رسیده و با توماس استراکوشا درون دروازه این تیم رقابت خواهد کرد.

بارسلونا قصد جذب کالوین استنگس را دارد

به نقل از اسکای، کالوین استنگس وینگر 21 ساله آزد آلکمار در لیست خرید بارسلونا قرار گرفته است.

بارسلونا بار دیگر برای جذب لائوتارو مارتینز اقدام می کند

لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله و آرژانتینی باشگاه اینتر هنوز هم اولویت اصلی بارسلونا در نقل و انتقالات است و کاتالان ها به دنبال جذب او هستند. به نقل از مارکا و موندو دپورتیوو، بر خلاف شایعات اخیر، بارسلونا به جذب ممفیس دیپای علاقه ای ندارد و اولویت اصلی بلوگرانا در نقل و انتقالات، جذب لائوتارو مارتینز از اینتر است.

گابریل ماگالاش در آستانه امضای قرارداد با آرسنال

گابریل ماگالاش به زودی می تواند رسما به بازیکن آرسنال تبدیل شود. به نقل از فابریتزیو رومانو، توافقات لازم برای انتقال گابریل ماگالاش، مدافع 22 ساله و برزیلی لیل به آرسنال حاصل شده است. ماگالاش روز دوشنبه به لندن پرواز خواهد کرد تا قرارداد خود که تا 2025 معتبر است را امضا کند.

آرسنال در پی جذب یک هافبک و مهاجم جدید

آرسنال تاکنون در نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب ویلیان به صورت آزاد شده است و اکنون تمرکز سران این باشگاه معطوف به انتقال گابریل ماگالاش است. به نقل از گاردین، توپچی ها به دنبال حفظ دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی باشگاه رئال مادرید به مدت حداقل یک فصل دیگر نیز هستند اما علاوه بر سبایوس، آرسنال خواهان جذب بازیکنان بیشتری است. میکل آرتتا، سرمربی این باشگاه همچنان به دنبال جذب یک هافبک و یک مهاجم دیگر برای تقویت بیشتر ترکیب خود است.

میلان قصد دارد دنی سبایوس را به خدمت گیرد

میلان امیدوار است از تغییرات مدیریتی در آرسنال بهره بگیرد و دنی سبایوس را به صورت قرضی جذب کند. به نقل از تلگراف، دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی رئال مادرید که فصل قبل به صورت قرضی در آرسنال حضور داشت، مورد توجه میلان قرار گرفته است.

پل پوگبا در منچستریونایتد می ماند

پل پوگبا، هافبک 27 ساله و فرانسوی باشگاه منچستریونایتد که تا ژوئن سال 2021 با این باشگاه قرارداد دارد، در آستانه تمدید قرارداد خود با این تیم است. به نقل از اسکای ایتالیا، مینو رایولا، مدیر برنامه پل پوگبا تمدید قرارداد این هافبک فرانسوی را با منچستریونایتد تایید می کند و در این رابطه می گوید:

پل پوگبا در منچستریونایتد خواهد ماند. او بازیکن بسیار مهمی برای منچستریونایتد به شمار می رود. آن ها پروژه مهمی دارند و پوگبا قطعا در این پروژه حضور خواهد داشت

بارسلونا برای جذب دونی فن ده بیک، لوییس سوارز را قربانی می کند

دونی فن ده بیک، هافبک تهاجمی 23 ساله و هلندی باشگاه آژاکس مورد توجه سران باشگاه بارسلونا قرار گرفته است. به نقل از موندو دپورتیوو، بارسلونا به جذب دونی فن ده بیک به دلیل توانایی های گلزنی او علاقمند است و این آمادگی را دارد تا از لوییس سوارز برای جذب این هافبک جوان از آژاکس اقدام کند.

سینیشا میهایلوویچ در لیست گزینه های اینتر

به نقل از گاتزتا، ماسیلیمیانو الگری و سینیشا میهایلوویچ به ترتیب گزینه های اول و دوم اینتر در صورت جدایی آنتونیو کونته محسوب می شوند.

خوزه کایخون در آستانه انتقال به ویارئال

خوزه کایخون، وینگر 33 ساله اسپانیایی پس از هفت سال حضور در ناپولی، قراردادش با این باشگاه به اتمام رسید و به لالیگا باز می گردد. به نقل از فابریتزیو رومانو، خوزه کایخون قصد دارد به لالیگا بازگردد و ویارئال در تلاش است تا وی را به صورت رایگان به ترکیب تیمش اضافه کند.

ساندرو تونالی در نزدیکی اینتر

ساندرو تونالی، هافبک متولد 2000 باشگاه برشا به زودی به بازیکن اینتر تبدیل می شود. به نقل از گاتزتا دلا اسپورت، اینتر بدون توجه به اینکه چه کسی این تیم را در فصل بعد هدایت می کند، قصد دارد ساندرو تونالی را به جوزپه مه آتزا بیاورد. اینتر و برشا به توافق ابتدایی برای انتقال تونالی به جوزپه مه آتزا به صورت قرضی و با حق خرید اجباری رسیده اند.

انتقال ادینسون کاوانی به بنفیکا منتفی شد

ادینسون کاوانی، مهاجم 33 ساله اروگوئه ای پس از جدایی از پاری سن ژرمن قرار بود به بنفیکا برود اما به دلیل اختلاف در نحوه پرداخت دستمزد، توافق کاوانی و بنفیکا به هم خورد.

تیمو باکایوکو در آستانه بازگشت به میلان

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، تیمو باکایوکو، هافبک دفاعی 25 ساله و فرانسوی باشگاه چلسی به میلان نزدیک شده است.

وست هم پیشنهادات رسیده برای فلیپه آندرسون را رد کرد

به نقل از تلگراف، فلیپه اندرسون بازیکنی است که آرسنال و لاتزیو به جذب قرضی وی ابراز علاقه کرده اند اما وست هم حاضر به معامله کردن به صورت قرضی نیست.

چلسی با مالانگ سار مذاکره کرده است

مالانگ سار مدافع میانی تیم ملی زیر 21 ساله های فرانسه مذاکراتی با چلسی داشته است. این مدافع 21 ساله پس از پایان قراردادش با نیس می تواند به صورت بازیکن آزاد راهی چلسی شود. چلسی در صورت امضای قرارداد با سار، احتمالاً او را به صورت قرضی راهی باشگاه دیگری می کند.

پاری سن ژرمن 0-1 بایرن مونیخ؛ فصل طلایی باواریایی ها با فتح سه گانه تکمیل شد

پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ در چارچوب فینال لیگ قهرمانان اروپا فصل 20-2019 به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی 1-0 بایرن مونیخ خاتمه یافت. بایرن مونیخ با این پیروزی برای ششمین بار در تاریخ خود فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد. همچنین بایرن مونیخ توانست در فصل 20-2019 فاتح سه گانه شود و این دومین سه گانه تاریخ آن هاست.

صبحانه ورزشی 1399/6/3؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی/ 2 شهریور 1399 علی انصاریان و بازی در یک سریال در نقش پلیس امیدنورافکن و رضا آذری، بازیکن استقلال ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 23 آگوست 2020 پیتر اشمایکل:
روزهای تعطیل زلاتان:
من بزرگ هستم اما padel zenter (به جای center) بزرگتر است صبحانه ورزشی 99/6/3؛ بسته ویدیویی صبح دوشنبه


منبع: طرفداری

کلیدواژه: گزارش طرفداری گابریل ماگالاش نقل و انتقالات شفیلد یونایتد صبحانه ورزشی صورت قرضی فرشید باقری فرهاد مجیدی محمد دانشگر دنی سبایوس پیام حیدری پل پوگبا گزینه ها آل کثیر هشت نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال در فولادشهر: پنالتی بود آقای داور!

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 77 مسابقه ذوب‌آهن و آلومینیوم توپ ارسالی از جناح چپ سبزپوشان اصفهانی برای استفاده محمد جواد محمدی به واسطه سرنگونی این مهاجم از دست رفت. مهاجم ذوب‌آهن در جدال تن به تن با مدافع آلومینیوم اراک داخل محوطه جریمه روی زمین افتاد و اعتقاد به پنالتی داشت، اما سعید رحیمی‌مقدم داور وسط در سوت خود ندمید.

اعضای تیم ذوب‌آهن در این صحنه بشدت نسبت به تصمیم داور وسط اعتراض کردند. نیمکت نشینان ذوب‌آهن هم از کنار زمین اعتقاد داشتند که خطای پنالتی روی محمدجواد محمدی رخ داده اما داور چنین نظری نداشت و رای به ادامه بازی داشت.

جالب اینکه اعتراض ذوبی‌ها تا ثانیه‌هایی بعد از این صحنه از کنار زمین ادامه داشت و در نهایت با بیرون رفتن توپ رحیمی‌مقدم را بر آن داشت که به کنار زمین بیاید و برخورد کند.

داور وسط بازی ذوب‌آهن و آلومینیوم با حضور کنار زمین در حالی که مربیان تیم میزبان مشغول صحبت با شاهین یزدانی داور چهارم بودند، به یکی از مربیان ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد تا این غائله خاتمه یابد. این در حالی است که ذوبی‌ها بعد از این صحنه نیز در چند صحنه نسبت به تصمیمات رحیمی‌مقدم اعتراض کردند.

دیگر خبرها

  • اکران «اینترستلار» ایتالیایی در سن سیرو
  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد
  • اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!
  • بارسلونا گل نامرئی زد؛ رئال مادرید، قهرمان روی کاغذ!
  • جنجال در فولادشهر: پنالتی بود آقای داور!
  • مربی محبوب لیگ برتر گزینه اصلی مربی‌گری بایرن مونیخ شد
  • گزینه اصلی بایرن: مربی محبوب لیگ برتر!
  • رابطه سیاه با دختر ۱۵ ساله در اتاق پشتی سوپر مارکت جنجال به پا کرد + فیلم دوربین مدار بسته
  • پیشنهاد ویژه رم به اسطوره: تمدید چند ساله!
  • جنجال در اف‌ای کاپ: داور به کمک سیتی رفت (عکس)