Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، جعفر شرفخانی اظهار کرد: این صندوق در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکیدات دولت در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در هفت سال خدمت دولت تدبیر و امید به پرداخت ۲۰ هزار و ۳۷۷ فقره انواع تسهیلات قرض‌الحسنه به میزان ۲ هزار و ۶۵۵ میلیارد و ۵۸۳ میلیون ریال اقدام  کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تسهیلات در ۲ بخش تولید - اشتغال و رفع ضرورت‌های زندگی پرداخت شده که بخش اشتغال - تولید ۱۲ هزار و ۵۹۰ طرح با یک هزار و ۵۳۰ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال سهم دارد که در نتیجه آن برای ۱۵ هزار و ۲۱۲ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

همچنین رفع ضرورت‌های زندگی نیز شامل تسهیلات ازدواج، درمان و سایر بخش‌هاست که این تسهیلات نیز سهم هفت هزار و ۷۸۷ موردی با ۴۲۵ میلیارد و و ۱۱۰ میلیون ریالی دارد. تسهیلات تولید - اشتغال نیز به سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی تقسیم شده که سهم بخش صنعت از این تسهیلات شامل ۲ هزار و ۸۰۶ طرح با ۴۱۴ میلیارد و ۸۹۹ میلیون ریال با سه هزار و ۴۰۲ فرصت شغلی بوده است.

مدیر صندوق کارآفرینی کردستان همچنین سهم بخش کشاورزی را ۲ هزار و ۳۳۵ طرح با ۷۱۵ میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال ریال با ۲ هزار و ۸۳۷ فرصت شغلی اعلام کرد و گفت: بخش خدمات با ۸ هزار و ۹۷۳ فرصت شغلی در هفت هزار و ۴۴۹ طرح سهم یک هزار و ۹۹ میلیارد و ۷۳۳میلیون ریالی دارد.

کد خبر 543167 برچسب‌ها استان کردستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کردستان میلیون ریال ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مبلغ تسهیلات یاد شده از ۱۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان است و تا سقف ۷۵ میلیون تومان نیاز به ضامن ندارد. همچنین تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی بدون دریافت سود به فرهنگیان ارائه می‌شود.
گفتنی است این تسهیلات صرفاً برای خرید کالا است و به فرهنگیان شاغل عضو صندوق ذخیره فرهنگیان تعلق می‌گیرد؛ بنابراین فرهنگیان غیر عضو در صورت تمایل برای استفاده از این تسهیلات باید ابتدا نسبت به عضویت در صندوق اقدام کنند.
فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به ادارات تعاون آموزش و پرورش در سراسر کشور یا نمایندگی‌های صندوق ذخیره فرهنگیان در مراکز استان‌ها به عضویت صندوق درآیند؛ همچنین به منظور اطلاع از جزئیات تسهیلات خرید کالا می‌توانند به پایگاه اینترنتی شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان به آدرس LFCO.CO مراجعه یا با شماره تلفن ۰۲۱۷۳۶۹۷۰۰۰ تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای