Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی موصلی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن گرامیداشت هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: ۸۰ واحد مسکونی ایتام ویژه مددجویان روستایی در استان تقدیم خانواده‌های تحت پوشش شد.

او بیان داشت: این ۸۰ واحد با کمک خیران و نیکوکاران مرتبط با موسسه اشرف الانبیاء تهران و موسسه خیریه علی ابن ابی طالب خرمشهر تهیه شد کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این امر مشارکت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موصلی افزود: خانواده‌های ایتام ساکن در روستا‌های شادگان، کارون، دشت آزادگان، اروند خرمشهر، آبادان و هویزه هستند که امیدواریم گام‌های بلند تری برای تهیه مسکن خانواده‌های تحت پوشش برداشته شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان تصریح کرد: اعتباری که برای این طرح از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در نظر گرفته شد ۲۷ میلیارد ریال بوده است که بلاعوض تخصیص داده شد و ۲۴ میلیارد ریال نیز در قالب تسهیلات بانکی برای این پروژه قرار داده شد.

این مقام مسئول گفت: واحد‌های ساخته شده با متراژ ۵۵ متر تا ۹۵ متر براساس تعداد خانوار بوده و تمام نکات فنی برای ساخت آن‌ها به کار گرفته شد و زیر نظر کارشناسان بنیاد مسکن فرآیند احداث آن‌ها صورت گرفت

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مددجویان کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از 33 هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، آئین واگذاری 33 هزار و 683 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور با حضور دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.

این واحد‌های مسکونی به همت کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و وزارت راه و شهرسازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث و به متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد در روستاها و شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت واگذار شده است.

حجت الاسلام رئیسی در این مراسم طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات دولت برای رفع نیاز مسکن متقاضیان مددجو در سراسر کشور، تحقق وعده دولت مردمی در این زمینه و قدردانی از تلاش‌های همه بخش‌ها و نهادها مشارکت کننده در این طرح بزرگ گفت: رشد 44 درصدی ساخت مسکن برای مددجویان در سال 1402 نسبت به سال 1401 از جمله خبرهای خوب و امیدآفرین است و باید از تلاش‌های همه مدیران استانی و نهادهای انقلابی برای تحقق این مهم صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم.

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه دولت در راستای تحقق این وعده که مددجوی فاقد مسکن در کمیته امداد امام خمینی (ره) نداشته باشیم، ساخت مسکن برای مددجویان را 44 درصد افزایش داد و لذا دولت صادق‌الوعد است، بر ضرورت تلاش مضاعف مسئولان مربوطه برای تسریع در تکمیل سایر پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی
  • ۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند
  • واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم
  • واگذاری بیش از 33 هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • اهدای ۲ هزار و ۸۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد فارس
  • واگذاری ۱۷۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان یزد
  • واگذاری ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان لرستان
  • واگذاری ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد