Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از تمدید ثبت نام برای دریافت تسهیلات جبران خسارت کرونا خبر داد.

به گزارش  قدس آنلاین و به نقل از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی،  یوسف بیدخوری  با اعلام این خبر افزود: براساس اعلام معاونت  گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  ، پیرو درخواست‌های مکرر ادارات کل استان‌ها  کارگروه  بررسی پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا به ریاست دکتر نهاوندیان معاون اقتصادی ریاست جمهوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: براساس تصمیم این کارگروه مهلت ثبت نام در سامانه کارا تا ۱۵ شهریور ۹۹ برای افراد دارای کد بیمه ای و بقیه افراد غیربیمه ای تا پایان شهریور ماه ۹۹ تمدیدشده است.
بیدخوری تصریح کرد: «همچنین این کارگروه در خصوص تمدید دوره تنفس امهال تسهیلات بانکی دریافتی تا پایان سال ۹۹ تصمیم‌گیری کرده و به زودی اطلاع‌رسانی خواهد  کرد.
او تصریح کرد: «براساس مذاکره و پیگیری انجام شده از مسئول وب سرویس وزارت کاراز امروز اسامی افراد غیر بیمه‌ای(تمامی دستگاه‌های اجرایی) نیز در سامانه کارا بارگذاری و افرادی که نتوانسته اند ثبت نام کنند قادرند در سامانه کارا ثبت نام کنند.
 بیدخوری یادآور شد: «در حال حاضر به ازای هر فرد شاغل بیمه شده در تاسیسات گردشگری ۱۶ میلیون تومان و به ازای افراد شاغل بیمه نشده در تاسیسات گردشگری نیز ۶ میلیون تومان تسهیلات با سود ۱۲ درصد به تاسیسات گردشگری متضرر پرداخت می‌شود.
انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کرونا تاسیسات گردشگری تاسیسات گردشگری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رضا حیدری با اعلام این مطلب گفت: در این دوره بیش از ۶۰ نفر از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، راهنمایان گردشگری، واحدهای بوم‌گردی، هتل‌ها و رستوران‌های سنتی بین‌راهی حضور داشتند.

معاون گردشگری آذربایجان غربی افزود: دوره آموزشی توانمندسازی مدیریت کیفیت در تاسیسات اقامتی و پذیرایی نیز با حضور ۷۰ نفر از مدیران، کارکنان هتل‌ها مهمان‌پذیرها، بوم گردی‌ها و رستوران‌های سنتی و بین راهی‌های سطح استان برگزار شد.

او تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره‌ها، توانمندسازی فعالان گردشگری سطح استان بوده و در آینده نیز دوره‌های آموزشی دیگری برای جامعه هدف در نظر گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • خسارت بارش‌های بهاره به ۶ هزار هکتار از مزارع استان
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • گروه۷: دارایی‌های روسیه تا زمان جبران خسارت اوکراین مسدود می‌ماند
  • اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان
  • سال گذشته؛ ۱۸ هزار زوج هرمزگانی تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند
  • ارائه تسهیلات به خانواده‌ها در راستای رفع موانع فرزندآوری
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • پرداخت بیش از ۴۸۱۶ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق تامین خسارت‌های بدنی