Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی گفت: هنوز مسئولان درباره فلسفه این تصمیمی که گرفته شده است توضیحی نداده اند. استدلال‌های پراکنده‌ای شنیده ایم که مثلا اگر بازیکن خارجی جذب نشود، بازیکنان داخلی به لحاظ کیفی رشد می‌کند، که البته به نظر من این استدلال اشتباه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخابی‌های پایتخت با تصمیمات عجیب مشکلات زیادی رقم زده اند

آذری افزود: موضوع بودجه در هر ساختاری مطرح است. اگر بودجه خوب مدیریت نشود، قاعدتا در پایان سال تراز مالی منفی خواهد شد. در این مسائل باید در بعد کلان فکر و بررسی کنیم. ۹۰ درصد مشکلات مالی فوتبال ما به ۲ تیم استقلال و پرسپولیس بر می‌گردد، چرا که این ۲ تیم با اخراج مربیان و تصمیمات عجیبی از این دست، مشکلات زیادی را رقم زده اند.

نحوه عملکرد مالی مدیران از توزیع بودجه مهم‌تر است

مدیرعامل فولاد خوزستان تصریح کرد: باید قوانین مربوط به فوتبال را اصلاح کنیم. مسئولان نتوانسته اند سرخابی‌های پایتخت را کنترل کنند، به همین دلیل چنین قانونی را وضع کرده اند. باید از توانمندی مدیریتی به خوبی استفاده کرد. نحوه عملکرد مالی مدیران از نحوه توزیع بودجه مهم‌تر است. افرادی در سطوح مدیریتی باشگاه‌ها منصوب می‌شوند که اصول و مبانی اولیه مالی را نمی‌دانند.

برخی بازیکنان رقم قرارداد را چندین برابر کرده اند

آذری گفت: من حدودا ۴۰ سال است هم ورزش و هم مدیریت می‌کنم. از این دست تصمیمات، بار‌ها اتخاذ شده است. یک بار برای حذف ناصر حجازی از تیم ملی طرح ۲۷ ساله‌ها را ارائه کردند. این تصمیم می‌تواند فوایدی داشته باشد؛ مثلا فضایی ایجاد کند که فوتبالیست‌های ایرانی بیشتر دیده شوند، اما این موضوع هم به مدیریت باشگاه‌ها بر می‌گردد. از تبعات دیگر این تصمیم هم این است که فرضا بازیکنی که سال گذشته قرارداد ۳ میلیاردی داشته است امسال رقمی ۲۵ میلیاردی را مطالبه می‌کند.

بیشتر بخوانید

آذری: با پرداخت بهای سنگین در فولاد موفق شدیم/ مدیریت ورزشی اصفهان کوتوله پروری است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۲۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش جام جم آنلاین، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد بابت این واگذاری تبریک می گویم. فکر می‌کنم یک بیماری چهل ساله درمان شده است. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده در انتظار دو باشگاه باشد.

او افزود: در جهان، صنعت ورزش چیزی نزدیک به دو درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد. کشورهای حاشیه ما قرار است سه درصد اختصاص دهد. لازم است کشور ما هم روی این موضوع سرمایه گذاری لازم کند.

زارعی در ادامه تاکید کرد: بعد از ارسال اسناد واگذاری دو باشگاه با AFC هماهنگی های لازم صورت گرفت که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت و خوشبختانه دیگر مشکلی نیست. امیدوارم بقیه نواقص هم برطرف شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: روز گذشته یک جلسه چهار ساعته با مسئولان سازمان لیگ و شرکت توسعه داشتیم تا اتفاقات خوبی برای ورزشگاه آزادی هم رخ بدهد.
کد خبر 

دیگر خبرها

  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد