Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: - داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صورت علاقه‌مندی به ۱۳ رشته­ دارای بخش عملی و همچنین داوطلبان کنکور ۹۹ علاقمند به رشته علوم ورزشی به منظور شرکت در آزمون عملی باید نسبت به انتخاب حداکثر دو مجموعه از رشته‌های تحصیلی اعلام شده تا امروز دوشنبه ۳ شهریورماه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تاکنون ۴۹ هزار و ۶۵۴ نفر از داوطلبان کنکور ۹۹ نسبت به اعلام علاقمندی به شرکت در آزمون عملی رشته های هنر و علوم ورزشی سال ۹۹ اقدام کرده اند.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب سوم شهریورماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org نسبت به ثبت و خرید کارت آزمون عملی اقدام کنند.

به گزارش مهر، پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی مورد نظر در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ بصورت متمرکز و با شرایط خاص صورت می‌پذیرد داوطلبانی که اقدام به انتخاب یک/۱ مجموعه از مجموعه رشته‌های تحصیلی گروه آزمایشی هنر برای شرکت در آزمون عملی اقدام می کنند باید نسبت به پرداخت مبلغ یک میلیون ریال (۱۰۰ هزار تومان) بابت هزینه آزمون عملی به صورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب اقدام کنند.

داوطلبان در صورتی که متقاضی و علاقه مند به شرکت در آزمون عملی دو/۲ مجموعه از مجموعه­ های گروه آزمایشی هنر هستند باید نسبت به پرداخت مبلغ ۲ میلیون ریال (۲۰۰ هزار تومان) به صورت اینترنتی اقدام کنند.

عدم پرداخت هزینه آزمون رشته ­های تحصیلی عملی در تاریخ تعیین شده، به منزله عدم امکان پذیرش آنان در این رشته‌ها خواهد بود.

آزمون عملی برای کلیه رشته‌های نقاشی (ارتباط تصویری)، آموزش ارتباط تصویری ـ هنرهای تجسمی ـ طراحی پارچه و لباس، طراحی صنعتی، ادبیات نمایشی، مجسمه‌سازی، موسیقی ایرانی، موسیقی جهانی، موسیقی نظامی، کتابت و نگارگری، آهنگسازی، بازیگری، طراحی صحنه، نمایش عروسکی، عکاسی در شهریور ماه ۹۹ برگزار خواهد شد. 

داوطلبان برای اطلاع از جزئیات برگزاری آزمون عملی، زمان پرینت کارت ورود به جلسه و آدرس محل برگزاری آزمون رشته‌های هنر باید به اطلاعیه‌ چهارشنبه ۱۲ شهریورماه سازمان سنجش مراجعه کنند.

داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود که اولاً نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی در بازه زمانی اعلام شده اقدام کرده و ثانیاً در جلسه آزمون گروه آزمایشی هنر که در روز چهارشنبه ۲۹ مرداد برگزار شد، حاضر بوده باشند.

همچنین داوطلبان هریک از گروه ­های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی در صورت علاقه­ مندی به رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی باید نسبت به انتخاب مورد مربوط منحصراً به صورت اینترنتی تا امشب سوم شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.

داوطلبان علاقمند به رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی باید نسبت به پرداخت ۴۲۰ هزار ریال (۴۲ هزار تومان) به صورت اینترنتی به وسیله کارتهای بانکی عضو شتاب اقدام کنند.

زمان آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی در اطلاعیه ۱۶ شهریور ۹۹ به اطلاع داوطلبان می رسد. داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود که اولاً نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی در بازه زمانی اعلام شده اقدام کرده و ثانیاً در جلسه آزمون یکی از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی که در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ مرداد برگزار شد، حاضر بوده باشند.

کد خبر 5006944

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه هنر تربیت بدنی سازمان سنجش کنکور 99 رشته های نیمه متمرکز کنکور 99 سازمان سنجش ویروس کرونا محرم 99 وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی آموزش مجازی توزیع کارت کنکور پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نقل و انتقال دانشجویان شرکت در آزمون عملی صورت اینترنتی گروه آزمایشی هنر رشته علوم ورزشی نسبت به پرداخت برگزاری آزمون باید نسبت سازمان سنجش اقدام کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۳۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل ثبت نام نوبت دوم کنکور اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین، در مرحله اول ثبت نام برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری تیر ماه ۱۴۰۲، داوطلبان باید کد سوابق تحصیلی ۱۹ رقمی را از سایت وزارت آموزش و پرورش دریافت کنند.

در مرحله دوم دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام باید از روی سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور صورت بگیرد و داوطلبان موظف هستند شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما را بطور کامل مطالعه کنند.

در مرحله سوم داوطلبان باید سریال ثبت نام را به تعداد گروه آزمایشی و گروه علاقه‌مندی (هنر و زبان‌های خارجی) را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت نمایند و هزینه خرید آن را پرداخت کنند.

در مرحله چهارم داوطلبان باید با ورود به سایت سنجش آموزش کشور و سامانه آزمون سراسری ۱۴۰۳ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

در واقع داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری با استفاده از کد ملی و رمز دریافتی از طریق پیامک سازمان سنجش می‌توانند ثبت نام خود را در نوبت دوم نیز انجام بدهند و در مرحله بعد داوطلبان باید صفحه عضویت در سامانه آزمون سراسری ۱۴۰۳ را تکمیل کنند و متقاضیان جدید نیز در این صفحه وارد و به ثبت نام خود اقدام نمایند.

بارگذاری عکس جدید متقاضیان با فرمت مشخص در صفحه تصویر کاربر مرحله پنجم ثبت نام است که متقاضیان جدید باید برای شرکت در این آزمون نسبت به بارگذاری این عکس اقدام نمایند. در مرحله ششم ثبت نام بندهای مربوط به اطلاعات هویتی متقاضیان نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ باید تکمیل شود.

همچنین وارد کردن اطلاعات مربوط به نوع نظام آموزش تحصیلی داوطلب همراه با کد سوابق تحصیلی ۱۹ رقمی دریافت شده از درگاه وزارت آموزش و پرورش ضروری است و در گام هفتم ثبت نام درج کد سابقه تحصیلی دیپلم و کد سابقه تحصیلی پیش دانشگاهی برای فارغ التحصیلان نظام سالی واحدی الزامی عنوان شده است. همچنین عنوان مدرک تحصیلی، کد دانش آموزی و معدل کل باید از سوی داوطلب درج شود.

انتخاب گروه آزمایشی اصلی از سوی داوطلب در صفحه مربوط به اطلاعات آزمون از دیگر مرحله ثبت نام در کنکور است که داوطلب باید گروه آزمایشی مورد علاقه خود را انتخاب کند و عدم امکان تغییر گروه آزمایشی اصلی و گروه علاقمندی برای همه داوطلبان پس از پایان زمان ثبت نام ذکر شده است.

در مرحله نهم ثبت نام نوع سهمیه‌ها مشخص شده است و در صورت انتخاب سهمیه غیر از سهمیه مناطق داشتن مدرک مورد نیاز و کدهای دریافتی از ارگان‌های مربوطه ضروری است.

همچنین اطلاعات مورد نیاز برای متقاضیان استفاده از سهمیه ایثارگران غیر از سهمیه مناطق باید تکمیل شود.

در مرحله دهم ثبت نام داوطلبان کنکور باید در خصوص عدم معلولیت یا معلولیت و نوع آن اطلاعات خود را در صفحه اطلاعات تکمیلی مشخص کنند و در نهایت داوطلبان نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مرحله پایانی و یازدهم لازم است ثبت نام باید خلاصه پرونده ثبت نام را مشاهده کرده و در صورت صحیح بودن این اطلاعات را تایید کنند.

ثبت‌نام و شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از سه شنبه هفتم فروردین ماه منحصرا از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده است.

دیگر خبرها

  • همت خیرین برای توسعه فضای ورزشی در سراوان
  • آزادگان جهان در حمایت از فلسطین اقدام عملی داشته باشند
  • مراحل ثبت نام نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • تازه‌ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • ثبت نام بیش از ۸۰ هزار نفر در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • ۱۱ مرحله ثبت نام نوبت دوم کنکور
  • برخورد قانونی با متصرفان طبیعت در اشنویه
  • جزئیات ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • ثبت‌نام‌ نوبت دوم کنکور سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳ آغاز شد
  • نوروز و کنکوری‌ها