Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار ایلام با اشاره به تخصیص ۲۵ درصد از ظرفیت استخدامی استان به جامعه ایثارگری گفت: در تمام کارخانه‌ها، شهرک‌های صنعتی و دیگر واحدهای فعال استان برای جذب نیرو آزمون برگزار می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام،به نقل از روابط عمومی استانداری؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی اظهار داشت: سهمیه 25 درصدی  استخدامی‌ جامعه ایثارگری در استان لحاظ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌های فعال در حوزه نفت و گاز نیز این سهمیه را مدنظر قرار داده و اجرای آن را به دقت و صحت عملی کرده‌اند.

وی در پاسخ به اینکه "بیشترین حوزه به‌کارگیری جامعه ایثارگران در اجرای سهمیه 25 درصدی کدام حوزه‌ها بوده است" افزود: حوزه نفت وگاز و کشاورزی بیشترین واحدهای جذب ایثارگران در اجرای سهمیه 25 درصدی جامعه ایثارگری در استان ایلام بوده است.

استاندار ایلام گفت: بحث ما برگزاری آزمون است و در تمام کارخانه‌ها، شهرک‌های صنعتی و دیگر واحدهای فعال استان برای جذب نیرو آزمون برگزار می‌کنیم و جامعه ایثارگری هم از سهمیه 25 درصد خود استفاده کرده و می‌کند.

مشکل مسکن و اشتغال خانواده شهدا و ایثارگران استان خراسان جنوبی رفع می‌شودمشکل اشتغال خانواده شهدا حل شود/ خیابان‌ها به نام شهدا مزین شوندنماینده مردم اراک: امروز بیکاری، معیشت و اشتغال از مهم‌ترین موضوعات کشور است

وی ادامه داد: البته درباره جذب نیروهای کارخانه‌ها نظارت کامل وجود دارد؛ به‌عنوان‌ مثال در بحث پتروشیمی ما ورود کردیم و اجازه ندادیم این واحدها خود نیرو جذب کنند بلکه آزمون استخدامی برگزار کردیم.

سلیمانی دشتکی با عنوان این مطلب که تمام استخدامی‌ها در استان بر اساس قوانین و آیین‌نامه‌ها برگزار می‌شود، اضافه کرد: سال گذشته تعداد بسیاری از خانواده‌های ایثارگران و شهدا به‌عنوان کارآموز در شرکت پتروشیمی مشغول به‌کار شده‌اند و امیدواریم در ادامه با توجه به طرح‌ها و پروژه‌های در دست اقدام، مسائل و مشکلات این عزیزان نیز در حوزه اشتغال تعدیل و رفع شود.

انتهای پیام/180/س

R7718/P/S6,52/CT12 بیشتر بخوانید... ساماندهی نیروی انسانی و اشتغال فصلی در دامغان؛ طلای سبز فرصتی کم نظیر برای اشتغالزایی مشکل مسکن و اشتغال خانواده شهدا و ایثارگران استان خراسان جنوبی رفع می‌شود مشکل اشتغال خانواده شهدا حل شود/ خیابان‌ها به نام شهدا مزین شوند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ساماندهی نیروی انسانی و اشتغال فصلی در دامغان؛ طلای سبز فرصتی کم نظیر برای اشتغالزایی مشکل مسکن و اشتغال خانواده شهدا و ایثارگران استان خراسان جنوبی رفع می‌شود مشکل اشتغال خانواده شهدا حل شود/ خیابان‌ها به نام شهدا مزین شوند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۲ گزارش| بررسی علل آشفتگی بازار بورس در هفته‌های اخیر/ دولت شتاب‌زده عمل کرد / به اعتماد سهامداران خدشه وارد شد ۳ امید و تولید به نیشکر هفت‌تپه برگشت/ پایان تجمع ۷۰ روزه کارگران ۴ قطعه ۷ راه‌آهن گیلان آماده ریل‌گذاری/ خط ریلی رشت تا پایان سال به بندرانزلی متصل می‌شود ۵ گزارش|کرونا در ‌کهگیلویه و بویراحمد شوخی بیش نیست / مردم خطر را عادی‌انگاری کرده‌اند ۶ سرپرست باشگاه ذوب‌آهن: سرمربی تا پایان هفته معرفی می‌شود/ اسماعیلی‌فر خودش هم می‌داند با ما قرارداد دارد ۷ تلاش جهادی سپاه برای محرومیت زدایی از روستاهای میناب / اجرای ۳۶ پروژه طی ۳ سال+تصاویر ۸ ‌با این ستاره‌ها| رزمنده هنرمندی که فرمانده‌ای دلسوز و شجاع بود؛ شهید مصدق‌فر به گمنامی علاقه داشت مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از دورهمی فرهنگیان با چاشنی اشک شوق / نوستالژی ماندگار در ۱۰۰ سالگی آموزش و پرورش اصفهان نماینده کاشان در مجلس: امارات باید از فلسطین عذرخواهی کند/ پاسخ دستگاه دیپلماسی در زمان مناسب گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از شهیدی که پیکرش ۸ سال بعد از عملیات والفجر به ایران بازگشت / شهید شهرانی چگونه به شهادت رسید؟ گزارش| بررسی علل آشفتگی بازار بورس در هفته‌های اخیر/ دولت شتاب‌زده عمل کرد / به اعتماد سهامداران خدشه وارد شد مهمترین اخبار تسنیم فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد/ تولید سالانه ۴.۲ میلیون تن محصول لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موفق نخواهد شد مشترکین خانگی کم‌مصرف برق ۱۰۶میلیارد تومان پاداش گرفتند/ وزیر نیرو: صنعت برق ایران جزو قدرت‌های مسلّم منطقه است پهلوگیری انواع شناورها تجاری، صیادی، مسافری در جزیره ابوموسی امکان‌پذیر شد مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی(ره) به‌صورت عمومی برگزار نمی‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اشتغال خانواده شهدا جامعه ایثارگری سهمیه 25

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود، گفت: دیدار با خانواده شهدا موجب بالارفتن روحیه خدمت به شهروندان می‌شود، از این‌رو در هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده تعدادی از شهدای معزز این منطقه انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید سلمان قاضی‌عسگر در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان که به همراه حجت‌الاسلام حسین محمدی امام جمعه رهنان (غرب اصفهان)، فرمانده بسیج حوزه ۴ امام سجاد (ع) و رئیس بنیاد شهید ناحیه اصفهان جمعی از معاونان و مسئولان منطقه انجام شد، اظهار کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و دیدار با آن‌ها در اولویت برنامه‌های فرهنگی هفته بزرگداشت اصفهان قرار گیرد، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری به مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا و جانبازان هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می‌گیرند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا موجب بالارفتن روحیه خدمت به شهروندان می‌شود، از این‌رو در هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده تعدادی از شهدای معزز این منطقه انجام شد.

بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما «شهدا» هستند

حجت‌الاسلام حسین محمدی، امام جمعه رهنان نیز در این دیدار اظهار کرد: خدمت‌رسانی و تکریم خانواده شهدا وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسئولان است.

وی صبر و استقامت خانواده‌های معزز شهدا را ستودنی و ارزشمند توصیف کرد و افزود: بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما شهدا هستند و باید آن‌ها را محور همه برنامه‌ها و امور زندگی خود قرار دهیم

امام جمعه رهنان تاکید کرد: وظیفه داریم با یادآوری همت بلند رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و آشنایی مردم به‌خصوص نسل جوان با دستاوردهای دفاع مقدس در پاسداری از ارزش‌های اصیل اسلامی اهتمام ورزیم.

وی گفت: خون شهیدان والامقام، صبر و بردباری خانواده‌های معزز آن‌ها، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

کد خبر 747733

دیگر خبرها

  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان