Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه گفت: رویکرد دانشگاه علمی کاربردی در استان کرمانشاه برای امسال برگزاری هفت استارتاپ در مراکز است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مزدک رادملکشاهی در نشست خبری ظهر امروز که در دانشگاه علمی کاربردی استان برگزار شد با اشاره به اینکه پذیرش دانشجوی ورودی مهر 1399 در این دانشگاه از تاریخ‌های 4 شهریور برای دوره‌های کاردانی و 11 شهریوربرای دوره‌های کارشناسی آغاز می‌شود اظهار داشت: پذیرش مهر 99 این دانشگاه در 96 رشته محل و در 8 مرکز آموزش علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی، امام رضا(ع)، سازمان مدیریت صنعتی، سازمان همیاری شهرداری‌ها، نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر، اسلام آباد غرب(خضراء) و روانسر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی 15 رشته محل به دوره‌های کاردانی و کارشناسی مراکز علمی کاربردی کرمانشاه اضافه شد افزود: در پذیرش مهر 99، مجموع دورهای کاردانی مراکز آموزش علمی کاربردی استان 63 رشته محل و مجموع دوره‌های کارشناسی مراکز علمی‌کاربردی استان 39 رشته محل است.

رادملکشاهی عنوان کرد: دوره‌های کاردانی امور فرهنگی، دوخت و تکنولوژی لباس و عکاسی خبری در مرکز جهاددانشگاهی، دوره‌های کاردانی تربیت بدنی، مربیگری کوهنوردی، بازرگانی، انبارداری و کاردانی مشارکت‌های مردمی در مرکز جمعیت هلال احمر از رشته‌ محل‌های جدید است.

امسال در هر دانشگاه علمی کاربردی یک استارتاپ برگزار می‌شودکارآفرینان و استارتاپ‌ها در گیلان با اعطاء تسهیلات ارزان قیمت حمایت می‌شوند355 جلسه جذب سرمایه برای "استارتاپ‌ها" برگزار شد

وی افزود: دوره‌های کاردانی روابط عمومی، کاردانی گردشگری و کارشناسی مدیریت دفتری در مرکز سازمان همیاری شهرداری‌ها، دوره‌‌های کاردانی موسیقی، نوازندگی، باغبانی، گلخانه‌ای، باغبانی، گیاهان دارویی و کاردانی گیاه پزشکی در مرکز امام رضا(ع)، دوره‌های کاردانی بازرگانی، امور گمرکی و کارشناسی مدیریت کسب و کار اینترنتی در مرکز سازمان مدیریت صنعتی، رشته محل‌های جدید در پذیرش مهر99 مراکز آموزش علمی کاربردی استان کرمانشاه هستند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه بیان کرد:در این راستا هم‌اکنون 8 مرکز آموزش علمی کاربردی استان در 3 شهرستان کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب و روانسر علاوه بر ارائه آموزش‌های بلندمدت مقطع‌دار در دو مقطع کاردانی و کارشناسی، مجری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت در قالب «تک درس» و «تک پودمان» هستند و مرکز هلال‌احمر نیز در رشته کار در ارتفاع و فضای معلق، پانسمان، نسخه‌خوانی دوره‌های کوتاه مدت برگزار می‌کند.

وی گفت: آموزش‌های کوتاه مدت این دانشگاه با هدف ارتقای سطح مهارتی دانشجویان و دانش‌آموختگان همه دانشگاه‌های استان و همچنین کارکنان، کارگران و مدیران واحدهای فعال در بخش‌های صنعت، خدمات، فرهنگ و هنر و کشاورزی انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه بیان کرد: مراکز استان دارای 6220 صندلی خالی برای پذیرش دانشجویان مهرماه است.

رادملکشاهی با اشاره به اینکه دانشگاه علمی کاربردی به عنوان یکی از دانشگاه‌های کارآفرین به عنوان دانشگاه نسل سوم معرفی شده است گفت: در این دانشگاه‌ها دوره‌ها بر اساس شغل‌های بازار تعریف شده است تا دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیلی به اشتغال‌زایی دست یابند.

وی با بیان اینکه 11 مرکز علمی کاربردی دولتی استان بنابر مصوبه شورای عالی تعطیل شده است و ما به به دنبال تأسیس مراکز علمی کاربردی خصوصی در سراسر استان هستیم بیان کرد: از تمامی مراکز تولیدی، پالایشگاه‌ها و کارخانجات تقاضا داریم تا به مراکز ما کمک کنند و ما بتوانیم با شرکت‌های دانش‌بنیان همکاری کنیم.

راد ملکشاهی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا کلاس‌های دانشگاه علمی کاربردی همانند ترم گذشته از طریق دو سامانه به صورت برخط و مجازی برگزاری می‌شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه بیان کرد: مرکز دانشگاهی در استان کرمانشاه در سطح‌بندی مراکز دانشگاهی کشور رتبه برتر را کسب کرد و مراکز علمی کاربردی استان جزو 10 مرکز برتر انتخاب شده است و 4 مرکز استان از جمله دانشگاه جهاد دانشگاهی، دانشگاه علمی کاربردی نیروی انتظامی، دانشگاه مدیریت صنعتی، مرکز علمی کاربردی امام رضا علیه‌السلام در سطح دو و 4 مرکز دیگر استان در سطح سه این رتبه‌بندی قرار دارد.

وی از برگزاری جشنواره مجازی فرهنگی هنری ایثار ویژه دانشجویان جامع علمی‌کاربردی خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره از یکم شهریور ماه آغاز شده و دانشجویان متقاضی از مراکز آموزش علمی‌کاربردی استان‌های کرمانشاه، لرستان، کردستان و ایلام می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 20 شهریور 99 به دبیرخانه جشنواره به نشانی، کرمانشاه، چهار راه بسیج(میدان ارشاد سابق) کوی شهید ابکایی، جنب بانک صادرات، دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه ارسال کنند.

راد ملکشاهی آیین اختتامیه این جشنواره، مهر ماه سال جاری همزمان با هفته دفاع مقدس به صورت مجازی برگزار خواهد شد افزود: جشنواره مجازی فرهنگی هنری ایثار در بخش‌های ادبی شامل شعر و داستان کوتاه، هنری شامل نمایشنامه نویسی، فیلم‌ نامه نویسی و گرافیک، با موضوعات دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراکز نوآوری در دانشگاه‌های علمی کاربردی برگزاری استارتاپ‌های اپلیکیشن و موبایل در 16 شهریورماه، رویداد شتاب گردشگری تیمور روانسر در 18 شهریورماه، رویداد امدادونجات جاده‌ای در تاریخ 23 شهریورماه، رویداد شتاب محور کسب و کارهای بیمه در 21 آبان‌ماه، رویداد سبز مرکز همیاری شهرداری در روز 18 شهریورماه در دستور کار دانشکاه علمی کاربردی استان قرار دارد و از ایده‌های برتر در مراکز رشد پارک علم و فناوری حمایت به عمل می‌آید و این رویدادها به صورت مجازی و اینترنتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/833/ی

R41380/P/S6,68/CT11 واژه های کاربردی مرتبط رویدادها بیشتر بخوانید... امسال در هر دانشگاه علمی کاربردی یک استارتاپ برگزار می‌شود کارآفرینان و استارتاپ‌ها در گیلان با اعطاء تسهیلات ارزان قیمت حمایت می‌شوند ۳۵۵ جلسه جذب سرمایه برای "استارتاپ‌ها" برگزار شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... امسال در هر دانشگاه علمی کاربردی یک استارتاپ برگزار می‌شود کارآفرینان و استارتاپ‌ها در گیلان با اعطاء تسهیلات ارزان قیمت حمایت می‌شوند ۳۵۵ جلسه جذب سرمایه برای "استارتاپ‌ها" برگزار شد واژه های کاربردی مرتبط رویدادها پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۲ قطعه ۷ راه‌آهن گیلان آماده ریل‌گذاری/ خط ریلی رشت تا پایان سال به بندرانزلی متصل می‌شود ۳ تلاش جهادی سپاه برای محرومیت زدایی از روستاهای میناب / اجرای ۳۶ پروژه طی ۳ سال+تصاویر ۴ گزارش| بررسی علل آشفتگی بازار بورس در هفته‌های اخیر/ دولت شتاب‌زده عمل کرد / به اعتماد سهامداران خدشه وارد شد ۵ گزارش ویدئویی| ویژگی‌های دینداری حسینی/ چگونه در مسیر ‌امام حسین(ع) حرکت کنیم؟ ۶ امید و تولید به نیشکر هفت‌تپه برگشت/ پایان تجمع ۷۰ روزه کارگران ۷ غبار محرومیت دور تا دور نواحی منفصل شهری «نایسر» کردستان/ ۱۱۰۰۰۰ نفر در برزخ شهر و روستا ماندند+ تصاویر ۸ سرپرست باشگاه ذوب‌آهن: سرمربی تا پایان هفته معرفی می‌شود/ اسماعیلی‌فر خودش هم می‌داند با ما قرارداد دارد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از دورهمی فرهنگیان با چاشنی اشک شوق / نوستالژی ماندگار در ۱۰۰ سالگی آموزش و پرورش اصفهان نماینده کاشان در مجلس: امارات باید از فلسطین عذرخواهی کند/ پاسخ دستگاه دیپلماسی در زمان مناسب گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از شهیدی که پیکرش ۸ سال بعد از عملیات والفجر به ایران بازگشت / شهید شهرانی چگونه به شهادت رسید؟ گزارش| بررسی علل آشفتگی بازار بورس در هفته‌های اخیر/ دولت شتاب‌زده عمل کرد / به اعتماد سهامداران خدشه وارد شد مهمترین اخبار تسنیم فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد/ تولید سالانه ۴.۲ میلیون تن محصول لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موفق نخواهد شد مشترکین خانگی کم‌مصرف برق ۱۰۶میلیارد تومان پاداش گرفتند/ وزیر نیرو: صنعت برق ایران جزو قدرت‌های مسلّم منطقه است پهلوگیری انواع شناورها تجاری، صیادی، مسافری در جزیره ابوموسی امکان‌پذیر شد باقری: سازش با اشغالگران، آتشفشان مقاومت را شعله‌ورتر می‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رویدادها آموزش علمی کاربردی استان استارتاپ برگزار می شود مراکز علمی کاربردی دوره های کاردانی استارتاپ ها دانشگاه ها برگزار شد رشته محل دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،دبیر اجرایی چهارمین جایزه ملی داستان حماسی گفت: با توجه به دهه حماسه که از ۲۵ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و تا ۳ خردادماه ادامه پیدا می‌کند.

حسین عباس‌زاده افزود:تاکنون شاهد برگزاری ۳ دوره جایزه ملی داستان حماسی بوده‌ایم که به صورت ملی برگزار شده است و از سال گذشته چهارمین دوره داستان حماسی فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده و در خرداد ماه اختتامیه چهارمین دوره را برگزار می‌کنیم.

وی گفت: آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره با محوریت داستان‌های حماسه تاریخی، حماسه بومی و حماسی دینی در دو قالب داستان کوتاه و رمان است که شرکت‌کنندگان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند.

دبیر اجرایی چهارمین جایزه ملی داستان حماسی افزود: پس از انتشار فراخوان چهارمین جایزه ملی داستان حماسی نشست‌هایی تخصصی در سراسر کشور و در استان‌های مختلف تحت عنوان معرفی کلی داستان حماسی، نحوه نگارش و آشنایی شرکت‌کنندگان با این نوع داستان برگزار شد که تقریبا در تمامی استان‌های کشور جلسات تخصصی توسط اساتید با سابقه برگزار شده است.

عباس‌زاده گفت: همچنین کارگاه‌هایی تخصصی در ۱۰ شهرستان خراسان رضوی از جمله شهرستان‌های تربت‌جام، سبزوار، نیشابور، خواف، چناران، تایباد و... برگزار شده است.

وی افزود: در مجموع نزدیک به ۹۹۶ نفر از سراسر کشور و خراسان رضوی در کارگاه‌های آموزشی چهارمین دوره جایزه ملی داستان حماسی شرکت کرده‌اند که در فراخوان اولیه آخرین مهلت ارسال آثار تا اواخر دی ماه سال ۱۴۰۲ اعلام شده بود، اما با توجه به درخواست شرکت‌کنندگان ارسال آثار تا ۱۵ اسفندماه تمدید شد.

دبیر اجرایی چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خصوص تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره گفت: تاکنون ۸۸۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که ۱۸۵ اثر در قالب رمان و ۷۰۴ اثر نیز در قالب داستان کوتاه بوده است.

عباس‌زاده گفت: داوری آثار نیز در دو مرحله صورت می‌گیرد که در مرحله اول داوری اواسط اردیبهشت‌ماه انجام می‌شود و مرحله دوم نیز قبل از اختتامیه برگزار می‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • «بازار هنری ایران» برگزار می‌شود/ در خوشنویسی پیشتازیم
  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • تربیت علمی و فرهنگی دانشجویان به بهترین شکل انجام پذیرد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت