Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@01:46:09 GMT

توقیف محموله ۲۲ کیلویی شیشه در یزد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۳۸۱۰

توقیف محموله ۲۲ کیلویی شیشه در یزد

ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: محموله ۲۲ کیلویی شیشه که از کشورهای همسایه شرقی بارگیری شده بود، در یزد توقیف شد.

سردار «عباسعلی بهدانی‌فرد» با اشاره به دستاوردهای فرمانده انتظامی استان یزد، اظهارکرد: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با انجام کار گسترده اطلاعاتی از تحرک قاچاقچیان در خصوص انتقال یک محموله موادافیونی از شرق کشور مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشکیل تیم عملیاتی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر مهریز و دسته رزمی شهید شاهدی و کنترل محورهای مواصلاتی، افزود: ماموران پلیس با رصد اطلاعاتی خودروی سواری حامل این محموله را در محورهای مواصلاتی مشاهده و فرمان ایست صادر کردند اما راننده بدون توجه به دستور پلیس از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این‌ که پس از مدتی تعقیب و گریز خودرو مورد نظر در مهریز متوقف شد، گفت: در بازرسی از این خودرو ۲۲ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه که از کشورهای همسایه شرقی تهیه و به مقصد تهران بارگیری شده بود، کشف شد.

به گزارش ایسنا و به نقل سایت پلیس یزد، سردار بهدانی‌فرد خاطرنشان کرد: متهم با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری که دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی يزد پليس قاچاق مواد مخدر استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن دیگر در مرکز کرمانشاه

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : حوالی ساعت ۲۰ دوشنبه ۶ فروردین و پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری میان چند نفر در شهرک مسکن کرمانشاه، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران کلانتری ۲۲ ظفر مشخص شد درگیری میان چهار نفر رخ داده که یکی از آن‌ها با سلاح سرد سه نفر دیگر را مجروح کرده است.

یاری با اشاره به دستگیری فرد مهاجم در صحنه درگیری و انتقال افراد مجروح به مراکز درمانی، گفت: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد یکی از افراد زخمی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه طبق اظهارات افراد حاضر در محل درگیری، اختلاف حساب میان این چهار نفر عامل ایجاد درگیری بوده است، گفت: متهم دستگیر شده برای مشخص شدن علت دقیق حادثه تحت بازجویی قرار دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر در کرمان
  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • جزئیات مرگ تلخ یک چوپان و ۱۲۰ راس گوسفند | صحنه عجیبی که ماموران انتظامی دیدند
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن دیگر در مرکز کرمانشاه
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق