Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@18:13:29 GMT

اهدای جایزه بازی جوانمردانه در دربی جام حذفی

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۳۸۵۱

اهدای جایزه بازی جوانمردانه در دربی جام حذفی

در دو دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی فصل ۹۹-۹۸ به برترین بازیکنان از نظر اخلاقی جایزه بازی جوانمردانه اهدا می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، در دو مسابقه تراکتورسازی تبریز - نفت مسجدسلیمان و  پرسپولیس - استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فصل 99-98، روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ با همکاری کمیته مسئولیت‌های اجتماعی فدراسیون فوتبال به برترین بازیکن مسابقه که رفتار مناسب و جوانمردانه‌ای در میدان داشته باشد، جایزه ویژه جوانمردانه اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدارهای نیمه نهایی جام حذفی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 4 و 5 شهریور ماه برگزار می‌شوند.

برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط جام حذفی فوتبال ایران فوتبال بیشتر بخوانید... مدیرعامل تراکتور: شایعات فضای مجازی کذب و برای بر هم زدن تمرکز ماست/ برای قهرمانی در جام حذفی تلاش می‌کنیم اعلام اسامی محرومان مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی: مجیدی و گل‌محمدی جلسه‌ای در سازمان لیگ نداشتند/ قطعاً دربی حذفی چهارشنبه برگزار می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مدیرعامل تراکتور: شایعات فضای مجازی کذب و برای بر هم زدن تمرکز ماست/ برای قهرمانی در جام حذفی تلاش می‌کنیم اعلام اسامی محرومان مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی: مجیدی و گل‌محمدی جلسه‌ای در سازمان لیگ نداشتند/ قطعاً دربی حذفی چهارشنبه برگزار می‌شود واژه های کاربردی مرتبط جام حذفی فوتبال ایران فوتبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ پیام نیمار بعد از شکست پاری‌سن‌ژرمن در فینال لیگ قهرمانان ۲ لیگ قهرمانان اروپا| بایرن مونیخ، پاری‌سن‌ژرمن را در حسرت قهرمانی گذاشت/ جام ششم برای باواریایی‌ها ۳ آغاز تنش و جنجال در دربی؛ تهیه‌کننده و کارگردان: فدراسیون فوتبال ۴ فینال لیگ قهرمانان اروپا از دریچه دوربین/ اشک و حسرت نیمار در شب شادی باواریایی‌ها ۵ تیاگو سیلوا با پاری‌سن‌ژرمن خداحافظی کرد ۶ اولیور کان: نویر بهترین دروازه‌بان تاریخ آلمان است/ نویر: هرگز از بازی در یک تیم این قدر لذت نبرده‌ام ۷ پیام الهام‌بخش لواندوفسکی پس از قهرمانی بایرن‌مونیخ در اروپا ۸ دفاع مفسر فوتبال ترکیه از مجید حسینی برابر انتقادها مهمترین اخبار ورزشی علی‌نژاد: بودجه کشتی بیش از ۲۲ میلیارد است نه ۹ میلیارد/ از قانون منع جذب خارجی‌ها در فوتبال حمایت می‌کنیم رضایی: امیدوارم پشت پرده قرارداد ویلموتس مشخص شود/ هر چه بنا گفته، درست است سلیمانی: این دربی دیگر طبیعی نیست، حیدری بازی را قضاوت نکند/ کرمانشاهی خودش زیر آب خودش را زد فرامرزیان: قرارداد ویلموتس را ندیده‌ام؛ فدراسیون فوتبال مسئول آن چیزی است که انجام داده/ افتخاری امسال بازنشسته می‌شود مهمترین اخبار تسنیم فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد/ تولید سالانه ۴.۲ میلیون تن محصول لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موفق نخواهد شد مشترکین خانگی کم‌مصرف برق ۱۰۶میلیارد تومان پاداش گرفتند/ وزیر نیرو: صنعت برق ایران جزو قدرت‌های مسلّم منطقه است پهلوگیری انواع شناورها تجاری، صیادی، مسافری در جزیره ابوموسی امکان‌پذیر شد باقری: سازش با اشغالگران، آتشفشان مقاومت را شعله‌ورتر می‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام حذفی فوتبال ایران فوتبال جام حذفی فوتبال ایران فوتبال مرحله نیمه نهایی جام حذفی فدراسیون فوتبال جام حذفی فوتبال سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۳۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان

تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن در بازی معوقه هفته هفدهم  لیگ برتر فوتبال و دربی اصفهان امروز (روز چهارشنبه) ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

 طلایی پوشان اصفهان در حالی به مصاف همشهری خود می‌روند که در ۲ هفته اخیر برابر ۲ تیم قعر جدولی صنعت نفت آبادان و نساجی یک شکست و یک تساوی به دست آوردند و با ۳۹ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفته اند و  از کورس قهرمانی جا ماندند.  

شاگردان مورایس می‌خواهند با برد در دربی اصفهان روند ناکامی‌های خود را قطع کرده  و با هواداران خود آشتی کنند و جایگزین تراکتور در رتبه سوم جدول رده بندی شوند.   

مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان تحت فشار قرار دارد و هواداران اصفهانی در بازی با نساجی شعار‌هایی علیه این مربی دادند و او به خوبی می‌داند که در صورت ناکامی در  دربی اصفهان شاید به سرنوشت خمز سرمربی خارجی تراکتور دچار شود.  

در آن طرف، تیم فوتبال ذوب آهن هفته گذشته با برد پرگل برابر تیم تراکتور روند ناکامی‌های خود را قطع کرد و اولین برد خود را در سال جدید به دست آورد. این تیم اصفهانی با این برد روحیه بخش برابر سپاهان  در دربی اصفهان صف آرایی می‌کند.  

شاگردان محمد ربیعی می‌خواهند با بردن دربی اصفهان همچنان جایگاه خود را در میانه جدول حفظ کنند، اما کار سختی مقابل حریف قدرتمند خود دارند.  

البته سپاهانی‌ها در دربی اصفهان آمار خوبی در اختیار دارند و آنها در ۲۳ دربی پیروز شدند و  در ۱۱ بازی هم شکست  خورده اند. همچنین ژوزه مورایس در دربی اصفهان هیچ گاه بازنده نبوده و ۲ برد و یک تساوی در کارنامه اش دارد، اما محمد ربیعی برعکس مورایس نتایج خوبی در دربی اصفهان نگرفته است. او در ۸ تقابل با سپاهان، ۶ بازی را شکست خورده و فقط یک بار پیروز شده است.  

بازی رفت با نتیجه ۲ بر صفر به نفع تیم سپاهان به پایان رسید و ذوبی‌ها اکنون به دنبال جبران آن شکست هستند.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اهدای جایزه دکتر موسی‌خانی به ۳ نفر از برگزیدگان
  • خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان