Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:58:11 GMT

کرونا بانک ملی شهرستان نکاء را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۳۸۸۸

کرونا بانک ملی شهرستان نکاء را تعطیل کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این دومین شعبه بانک ملی در مازندران است که به دلیل ابتلا نیمی از کارکنانش به کووید-۱۹ و با هدف پیشگیری از سرایت بیماری به مشتریان تعطیل می شود.

مدیر روابط عمومی بانک ملی مازندران ظهر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تعطیلی شعبه این بانک در بلوار جانبازان شهرستان نکاء را به دلیل ابتلای نیمی از کارکنان به کووید-۱۹ و مشکوک بودن بقیه تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیژن مقدم فر روز دوشنبه به گو با خبرنگار ایرنا گفت : براساس مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا ، کارکنان مشکوک مبتلا به کووید-۱۹ پس از تایید پزشک در راستای جلوگیری از انتقال ویروس به سایر کارکنان و مشتریان باید به مرخصی بروند و این  مصوبه برای شبعه بانک ملی ما در نکاء اجرایی شد.
وی اضافه کرد : بر اساس برنامه ریزی قرار است این شعبه از فردا چهارم شهریور فعالیتش را از سر بگیرد و در غیر این صورت دیگر شعب بانک ملی در شهر نکاء کارهای بانکی مردم را انجام می دهند.
مقدم فر با اظهار این که امکانات زیرساختی و ارتباطی برای پیگیری غیرحضوری کارهای بانکی از مدت ها پیش در همه نقاط کشور آماده است ، گفت : متاسفانه همچنان شعب بانک ملی در سطح استان مازندران و شاید سایر استان ها با ازدحام مراجعه کنندگان مواجه هستند.

وی از مشتریان بانک ملی خواست برای حفظ سلامتی خودشان و کارکنان بانک از مراجعه غیر ضروری برای انجام امور بانکی به شعب خودداری کنند.

شهرستان نکاء در شرق مازندران بر اساس برخی گزارش های رسمی قرمزترین وضعیت کرونایی را در مازندران دارد. پیش از این رییس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اعلام کرده بود که بیش از یکهزار و ۳۰۰ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در منازلشان در قرنطینه قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مازندران بانک ملی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مازندران بانک ملی ایران ویروس کرونا مازندران بانک ملی ایران کووید ۱۹ بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهای مهم از مجلس درباره تعطیل شدن روز شنبه و استفتاء از مراجع تقلید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی‌اصغر عنابستانی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، درخصوص آخرین تصمیمات پیرامون لایحه اصلاح قانون خدمات کشوری که به طرح تعطیلات ۲ روزه آخر هفته مشهور است، گفت: کمیسیون در حال بررسی است، بنده از بحث استفتاء و استعلام اطلاع ندارم اما کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون تخصصی در حال بررسی است و یک جلسه هم با اتاق بازرگانی و بخش خصوصی برگزار شد و نظرات مختلف شنیده شد.

وی در گفتگو با ایلنا، ادامه داد: به نظر می‌رسد که آخرین جمع بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد.

نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که «در صورت تصویب این لایحه و اجرای آن، آیا کارگران و بخش خصوصی هم مشمول آن خواهند شد؟»، عنوان کرد: ببینید ما براساس لایحه دولت درحال اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری هستیم وقتی این قانون را اصلاح می‌کنیم یعنی داریم روی ساختار دولت صحبت می‌کنیم؛ البته در دولت ما نظام کارگری هم داریم، یعنی بخشی از کارگرها، کارمندان دولت هستند که قرارداد کارگری دارند، این دسته از کارگران در این مساله جزو دولت محسوب می شوند.

وی افزود: اما قاعده اش این است که وقتی دولت در یک روز مشخصی تعطیل می‌شود، بخش خصوصی هم خودش را وفق می‌دهد و تعطیلی اعمال خواهد شد.

عنابستانی در پاسخ به این سوال که «بانک‌ها از اجرای قانون مستثنی خواهند شد؟»، تصریح کرد: در متن لایحه‌ای که در کمیسیون مصوب شده دستگاه های امدادرسان که ضرورت دارد خدمات ارایه دهند فعال هستند که می‌تواند بخشی از شعب منتخب بانک‌ها هم جزو این‌ها باشد. ما در متن آوردیم که دستگاه های امدادرسان که فعالیت‌شان ضروری است مثل آتش نشانی و اورژانس و شعب منتخب بانک‌ها هم می‌توانند مشمول این متن باشند.

وی در رابطه با این سوال که «آیا ساعت کاری بانک‌ها ۴۰ ساعته می‌شود یا بیشتر؟»، تاکید کرد: وقتی قانون اصلاح شود دیگر نظام اداری ۴۰ ساعت کار در هفته می‌شود و آن وقت اگر کسی بیش از این یعنی در روز تعطیل شده (شنبه یا پنجشنبه) کار کند باید اضافه کار و حق شیفت و این موارد را به نیروی خود بپردازد و ساعت برای همه ۴۰ ساعت خواهد بود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898969

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • خبرهای مهم از مجلس درباره تعطیل شدن روز شنبه و استفتاء از مراجع تقلید
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند