Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@09:14:03 GMT

مسابقات قرآن کریم نیمه دوم شهریور در گیلان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۳۹۴۷

مسابقات قرآن کریم نیمه دوم شهریور در گیلان برگزار می‌شود

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- مدیرکل اوقاف گیلان گفت: مسابقات مرحله استانی قرآن کریم نیمه دوم شهریور در رشت برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام ستار علیزاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم در گیلان اظهار داشت؛ قرار است که مسابقات استانی قرآن نیمه دوم شهریورماه و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در آستان مقدس خواهر امام رضا(ع) رشت برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان به تعداد شرکت کنندگان در این مسابقه اشاره کرد و عنوان داشت: در این مرحله از مسابقات قرآن کریم 35 خواهر و 42 برادر قاری و حافظ شرکت کرده و توانمندی‌های خود را محک می‌زنند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات استانی در گیلان به‌مدت دو روز برگزار خواهد شد تصریح کرد: با توجه به اینکه مسابقه در بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود برای این منظور 19 شهریورماه ویژه خواهران و 20 شهریور نیز مسابقات ویژه برادران تعیین شده است.

طلایی: رونمایی از «زیبایی محض» فصل جدیدی برای جامعه قرآنی استدبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) اجازه کوچکترین خدشه‌ای به قرآن و ارزش‌های اسلامی را نمی‌دهیمبخش دوم گفتگوی تسنیم با استاد و محقق قرآن کریم؛ تخصصی کردن آموزش قرآن در رسانه ملی چه آسیب هایی دارد؟

علیزاده با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات استانی در 10 رشته برگزار می‌شود عنوان کرد: این رشته‌ها شامل حفظ جزءهای مختلف قرآن کریم مانند 5جزء، 10جزء، 20جزء و کل قرآن کریم و اذان، ترتیل، دعاخوانی، قرائت قرآن، تفسیر و همخوانی قرآن است.

وی با بیان اینکه نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری معرفی می‌شوند بیان کرد: جوایز ویژه‌ای برای برندگان رشته‌های مختلف این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده که علاوه بر جوایز معمول تور گردشگری آستارا را نیز شامل می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با تاکید بر اینکه داوران این دوره از مسابقات از اساتید قرآنی استان بوده و توسط سازمان معرفی می‌شود افزود: قرار است مسابقات رشته تواشیح و دعا خوانی ضبط شود و آنها را برای داوری به تهران ارسال می‌کنیم.

انتهای پیام/613/ ع

R7877/P1494/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... "سوره" از قالب قرآنی به قالب عاشورایی رسید گزارش|فقدان نگاه و دغدغه‌ای از جنس آموزش در بین مسئولان؛ رویکرد جامعه قرآنی به سمت آشنایی با مفاهیم قرآنی برود قصص قرآن | سرنوشت بازماندگان قوم لوط در غرب قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... "سوره" از قالب قرآنی به قالب عاشورایی رسید گزارش|فقدان نگاه و دغدغه‌ای از جنس آموزش در بین مسئولان؛ رویکرد جامعه قرآنی به سمت آشنایی با مفاهیم قرآنی برود قصص قرآن | سرنوشت بازماندگان قوم لوط در غرب پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۲ قطعه ۷ راه‌آهن گیلان آماده ریل‌گذاری/ خط ریلی رشت تا پایان سال به بندرانزلی متصل می‌شود ۳ تلاش جهادی سپاه برای محرومیت زدایی از روستاهای میناب / اجرای ۳۶ پروژه طی ۳ سال+تصاویر ۴ گزارش| بررسی علل آشفتگی بازار بورس در هفته‌های اخیر/ دولت شتاب‌زده عمل کرد / به اعتماد سهامداران خدشه وارد شد ۵ امید و تولید به نیشکر هفت‌تپه برگشت/ پایان تجمع ۷۰ روزه کارگران ۶ گزارش ویدئویی| ویژگی‌های دینداری حسینی/ چگونه در مسیر ‌امام حسین(ع) حرکت کنیم؟ ۷ غبار محرومیت دور تا دور نواحی منفصل شهری «نایسر» کردستان/ ۱۱۰۰۰۰ نفر در برزخ شهر و روستا ماندند+ تصاویر ۸ سرپرست باشگاه ذوب‌آهن: سرمربی تا پایان هفته معرفی می‌شود/ اسماعیلی‌فر خودش هم می‌داند با ما قرارداد دارد مهمترین اخبار استانها فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد/ تولید سالانه ۴.۲ میلیون تن محصول گزارش| قزوین؛ صاحب سبک در تعزیه/رونق تعزیه‌خوانی با وجود هجوم کرونا عضو کمیسیون انرژی مجلس: دولت از محل افزایش قیمت بنزین سالانه حدود ۷۲ هزار میلیارد تومان درآمد دارد تخت‌جمشید ویترین باستان‌شناسی ایران/ کشفیات تازه راهی به دنیای ناشناخته تاریخ است مهمترین اخبار تسنیم فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد/ تولید سالانه ۴.۲ میلیون تن محصول لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موفق نخواهد شد مشترکین خانگی کم‌مصرف برق ۱۰۶میلیارد تومان پاداش گرفتند/ وزیر نیرو: صنعت برق ایران جزو قدرت‌های مسلّم منطقه است پهلوگیری انواع شناورها تجاری، صیادی، مسافری در جزیره ابوموسی امکان‌پذیر شد باقری: سازش با اشغالگران، آتشفشان مقاومت را شعله‌ورتر می‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوره از مسابقات مسابقات استانی برگزار می شود قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس

محمدمهدی متحدزاده در مراسم افتتاحیه مرحله ۱۴ گانه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان فارس، گفت: مطابق روال سال‌های گذشته در مرحله ۱۴ گانه، مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه استان برگزار می‌شود.

او، نخستین منطقه را شهرستان داراب اعلام کرد و افزود: داراب در این مرحله میزبان متسابقان شهر‌های جویم، زرین دشت و فورگ بود که روز گذشته، این مسابقات برگزار شد.

متحدزاده تصریح کرد: امسال مرحله ۱۴ گانه مسابقات قرآن دانش‌آموزان به میزبانی شهرستان‌ها و مناطق داراب، خرامه، اشکنان، قیروکارزین، سرچهان، فیروزآباد، اقلید، ارسنجان، خشت وکمارج، ممسنی، سروستان، سپیدان، ناحیه یک شیرازو لارستان است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه امروز نیز شاهد مسابقات منطقه خرامه بودیم، هدف از برگزاری مسابقات قرآن را آشنایی دانش‌آموزان با معارف قرآن و عترت و کشف و پرورش استعداد‌های برتر قرآنی دانش‌آموزان عنوان کرد.

او تصریح کرد: مسابقات خرامه نیز امروز با حضور ۴۶۰ دانش‌آموز قرآنی، ۵۷ داور و مسئولان شهرستان‌ها و مناطق خرامه، مرودشت، زرقان و دردودزن برگزار شد.

متحدزاده در پایان با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود، گفت: برگزیدگان این مرحله به مرحله استانی مسابقات قرآن دانش‌آموزان فارس راه پیدا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • پیشتازی یزدی‌ها در تربیت حافظ قرآن کریم
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود
  • مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان
  • آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس
  • دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود
  • تغییر کتب درسی در عربستان و امارات برای جلب رضایت صهیونیست‌ها
  • برپایی محفل انس با قرآن کریم درسنندج به شکرانه «وعده صادق»