Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربیان تیم فوتبال استقلال ادعای جالبی را نزد بازیکنان خود در مورد تیم پرسپولیس مطرح کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته گذشته بود که بحث تعویق دربی از سوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مطرح شد، خبری که واکنش رسانه‌ها را هم در پی داشت. اکثر نظرات به این شکل بود که مربیان سرخابی از باخت در دربی ترسیده‌اند و به این خاطر خواهان تعویق آن شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان صحبت‌هایی هم مطرح شد مبنی بر اینکه ابتدا فرهاد مجیدی به یحیی گل‌محمدی تماس گرفته و چنین درخواستی را داشته و برخی رسانه‌ها هم نظر مخالف این قضیه را داشتند.

با توجه به همین مسئله مربیان استقلال برای اینکه بازیکنان تیم‌شان فکر نکنند که آنها از دربی ترسیده‌اند، در جمع آنها مدعی‌ شده‌‌اند که درخواست تعویق دربی از سوی پرسپولیسی‌ها و در واقع یحیی گل‌محمدی بوده‌ است. آنها حتی تاکید داشته‌اند که سرخپوشان از شکست احتمالی در دربی ترسیده و به این خاطر چنین درخواستی را ارائه داده‌اند.

باید دید این ترفند مربیان استقلال جواب مثبتی برای آنها در پی خواهد داشت یا نه. اما آنچه مسلم است مجیدی و گل‌محمدی هر دو درخواست تعویق دربی را داشتند و ترس از باخت در این مسابقه نزد هردوی آنها وجود دارد.

بیشتر بخوانید؛

پشت پرده درخواست مجیدی و گل‌محمدی برای تعویق دربی؛ وحشت از باخت

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال دربی پرسپولیس تهران تعویق دربی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس - سپاهان، تراکتور - استقلال با VAR

به گزارش "ورزش‌سه"، هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر با پیروزی استقلال و پرسپولیس که دو مدعی باقی مانده قهرمانی هستند، ادامه پیدا کرد و آبی‌پوشان توانستند با پیروزی در اراک همچنان به صدرنشینی ادامه بدهند. این هفته اما در شرایطی به پایان رسید که بحث و جدل بر سر مسائل داوری هم در تهران و هم اراک وجود داشت. 

هفته 24 رقابت‌های لیگ برتر نیز در روزهای پایانی هفته جاری و یکشنبه هفته آینده ادامه پیدا می‌کند. استقلال در تهران به مصاف شمس آذر قزوین خواهد رفت و پرسپولیس هم به آبادان سفر می‌کند تا با صنعت نفت بازی کند.

اما درخواست کمیته داوران فدراسیون فوتبال که در فصل جاری بیشترین فشارها را به دلیل اشتباهات متعدد داوری تحمل کرده برای برگزاری هر چه بهتر و بی‌حاشیه‌تر هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر است که استقلال باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتور برود و پرسپولیس هم در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند.

در واقع درخواست کمیته داوران از ریاست فدراسیون فوتبال این بوده که شرایط برگزاری دو دیدار سرنوشت‌ساز هفته 25 با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی برگزار شود تا حرف و حدیث پس از پایان این دو مسابقه تعیین کننده به پایین‌ترین حد ممکن برسد. این درخواست در اتوماسیون اداری فدراسیون به تاج ارسال شده که هنوز پاسخی به همراه نداشته است.

این درخواست در حالی از سوی کمیته داوران به ریاست فدراسیون داده شده که پیش‌تر دو دربی رفت و برگشت پایتخت که هر دو با تساوی به پایان رسید، با استفاده از کمک داور ویدئویی و با قضاوت موعود بنیادی‌فر و وحید کاظمی انجام شد و البته سایر تیم‌های مدعی نظیر سپاهان و تراکتور به این وضعیت و تبعیضی که میان آنها  و استقلال و پرسپولیس وجود دارد، اعتراض داشتند.

حالا باید دید واکنش مهدی تاج و سایر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون به این درخواست چه خواهد بود و در صورت موافقت آنها چه زمانی این تصمیم به صورت رسمی تایید خواهد شد.

گفتنی است این درخواست کمیته داوران از ریاست فدراسیون در شرایطی مطرح شده که جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری خود پس از پیروزی در ورزشگاه امام خمینی اراک از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ درخواست کرد که تمام بازی‌های باقی مانده استقلال و پرسپولیس با سیستم کمک داور ویدئویی برگزار شود.

در همین راستا روز گذشته نیز مهدی تاج در جریان انتخابات هیئت فوتبال استان گیلان درباره VAR مورد سوال قرار گرفت و قول داد که از فصل آینده مسابقات لیگ برتر با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شایعه محال؛ افسانه عجیب راه دادن مربیان سرخابی به پرسپولیس و استقلال
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • قاری نوجوان ایرانی به دعوت حسن عبدالکریم به تمرین پرسپولیس می‌رود
  • یک ادعای جنجالی؛ استقلال از آسیا حذف می‌شود یا پرسپولیس؟
  • دربی جنوب و کامیابی آبی‌ها با رستم
  • پرسپولیس - سپاهان، تراکتور - استقلال با VAR
  • خبر خوب برای نکونام؛ این بازیکن استقلال آماده شد
  • شکایت پرسپولیس از جواد نکونام!
  • پرسپولیس از جواد نکونام شکایت کرد
  • فوری: شکایت پرسپولیس از جواد نکونام!