Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه اصلاح طلب در ادامه حمایت ضدانقلاب از آشوبگران و هشتگ سازی برای تطهیر آشوبگران، با فروکاستن از اتهامات اغتشاشگران و سارقان، آنها را «ناخنک زن» و «معترض» معرفی کرد!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روزنامه اصلاح طلب اعتماد در مطلبی قابل تامل با حمایت از حامیان آشوب آبانماه سال گذشته سعی کرده با فروکاستن از اتهامات آنان به تطهیرسازی این افراد بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اصلاح طلبان در بحبوحه آشوب های سال گذشته بیانیه ای را صادر و از اغتشاش گران حمایت کردند و درواقع بنزین روی آتش اغتشاشات ریختند. 

روزنامه اعتماد با کاستن از اتهامات این افراد نوشت: « روزگار غریبی است. چند نفر برای حضور در تجمع‌های اعتراض به بنزین 3 برابر شده، در انتظار اجرای حکم اعدام هستند و بعضی که شاید نظاره‌گر این حوادث بوده‌اند در انتظار تخفیف مجازات اعدام. عده‌ای هم که نه در تجمع‌ها حضور داشته‌اند، نه در شلوغی‌ها و نه از زور فقر، ناخنکی به اجناس یک فروشگاه زنجیره‌ای زده‌اند و نه حتی از دلهره افزایش قیمت بنزین برای موتورها و ماشین‌های‌شان - که تنها محل کسب درآمدشان است -  به خیابان آمده‌اند، بلکه تنها به جرم امضای یک بیانیه به حبس محکوم می‌شوند.»   روزنامه اصلاح طلب در ادامه حمایت ضدانقلاب از آشوبگران و هشتگ سازی برای تطهیر آشوبگران، با فروکاستن از اتهامات اغتشاشگران و سارقان، آنها را «ناخنک زن» و «معترض» معرفی کرد!   روزنامه اعتماد با تیتر «مجازات امضای یک بیانیه» با تاکتیک فروکاستن و تقلیل جرم این افراد سعی در تطهیر آنان نزد افکارعمومی دارد اما نگاهی به سوابق سیاسی اسامی امضاء کنندگان این بیانیه به خوبی نشان می دهد که این افراد در اقدامات و حوادث فتنه آمیز دیگر نیز حضور داشته و مواضع ساختارشکنانه ای در این حوزه ها داشته اند.   انتهای پیام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: روزنامه اصلاح طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض روزنامه شهرداری تهران به حس «نوع‌دوستی» به زباله‌گردها؛ آن‌ها بیچاره نیستند، درآمد‌های چند ده میلیونی دارند

روزنامه همشهری در مطلبی تاکید کرد که باید نگاه شهروندان به زباله‌گرد‌ها اصلاح شود!

این روزنامه نوشت: داستان خیلی سر راست است؛ مافیای زباله، کودکان، معتادان متجاهر، بی‌خانمان‌ها و حتی زنان را جذب می‌کند و سر مخازن زباله موجود در شهر می‌فرستد و آن‌ها بعد از ساعت‌های طولانی خیابان گردی و فرورفتن تا کمر در مخازن زباله و کشف ده‌ها کیلو پسماند خشک به محل مخفی دپوی این زباله‌ها می‌روند و آخر هر‌ماه در مقابل میزان زباله‌ای که تحویل می‌دهند، دستمزد می‌گیرند. حداقل ۱۰ میلیون و در خوشبینانه‌ترین حالت ۱۵ میلیون پولی است که آن سرکرده مافیا به این افراد می‌دهد.

این در حالی است که هر زباله‌گرد برای مافیا حداقل ۲۰ میلیون و حداکثر ۵۰ میلیون تومان سود و منفعت دارد. همین است که از هر ترفندی برای توقف طرح‌های ساماندهی و مدیریت مسائل و معضلات مربوط به پسماند‌های خشک، استفاده می‌کنند. مدیریت شهری با علم به این موضوع تصمیم گرفته با مافیای پسماند، اساسی برخورد کند و قطعا هیچ‌چیزی نمی‌تواند مانع این تصمیم و سیاست شود.

متأسفانه شهروندان ما به‌دلیل حس نوع‌دوستی که دارند، گمان می‌کنند همه زباله‌گردها، افراد بیچاره و نیازمندی هستند، اما این نگاه درست نیست؛ برخی از این افراد درآمد‌هایی چند‌ده‌میلیونی دارند. نکته مهم این است که برخی از این زباله‌گرد‌ها ممکن است ۵۰ میلیون تومان درآمد داشته باشند و بخش اعظم این درآمد به جیب مافیا برود. این مافیا در پشت پرده است.

ما نیاز داریم که این نگاه شهروندان را اصلاح کنیم؛ به همین دلیل اعلام کرده‌ایم که تمام زباله‌گرد‌های شهر تهران با همان حقوق طبقه‌بندی مشاغل برای پاکبانی استخدام خواهند شد تا از این طریق معاش این افراد تأمین شود.

دیگر خبرها

  • اعتراض روزنامه شهرداری تهران به حس «نوع‌دوستی» به زباله‌گردها؛ آن‌ها بیچاره نیستند، درآمد‌های چند ده میلیونی دارند
  • شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در حمایت از عملیات وعده صادق
  • شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در نوار ساحلی مازندران در حمایت از عملیات وعده صادق
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • برای دلار ۲۰ هزار تومانی و تورم ۳۰ درصدی فریاد وااسلاما سر دادند؛ الان دلار ۶۵ هزار تومانی و تورم ۴۵ درصدی را توجیه می‌کنند
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • « زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • آذر منصوری و تلاش برای خنثی‌سازی اظهارات مثبت خاتمی
  • آخرین خبرها از ساخت پایتخت ۷ / دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • دولت با حمایت از ساخت مردمی مسکن به دنبال تحقق شعار سال