Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مزدک راد ملکشاهی»  روز دوشنبه در نشست خبری که در سرسرای دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه برگزار شد، آغاز ثبت نام دانشجویان کاردانی را چهارم تا یازدهم و دانشجویان کارشناسی ناپیوسته را از یازدهم تا هفدهم شهریورماه سال جاری عنوان کرد.

او تعداد کد رشته های این دانشگاه را ۱۵۲ کد رشته محلی؛ ۶۳ رشته کاردانی و ۳۹ رشته کارشناسی ناپیوسته اعلام کرد و افزود: امسال ۱۵ کد رشته محلی جدید از جمله رشته کاردانی حرفه ای موسیقی و عکاسی حرفه ای خبری به رشته های این دانشگاه اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی براساس ماهیتی که برای دانشگاه های نسل سوم در وزارت علوم تعریف شده، کد رشته های آموزشی این دانشگاه براساس نیاز بازار و جامعه به مهارت آموزی ایجاد می شود.

ملکشاهی با اشاره به رشته های موسیقی، عکاسی خبری، تکنولوژی لباس، آموزش حرفه ای باغبانی، پرورش گیاهان دارویی و گیاه پزشکی مراکز علمی کاربردی توضیح داد؛ کد رشته های محلی مراکز علمی کاربری بیشتر براساس تعداد متقاضیان و نیاز استان کسب مهارت ایجاد شده یعنی دانشگاه کدرشته ها را برای آموزش عملی افراد تعریف می کند.

او با اشاره به تعطیل شدن مراکز علمی کاربردی دولتی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان مانند جهان فولاد، شرکت روژین تاک، پتروشیمی، کارخانه سیمان و صنایع غذایی خواست برای مهارت آموزی نیروی انسانی به تاسیس و یا برگزاری دوره های کوتاه مدت و پودمانی رشته های مورد نیاز خود در مراکز علمی کاربردی بپردازد.

ملکشاهی با اشاره به برگزاری کلاس های hc و سه دوره تک پودمانی؛ کار در ارتفاع، تزریق و پاسمان و نسخه خوانی درمرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر از دستگاه های اجرایی نیز خواست به منظور آموزش حرفه ای کارکنان از دوره های کوتاه مدت و پودمانی این دانشگاه استفاده کنند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه در بخش دیگر ازسخنان خود گفت: در کل کشور مراکز علمی کاربردی در چهار رتبه سطح بندی می شوند که مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرمانشاه جز برترین مراکز کشور است.

ملکشاهی با بیان اینکه سال گذشته ۲۶ مدرس حق التدریس در استان جذب شد، افزود: همه مدرسان این دانشگاه حق التدریسی هستند و براساس شاخص های بالای علمی و نمره عملی بالاتر از ۱۶ انتخاب شده اند.

دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه هفت رویداد استارتاپ برگزار می کند

معاون علمی، پژوهشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه نیز در این جلسه از برگزاری هفت رویداد استارتاپ در مراکز علمی و کاربردی استان تا پایان پاییز خبر داد.

سلیمان شفیعی گفت: این استارتاپ ها از۱۶ شهریورماه با برگزاری اپلیکیشن موبایل مرکز جهاد دانشگاهی شروع می شود و در ادامه استارتاپ های ایمنی، امداد و نجات در جاده ها در مرکز هلال احمر، استارتاپ گردشگری در مرکز نیکو روانسر، شهر سبز در مرکز سازمان همیار شهرداری، استارتاپ کسب و کار و بیمه در فضای مجازی و  دوخت و طراحی لباس در مرکز امام رضا (ع) اسلام آبادغرب برگزار می شود.

 او با اشاره به برگزاری دوره های کوتاه مدت و پودمانی برای کارخانه ها، مراکز خدماتی، صنعتی و دستگاه های اجرایی در مراکز علمی، کاربردی افزود: دستگاه های اجرایی، مراکز تولید و خدمات هر زمان دوره آموزشی بخواهند این دانشگاه آمادگی برگزاری کلاس، کارگاه و دوره آموزشی دارد.

جشنواره فرهنگی، هنری ایثار در هفته دفاع مقدس برگزار می شود

معاون اجرایی دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه نیز در این جلسه از برگزار جشنواره فرهنگی، هنری ایثار این دانشگاه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد و گفت: این جشنواره بین استان های کردستان، ایلام، کرمانشاه و لرستان با محوریت دانشگاه علمی، کاربردی کرمانشاه برگزار می شود.

داریوش غفاری گفت: جشنواره فرهنگی، هنری ایثار در بخش ادبی شامل شعر و داستان کوتاه، و در بخش هنری در رشته های گرافیک، فیلم کوتاه و نمایش نامه نویسی بین دانشجویان مراکز علمی، کاربردی این چهار استان برگزار می شود.

او فرصت ارسال آثار را تا ۲۰ شهریور ماه ذکر کرد و گفت: دانشجویان می توانند در هر بخش سه اثر به دبیرخانه که دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه مرکز آن است ارسال کنند و در بخش گرافیک هیچ محدودیتی وجود ندارد.

غفاری در پایان موضوع جشنواره را دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت عنوان کرد.

با تعطیلی ۱۱ مرکز  علمی کاربردی دولتی در کرمانشاه این دانشگاه هم اکنون هشت مرکز آموزش علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی، امام رضا (ع)، سازمان مدیریت صنعتی، سازمان همیاری شهرداری‌ها، نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر، اسلام آباد غرب(خضراء) و روانسر انجام می‌شود. 

برچسب‌ها ثبت نام کنکور کرمانشاه دانشگاه جامع علمی کاربردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ثبت نام کنکور کرمانشاه دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام کنکور کرمانشاه دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه برگزار می شود دانشگاه علمی مراکز علمی کد رشته حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۴۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه آب‌رسانی هرسین کرمانشاه برگزار شد

با دستور استاندار کرمانشاه، قرارگاه آب‌رسانی شهرستان هرسین به ریاست معاون عمرانی استاندار و با حضور فرماندار هرسین و مدیرکل آب و فاضلاب استان برگزار و مشکل آب شرب این شهرستان به‌صورت ویژه پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، طهماسب نجفی معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با دستور استاندار، روز سه شنبه _ هفتم فروردین _ برای پیگیری مشکل آب شرب شهرستان هرسین به این شهرستان سفر کرد و در جلسه قرارگاه آبرسانی هرسین اظهار کرد: اجرای پروژه آبرسانی شهر هرسین یک مطالبه به‌حق مردمی و یک اولویت مهم برای استان است.

وی افزود: اجرای طرح آبرسانی شهر هرسین، دغدغه جدی استاندار کرمانشاه است و وی به صورت مستمر پیگیر پیشرفت این پروژه است؛ همچنین در سطح کلان هم پیگیر تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه آبرسانی به شهر هرسین است.

ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین نیز در این جلسه به تشریح مشکلات آبرسانی در مناطق مرتفع شهر هرسین پرداخت و اظهار کرد: با توجه به توسعه و تمهیدات صورت گرفته در منطقه میانی شهر هرسین و پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی آن، زمینه برای واگذاری انشعاب آب به اهالی شهرک‌های بسیج و شهرداری فراهم است و مردم می‌توانند به همین منظور به اداره آب و فاضلاب مراجعه کنند.

وی افزود: آبرسانی به شهرک‌های مذکور و رفع مشکل آبرسانی به مناطق مرتفع از پروژه‌های مهم و اولویت دار حوزه آبرسانی این شهرستان است.

فرماندار هرسین همچنین به تشریح وضعیت چاه‌های جایگزین تأمین آب برای پروژه آبرسانی به شهر هرسین و عدم همراهی معارضین پرداخت.

به گزارش ایمنا بررسی وضعیت تملک چاه‌های دائمی در پروژه آبرسانی به شهر ۵۰ هزار نفری هرسین از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود و مقرر شد در جلسه بعدی که با حضور معاون عمرانی استاندار برگزار خواهد شد، موضوع معارضین محلی این پروژه بررسی و پیگیری شود.

کد خبر 739496

دیگر خبرها

  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • لزوم حکمی‌سازی مراکز علمی برای تولید دانش مبتنی بر بینش
  • حدود دوهزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • حدود ۲هزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • قرارگاه آب‌رسانی هرسین کرمانشاه برگزار شد
  • ۱۱۲ مرکز خدمات نوروزی و اقامتی غیرمجاز پلمب شد
  • وقوع زمین لرزه در کرمانشاه