Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: روز گذشته یکی از مأموران کلانتری قلهک برای اجرای ابلاغ قضایی و بیرون انداختن همسر سابق یک زن همراه نماینده دادستان و دادورز به ادرس مشخص در خیابان شریعتی، یخچال مراجعه می‌کند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: ماموران با حضور در محل که خانه یک زن است اما شوهر سابقش در آنجا زندگی می کند که مامور پلیس طبق قانون و حکم ید از مرد جوان خواستند تا از خانه خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هنگامی که مامور پلیس همراه نماینده دادستان به آدرس می روند شوهر سابق این زن همه چیز را پذیرفته و بعد نماینده قانونی دادگستری مشغول تنظیم صورتجلسه می شود که در این صحنه مرد جوان وارد آشپزخانه شده و یک قوطی وایتکس که محتوی تینر بود را روی خودش می ریزد و بعد کبریت را روشن می کند که خودش را آتش بزند که مامور کلانتری که حواسش به مرد جوان بود سریع کبریت روشن را از مرد جوان گرفته و وی را به راه رو می برد تا از خطرات احتمالی جلوگیری کند.

سردار ظهیری ادامه داد: مرد جوان که روی خودش تینر ریخته بود ادعای سوزش می کند و سوختن می کند که بلافاصله ماموران کلانتری وارد آشپزخانه شده و یک پارچ آب می برد تا روی صورت مرد ریخته و از شدت سوزش صورتش کم کند غافل از اینکه این مرد جوان در جیبش فندک داشته و با روشن کردن فندک خود را آتش می زند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: مامور پلیس وقتی با این صحنه مواجه می‌شود پارچ آب را روی مرد ریخته و و دوباره او را بغل کرده و از پله ها پایین می آورد و وارد حیاط می شود تا سوختن بیشتر آن جلوگیری کند غافل از اینکه لباس خودش هم آغشته به تینر شده و خودش هم می سوزد.

وی افزود: همسایگان, نماینده دادستانی و پسر 22 ساله مرد جوان که در صحنه بودند با مشاهده این صحنه بلافاصله شیلنگ ‌آب را باز کرده و روی این دو نفر می ریزند.

سردار ظهیری افزود: با حضور عوامل اورژانس و آتش نشانی در نهایت این دو فرد به بیمارستان منتقل شده اما مرد جوان به خاطر شدت جراحات وارده جان می سپارد.

سردار ظهیری اعلام کرد:مامور کلانتری قلهک که ستوان دوم پرویز کرمپور نام دارد به خاطر سوختگی شدید 60 درصد از نوع درجه 3 از ناحیه صورت, سینه , دست و ... شده و هم اکنون در آی سیو بیمارستان بستری است.

سردار ظهیری خاطرنشان کرد : مامور کلانتری قلهک برای نجات جان متشاکی این اقدام انسان دوستانه را انجام داد و خود نیز دچار سوختگی شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم حوادث پلیس قانون آشپزخانه اخبار حوادث خودسوزی عکس مرد صحنه زن مطلقه عکس ایران فیلم کرونا اخبار تهران بیمارستان قتل تجاوز حوادث تهران مردم سردار ظهیری مرد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر

رئیس پلیس پیشگیری مازندران از افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر توسط ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در فروردین ماه خبر داد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محسن جعفری در تشریح این خبر با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه استان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با انجام طرح‌های عملیاتی و هدفمند در فروردین سال جاری موفق به  دستگیری 297 خرده فروش مواد مخدر شدند.

وی با اشاره به افزایش 21 درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر افزود: در این مدت با تلاش همکاران در کلانتری و پاسگاه‌ها بیش از 27کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح مازندران از این افراد کشف و ضبط شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه از آغاز سال جاری تاکنون شاهد افزایش 38درصدی دستگیری معتاد متجاهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم، از شهروندان خواست در راستای ارتقای امنیت اجتماعی محلات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه سوداگران مرگ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند تهرانی؛ مسدود کردن ورودی متروی ولیعصر با موتور!
  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری