Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@04:56:16 GMT

جدیدترین پُست «پندار اکبری» + عکس

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۵۳۵۵

جدیدترین پُست «پندار اکبری» + عکس

پندار اکبری با انتشار این عکس نوشت:

 کاش همیشه جلو زدن از دیگران به این معنی باشه که طرف تو کارش موفق بوده و پیشرفت کرده و این شده عامل پیشی گرفتنش از بقیه.

اما جلو زدن بهانه‌ای شده واسه تو مرکز دید قرار گرفتن، تاکید به شخصیت‌های مهمی داشتن، مثل اون آدمایی که دوست دارن همیشه جلو بشینن؛ تو مراسمات جلو باشن، تو صندلی‌های تئاتر و سینما جلو بشینن، چه تو ماشین، چه تو حرف زدن در یک جمع، چه تو شبکه‌های مجازی، چه تو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. آدمایی که حرص میزنن همیشه جلوی چشم دیگران باشن تا به همه اثبات کنن چقدر مهم و تاثیر گذارن، این نوع آدمیزاد در همه جا پیدا میشه، مثلا برای خود ما در تئاتر اتفاق افتاد که مهمان هنرمندمون، چون ردیف اول جا نداشت بشینه قهر کرد رفت یا مهمان دیگر که تاکید داشت حتما در آخر نمایش معرفی بشه تا تماشاگران تشویقش کنن و. نمیدونم چقدر با اینجور شخصیت‌ها مواجه شدین، اما نظرتون رو حتما درباره این آدما بنویسید. View this post on Instagram

کاش همیشه جلو زدن از دیگران به این معنی باشه که طرف تو کارش موفق بوده و پیشرفت کرده و این شده عامل پیشی گرفتنش از بقیه، اما جلو زدن بهانه ای شده واسه تو مرکز دید قرار گرفتن، تاکید به شخصیتهای مهمی داشتن، مثل اون آدمایی که دوست دارن همیشه جلو بشینن؛ تو مراسمات جلو باشن ، تو صندلی های تئاتر و سینما جلو بشینن، چه تو ماشین، چه تو حرف زدن در یک جمع، چه تو شبکه های مجازی، چه تو... آدمایی که حرص میزنن همیشه جلوی چشم دیگران باشن تا به همه اثبات کنن چقدر مهم و تاثیر گذارن، این نوع آدمیزاد در همه جا پیدا میشه، مثلا برای خود ما در تئاتر اتفاق افتاد که مهمان هنرمندمون چون ردیف اول جا نداشت بشینه قهر کرد رفت یا مهمان دیگر که تاکید داشت حتما در آخر نمایش معرفی بشه تا تماشاگران تشویقش کنن و.... نمیدونم چقدر با اینجور شخصیتها مواجه شدین اما نظرتون رو حتما درباره این آدما بنویسید #پندار_اکبری #pendarakbari #iran #iranianartist #iranianactor #art #honar #honarmandan

A post shared by Pendar Akbari (@pendarakbari) on Aug 23, 2020 at 1:10am PDT

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران پارسی خبر همیشه جلو جلو زدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری در همایش «در کوی دوست» اتحادیه انجمن‌های اسلامی دختران دانش آموز استان گلستان در گرگان گفت: نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، در صدد تنبیه رژیم صهیونیستی بوده است و با انجام عملیات وعده صادق این امر مهم محقق شده است.

او افزود: در شرایط کنونی و بدنبال انجام این عملیات غرور آفرین، تحولات مهمی در شرف وقوع و انجام این عملیات بسیاری از معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را بر هم زده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در نتیجه تلاش‌های فرزندان این سرزمین در صنایع نظامی و عرصه‌های دیگر در زمره قدرت‌های برتر آسیا قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: پیروزی‌های اخیر نتیجه وحدت و انسجام ملت ایران است و خداوند متعال در قرآن کریم وعده نصرت را برای اتحاد ملت‌ها داده است.

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس
  • عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • کشت نیشکر در صومعه‌سرا آغاز شد