Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@19:23:20 GMT

استقلالی‌ها پولدار شدند

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۵۳۹۶

استقلالی‌ها پولدار شدند

بخش بزرگی از مطالبات کادر فنی و بازیکنان تیم‌های پایه استقلال به حساب آن‌ها پرداخت شد.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت باشگاه استقلال، امروز بخش بزرگی از مطالبات کادر فنی و بازیکنان تیم‌های پایه استقلال به حساب آن‌ها پرداخت شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات استقلال در سال 1403 در شرایطی پیگیری شد که 4 بازیکن ملی‌پوش آبی ها به دلیل حضور در اردوی ایران و ازبکستان غیبت داشتند. سیدحسین حسینی، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در اردوی ایران برای دو بازی با ترکمنستان حاضر بودند و جلال‌الدین ماشاریپوف کاپیتان ازبکستان هم برای بازی مقابل هنگ‌کنگ ایران را ترک کرده بود.

سه بازیکن استقلالی حاضر در تیم ملی ایران امروز به تهران برگشتند اما ماشاریپوف هنوز به ایران نیامده است.

با توجه به اینکه 4 ملی‌پوش استقلال بعد از پایان رقابت‌های لیگ برتر سریعا به اردوی تیم های ملی رفتند و استراحتی نداشتند، احتمالا این نفرات با کسب اجازه از کادرفنی استقلال یکی دو روز دیگر به تمرینات آبی‌پوشان اضافه خواهند شد.

باشگاه استقلال هم امروز در پستی نوشت: « با پایان فیفا دی نوروزی، ملی‌پوشان استقلال به تمرینات آبی پوشان بازمی گردند. از جمع چهار ملی پوش استقلال، این بار کاپیتان سیدحسین حسینی درون دروازه تیم ملی ایران ایستاد و در شب پیروزی تیم ملی کلین شیت کرد و جلال الدین ماشاریپوف نیز با بازوبند کاپیتانی ازبکستان در شب پیروزی تیم ملی کشورش مقابل هنگ کنگ، باز هم یک گل ساخت.»

بی‌شک بازگشت 4 ستاره ملی‌پوش به تمرینات استقلال اتفاق خوبی برای نکونام خواهد بود؛ سرمربی استقلال می‌تواند با اضافه شدن حسینی، حردانی، ماشاریپوف و جلالی با ترکیب کامل‌تری تیمش را برای مسابقه با مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر آماده کند.

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای استقلالی‌ها: مانع بزرگ برطرف شد!
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها/مانع بزرگ برطرف شد!
  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلالی را انتخاب کرد
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • جوانگرایی یک شبه امکانپذیر نیست/ مدیریت ضعیف به استقلال ضربه زد