Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان البرز در جلسه کمیته صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب این اداره کل بر ایجاد اعتماد و رضایت مردم از خدمات دولت به عنوان هدف اصلی کمیته حقوق شهروندی تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرزحسین فلاح نژاد در این جلسه ضمن اشاره به وظایف این کمیته اظهار کرد: صیانت از حقوق شهروندان و حریم امنیت عمومی به عنوان یک وظیفه و رسالت بر دوش تک تک مسئولین وکارکنان این اداره کل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اعتماد و رضایتمندی مردم از خدمات ما به عنوان کارگزاران دولت از اهداف اصلی و در دستور کار اداره کل هستند که این مهم با ارائه خدمات باکیفیت وبرخورداری همکاران از اخلاق حسنه و عمل به وظایف قانونی محقق می شود.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز بر اجرای دقیق دستورالعمل های ابلاغی در راستای صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب در اداره کل و برگزاری مستمر جلسات این کمیته و همچنین مستند سازی اقدامات از سوی روسا و معاونین و ارائه آن به دبیر کمیته تاکید کرد .
فلاح نژاد پاسخگویی شایسته به مطالبات مردم را به روش های مختلف از مهمترین وظایف روسا وکارکنان اداره کل در استان بویژه در شرایط فعلی شیوع بیماری کرونا دانست و خاطرنشان کرد : روسا و کارکنان ادارات شهرستان ها موظف هستند در راستای رعایت حقوق شهروندی پاسخگویی مناسبی داشته باشند و تکریم ارباب رجوع را بطور شایسته مد نظر داشته باشند و در کوتاهترین زمان به مطالبات مردم رسیدگی بنمایند.
وی همچنین در خصوص تکریم ورضایتمندی ارباب رجوع،تشریح و شفافیت در فرایند خدمات ، توجه جدی به پاسخگویی غیرحضوری مناسب به مراجعین با توجه به شیوع کرونا، پیگیری شکایات،توجه به اقدامات فرهنگی و ورزشی و اجتماعی برای جامعه هدف با استفاده از فضای مجازی ، ارزیابی عملکرد و مستند سازی ، پیگیری ماده 154، رفع مشکلات واحدهای مشکل دار، اجرای دولت الکترونیک، برنامه های مناسبتی هفته تعاون، دولت و دفاع مقدس در شهریور ماه جاری، مطالبی را عنوان کرد.
در این جلسه دبیران کمیته صیانت ازحقوق شهروندی و عفاف وحجاب ومدیران و روسای ادارات تابعه شهرستانی نیز موضوعاتی در خصوص صیانت از حقوق شهروندی بیان کرده و گزارشی از اقدامات این کمیته در شش ماه اول سال 99 توسط دبیران کمیته های مذکور ارائه شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی استان صیانت از حقوق حقوق شهروندی اداره کل کل تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در البرز راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر ضرورت تمرکز روی تحقق شعار سال گفت: نیل به اهداف این شعار، کلید توسعه و رونق اقتصادی برای کشور و به تبع آن استان محسوب می‌شود.

استاندار البرز مطرح کرد: برای این منظور قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در استان البرز راه اندازی می‌شود و با تعیین کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی، تصمیم سازی و اقدام لازم صورت می‌گیرد.

عبداللهی بیان کرد: تمامی دستگاه‌های استان باید در جهت تحقق شعار سال که در راستای منویات مقام معظم رهبری و با توجه به اقتضائات و نیازهای کشور تعیین شده، برنامه عملیاتی با تعیین اهداف ارائه دهند که در این میان جهاد کشاورزی سهم قابل توجهی در تحقق شعار سال دارد.

به گفته وی، موضوع ارائه کالابرگ به ۶۰ میلیون ایرانی، مسؤولیت و بار بزرگی است که دولت سیزدهم برای کسب رضایتمندی مردم به دوش کشید. باید مردم را از این امکانی که فراهم شده آگاه کنیم و با نظرسنجی از نگاه مردم و مدیران به بررسی میزان رضایتمندی، چالش‌ها و … در این طرح بپردازیم.

استاندار البرز مطرح کرد: متولیان، باید بی وقفه بازار را زیر نظر داشته باشند و با هرگونه تخلف مقابله کنند. روند تأمین کالاهای اساسی در استان نیز باید رصد و اقدامات لازم در زمان مناسب انجام شود.

عبداللهی در پایان عنوان کرد: جهاد کشاورزی مرغداری‌ها و مراکز پرورش دام سبک را در استان بررسی و نسبت به افزایش ظرفیت و احیای واحدهای نیمه فعال و راکد اقدام کند.

کد خبر 6063569

دیگر خبرها

  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  • تحقق شعار سال با مشارکت جمعی و اعتماد به حوزه تعاون امکان پذیراست
  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • ایجاد استان کرمان جنوبی اگر موجبات رفاه بیشتر مردم را فراهم آورد، خیلی اقدام ارزشمندی است
  • ایجاد استان کرمان جنوبی اگر موجبات رفاه مردم را فراهم آورد، خیلی اقدام ارزشمندی است
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در البرز راه اندازی می‌شود
  • کمیته امنیت روانی استان در دادستانی تشکیل می‌شود
  • بیش از ۸ هزار عنوان شغلی در کرمانشاه سخت و زیان آور شناخته شد