Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با اشاره به آغاز تحویل تاکسی های یورو ۴، گفت: تهران ۵۰۰ خودروی معطل مانده در این طرح داشت که تحویل آنها آغاز شده است و طبق سهمی که تعریف شده، ۱۰۰۰ خودرو سهمیه پایتخت از محل نوسازی ۵ هزار تاکسی است. - اخبار اجتماعی -

مرتضی ضامنی در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره شماره‌گذاری تاکسی‌هایی که به دلیل استاندارد یورو 4 در پارکینگ‌ها دپو شده بودند، اظهار کرد: هیئت دولت در مرداد ماه مصوبه‌ای تعیین کرد و بر اساس آن اجازه داد 5 هزار خودرو با استاندارد یورو 4 و کاربری تاکسی، شماره‌گذاری شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در این راستا هماهنگی لازم انجام و فرآینده تحویل خودروی گروهی از تاکسیران‌ها که پیش از سال 99 ثبت‌نام و تکمیل وجه کرده بودند، آغاز شده است. علاوه بر این 1500 پیش فاکتور نیز برای شهرهای مختلف صادر شده و متقاضیان در مرحله تکمیل وجه هستند و به تدریج خودروهایشان را تحویل می‌گیرند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور  تصریح کرد: افرادی که تکمیل وجه کرده بودند در همین ماه خودروها را تحویل می‌گیرند اما طبق مجوز هیئت دولت، ثبت‌نام‌های جدیدی در حال انجام است که امیدواریم تا پایان مهر تا سقف 5 هزار خودروی نوسازی شده داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تهران 500 خودروی معطل مانده در این طرح داشت که تحویل آنها آغاز شده است و طبق سهمی که تعریف کرده ایم 1000 خودرو سهمیه پایتخت از محل نوسازی 5 هزار تاکسی است. 

ضامنی همچنین درباره پرداخت سود پول تاکسیران‌هایی که از ماه‌ها پیش برای دریافت خودرو، تکمیل وجه کرده بودند، گفت: در این زمینه پیگیری‌های لازم در حال انجام است و طبق مقررات مربوطه به رانندگانی که این سود تعلق بگیرد، پرداخت خواهد شد اما طبیعتا ارقام دریافتی تاکسیران ها در این زمینه متفاوت است.

جزئیات طرح مشترک پلیس و سازمان تاکسیرانی در برخورد با "مسافربرهای شخصی"اعطای وام 2 میلیون تومانی به 15000 تاکسیرانبرای نوسازی ناوگان تاکسیرانی دچار استیصال شده‌ایم/ نه امکان واردات داریم و نه خرید از داخل!وام 6 میلیونی تاکسیران‌ها به کجا رسید؟

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران شهر تهران سازمان تاکسیرانی بیشتر بخوانید... جزئیات طرح مشترک پلیس و سازمان تاکسیرانی در برخورد با "مسافربرهای شخصی" اعطای وام ۲ میلیون تومانی به ۱۵۰۰۰ تاکسیران برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی دچار استیصال شده‌ایم/ نه امکان واردات داریم و نه خرید از داخل! قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جزئیات طرح مشترک پلیس و سازمان تاکسیرانی در برخورد با "مسافربرهای شخصی" اعطای وام ۲ میلیون تومانی به ۱۵۰۰۰ تاکسیران برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی دچار استیصال شده‌ایم/ نه امکان واردات داریم و نه خرید از داخل! واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران شهر تهران سازمان تاکسیرانی پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ هزینه اینترنت معلمان و دانش‌آموزان در "شاد" اعلام شد+جزئیات ۲ وزیر سابق آموزش‌و‌پرورش: باید به‌شدت نگران "عدم‌حضور فیزیکی دانش‌آموزان در مدارس" باشیم/ "آموزش مجازی" تیغ دولبه ۳ مستمری "مددجویان بهزیستی و کمیته امداد" ۱۵ درصد افزایش یافت ۴ مدارس "سمپاد" حق ندارند دانش‌آموز را به خاطر "شهریه" ثبت‌نام نکنند ۵ نمکی: ممکن است پاییز سختی در پیش داشته باشیم/ برای بازگشایی مدارس در کنار وزارت آموزش و پرورش هستیم ۶ ویدیوکلیپ// دنیای غرب این جرم بزرگ را دارد که نقش "مادر" را تضعیف کرده است ۷ هلاکت تروریست مسلح و زخمی شدن تعدادی از اشرار در جنوب کشور ۸ بازداشت ۳۱۸ نفر از عوامل تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیرمجاز در خوزستان مهمترین اخبار اجتماعی دغدغه سال تحصیلی کرونایی برای دانش‌آموزان حاشیه شهرها آخرین آمار کرونا در ایران| فوت ۱۳۳ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته داروی جدید درمان اعتیاد در کشور تولید شد نتایج یک تحقیق درباره تأثیر داروهای فشار خون در کاهش شدت عفونت‌های کرونا مهمترین اخبار تسنیم فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد / تولید سالانه ۴.۲میلیون تن محصول لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موفق نخواهد شد مشترکین خانگی کم‌مصرف برق ۱۰۶میلیارد تومان پاداش گرفتند/ وزیر نیرو: صنعت برق ایران جزو قدرت‌های مسلّم منطقه است پهلوگیری انواع شناورهای تجاری، صیادی، مسافری در جزیره ابوموسی امکان‌پذیر شد باقری: سازش با اشغالگران، آتشفشان مقاومت را شعله‌ورتر می‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران شهر تهران سازمان تاکسیرانی سازمان تاکسیرانی تاکسیران ها تکمیل وجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، شادی مالکی، با اشاره به تعویض تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های برقی، گفت: با توجه به سیاست‌های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی‌های فرسوده فعال در ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌توانند، نسبت به ثبت نام تاکسی‌های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی‌های برقی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: زمان پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی اعلام شد

وی افزود: در مرحله نخست ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E۵۰A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای ۱۰۰۰ دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.

به گفته مالکی، در این طرح تسهیلات ۳ میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات ۶ میلیارد ریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شرایط واگذاری خودروهای برقی سایر خودروسازان هم در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش تسنیم، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودروهای برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی ، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی ، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی های برقی و سازو کار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده اقدام کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1228304 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • بازبینی ادواری همه خطوط تاکسیرانی