Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس پزشکی قانونی سبزوار گفت: تصادف جمعه ۳۱ مرداد در جاده این شهرستان یکی از حوادث بسیار دلخراش و غیرمعمول بود که هویت تشخیص اجساد طی فرآیند طولانی با تلاش شبانه‌روزی همکاران این نهاد انجام شد. برای احراز هویت اجساد نیمی از نیروهای پزشک قانونی سبزوار به سالن تشریح اعزام شد که هویت ۱۳ نفر آنان در این شهر تشخیص داده شد و جسد راننده کامیون به خاطر لزوم کالبدشکافی به مشهد، استان خراسان رضوی  انتقال داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۳ کشته در تصادف زنجیره‌ای جاده سبزوار

دکتر سیدعلی محترمی اسامی جان‌باختگان این حادثه را به این ترتیب اعلام کرد: نادر براهویی، رسول آشیت، عباس سدیدی، محمد ربیعی‌نسب، موسی‌الرضا سنگ سفید، امیرعباس کرایی، سبحان کرایی، ابراهیم کرایی، زینب کرایی، عفت قلعه‌نویی، روشنک پاکرویان، یونس نجفی، اکرم توحیدی‌نژاد و راضیه رزاقی‌فرد.

رئیس پزشکی قانونی سبزوار گفت: ۹ نفر از متوفیان این حادثه مرد و پنج نفر زن از یک ماه تا ۵۱ سال و سه نفر کودکان خردسال بین سنین یک ماه تا پنج سال هستند.

کد خبر 543290 برچسب‌ها پزشکی قانونی استان خراسان رضوی تصادف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پزشکی قانونی استان خراسان رضوی تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۴۹ نفر رسید

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه ۴۰ هزار خودروی متخلف در طرح نوروزی پلیس توقیف شده است، گفت: متاسفانه از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین ۵۴۹ هموطن در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: متاسفانه از 24 اسفند تا 8 فروردین 549 هموطن در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه تا 8 فروردین ماه 353 میلیون و 744 هزار تردد ثبت شده است، گفت: 14 هزار و 600 نفر در تصادفات جاده‌ای مصدوم شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بیان کرد: سفرهای نوروزی مسافران امسال تغییر الگو داده است و مسافران ترجیح می دهند به جای سفر در روز و روشنایی و در غروب و شب و هنگام تاریکی به سفر بروند.

سردار حسینی تاکید کرد: البته نظر پلیس بر این است که مسافران از سفر در تاریکی و هنگامی که دید کافی برای رانندگی وجود ندارد اجتناب کنند.

وی با اشاره به طرح برخورد با رانندگان متخلف در سفرهای نوروزی اشاره کرد و گفت: 40 هزار وسیله نقلیه در این طرح توقیف شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افزایش شمار کشته شدگان تصادف جاده جندق معلمان به ۹ نفر
  • سه کشته در تصادف جاده اندیمشک به دهلران
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۴۹ نفر رسید
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف تریلی و پژو پارس
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در پی تصادف تریلی و پژو پارس
  • تعداد کشته‌ های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید
  • سوانح جاده ای در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید