Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@11:17:14 GMT

ناکامی سوداگران مرگ در توزیع ۲۲۶ کیلوگرم شیشه

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۶۷۵۹

ناکامی سوداگران مرگ در توزیع ۲۲۶ کیلوگرم شیشه

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۲۲۶ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شیشه در شهرستان پاکدشت خبر داد.

به گزارش ایسنا سردار کیومرث عزیزی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر صنعتی با انتقال گسترده مواد افیونی از مرزهای شرقی کشور به سمت پایتخت و دپوی آن در یکی از مناطق حاشیه ای "پاکدشت" بررسی موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش پلیس برای شناسایی اعضای این باند اظهارکرد: پس از چندین روز کار اطلاعاتی توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "پاکدشت" مخفیگاه و نحوه فعالیت اعضای این باند شناسایی شد.

عزیزی افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از محل فعالیت سوداگران مرگ ۲۲۶ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع " شیشه " کشف شد.

وی با بیان اینکه در این عملیات ۲ نفر از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر دستگیرشدند و یک دستگاه خودروی ۴۰۵ توقیف شد، اظهارکرد: متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه مواد افیونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی شرق استان تهران با تاکید بر اینکه مبارزه با مخلان نظم و امنیت و سوداگران مرگ به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت اینگونه افراد مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قاچاق مواد مخدر ماده مخدر شیشه فرمانده انتظامی شرق استان تهران شهرستان پاکدشت مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۵۶ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، یوسف ملک‌زاده از کشف ۵۶ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران بزرگ خبر داد و اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای اقدامات مبارزه‌ای با عناصر اصلی قاچاق و در پی تعامل سازنده اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، مطلع شدند قاچاقچیان در سطح شهر شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.

وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شهر شیراز مورد شناسایی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و در این خصوص یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

ملک زاده تأکید کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ همواره یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی به شمار می‌رود.

کد خبر 747035

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار