Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه کمیسیون اصل نود که از ساعت 14:30 آغاز شده بود، از میانه جلسه، غیر علنی شد.

جلسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به حکم صادر شده علیه فدراسیون فوتبال ایران در پرونده مارک ویلموتس از ساعت 14:30 امروز در محل این کمیسیون آغاز شد.

به گزارش طرفداری، نشست کمیسیون اصل نود مجلس برای بررسی پرونده قرارداد ویلموتس که با حضور سلطانی ‌فر و تاج در حال برگزاری بود، از میانه جلسه، غیر علنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه اعضای کمیسیون اصل نود مجلس، برخی از اعضای کمیسیون فرهنگی، کمیته تربیت بدنی، حضور داشتند و همچنین مسعود سلطانی‌ فر وزیر ورزش و جوانان، همراه مهدی علی ‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و جمشید تقی ‌زاده معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان از دیگر حاضران در جلسه بودند. ضمن اینکه مهدی تاج رییس سابق فدراسیون فوتبال به همراه اعضای هیات رییسه این فدراسیون و همچنین احمدرضا براتی رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات، محمدرضا ساکت مدیر سابق سازمان‌ تیم ‌های ملی و ابراهیم شکوری سرپرست سابق دبیرکل فدراسیون فوتبال در این جلسه شرکت کردند.

محمود اسلامیان یکی از اعضای هیأت رئیسه در این جلسه غیبت داشت.

منبع / فارس

همچنین بخوانید:

نصرالله پژمانفر: قرارداد ویلموتس مشکل دارد، تسویه حساب سیاسی در کار نیست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیسیون اصل نود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش آکادمی تخصصی تنیس روی میز طاهری در ساری

خانه تخصصی تنیس روی میز طاهری ساری با زیربنای ۲۵۰ متر و هزینه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان توسط حسین طاهری مربی با اخلاق استان به بهره‌برداری رسید.

حسین دلیری معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران در این آئین گفت: یکی از راه‌های موفقیت در ورزش، استفاده از زیرساخت‌های ورزشی به ویژه سالن‌های ورزشی تخصصی است.

در آئین باشکوه گشایش آکادمی تخصصی تنیس روی میز طاهری ساری، حسین دلیری معاونت امور ورزش قهرمانی اداره کل ورزش وجوانان مازندران، رضا حبیب نژاد رئیس هیات تنیس روی میز استان و عضو هیات رئیسه فدراسیون، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، قربانی مسئول کمیته تجهیزات فدراسیون، حسینی مقدم دبیر هیات مازندران، شریعت رئیس سازمان امور زندان‌های بابل، ابراهیم پور رئیس هیات شهرستان ساری و جمعی از ورزشکاران، پیشکسوتان و مربیان تنیس روی میز شهرستان ساری حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • گشایش آکادمی تخصصی تنیس روی میز طاهری در ساری
  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • 14 فروردین؛ نخستین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۳
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین