Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@12:05:48 GMT

سیلوا مذاکره برای بازگشت به سری A را تأیید کرد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۷۲۷۵

سیلوا مذاکره برای بازگشت به سری A را تأیید کرد

مدافع میانی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن مقصد احتمالی بعدی خود پس از ترک پایتخت فرانسه را لو داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیاگو سیلوا که شب گذشته (یکشنبه) آخرین بازی‌اش را برای تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن انجام داد از مذاکره‌اش با یک تیم ایتالیایی و احتمال بازگشت خود به سری A جایی که در تیم میلان سابقه دارد، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیلوای 35 ساله که باخت یک بر صفر پاری‌سن‌ژرمن مقابل بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا آخرین بازی‌اش برای PSG بود در پایان آن بازی تأیید کرد که از قهرمان فرانسه جدا خواهد شد و اینکه دوران حضورش در فوتبال فرانسه به پایان رسیده است.

گفته می‌شود که مدافع برزیلی پیشین میلان از فیورنتینا پیشنهاد دریافت کرده است و او نیز این موضوع را رد نکرد.

او در این باره هم گفت: فیورنتینا؟ مدیربرنامه‌های من با آنها و چند تیم دیگر در حال مذاکره است، اما هنوز هیچ قراردادی بسته نشده است. فردا یا پس فردا، من همه پیشنهادهایم را بررسی و از میان‌‌شان آن یکی را که بیش از همه به نفع من و خانواده‌ام باشد را انتخاب خواهم کرد.

تیاگو سیلوا با پاری‌سن‌ژرمن خداحافظی کرد

 

در همین حال شبکه تله‌فوت فرانسه مدعی شده است که تیاگو سیلوا تصمیم خود را برای آینده‌اش گرفته است و بازی در چلسی را به بازگشت به سری A ترجیح می‌د‌هد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط پاری‌سن‌ژرمن فوتبال سری A بیشتر بخوانید... تاریخ‌سازی سیلوا با حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تاریخ‌سازی سیلوا با حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا واژه های کاربردی مرتبط پاری‌سن‌ژرمن فوتبال سری A پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ پیام نیمار بعد از شکست پاری‌سن‌ژرمن در فینال لیگ قهرمانان ۲ سلیمانی: این دربی دیگر طبیعی نیست، حیدری بازی را قضاوت نکند/ کرمانشاهی خودش زیر آب خودش را زد ۳ فینال لیگ قهرمانان اروپا از دریچه دوربین/ اشک و حسرت نیمار در شب شادی باواریایی‌ها ۴ لیگ قهرمانان اروپا| بایرن مونیخ، پاری‌سن‌ژرمن را در حسرت قهرمانی گذاشت/ جام ششم برای باواریایی‌ها ۵ کنایه پایت به پاری‌سن‌ژرمنی‌ها + عکس ۶ شریفات: رختکن نداشتیم و زیر درخت لباس عوض می‌کردیم!/ تیمی که ۴۰ میلیون ندارد، به درد لیگ برتر نمی‌خورد ۷ آغاز تنش و جنجال در دربی؛ تهیه‌کننده و کارگردان: فدراسیون فوتبال ۸ ادامه اتفاقات عجیب برای داوران در نیمه نهایی جام حذفی/ حیدری جانشین ناظمی شد مهمترین اخبار ورزشی بررسی رقم قرارداد ویلموتس با ساحل‌ عاج و ایران؛ نزدیک به دو برابر برای هیچ/ بی‌کفایت‌ها! پژمانفر: پرونده ویلموتس سرخوردگی برای آحاد جامعه است/سلطانی‌فر: حکم قطعی نیست! تصویری متفاوت از مهدی تاج در جلسه بررسی قرارداد ویلموتس در کمیسیون اصل نود آذری: شرط اول برای ماندنم در اهواز خانواده‌ام است/ به احترام عظیمیان در جلسه سپاهانی‌ها شرکت کردم‌ مهمترین اخبار تسنیم بهره‌برداری از یک نیروگاه استراتژیک در غرب کارون/ تولید نفت از مخزن مشترک با پشتوانه نیروگاه ایرانی «فتح»؛ کوچکترین بالستیک ایرانی از خانواده فاتح طرح مجلس برای کمک به اقشار ضعیف جامعه/ تأمین کالاهای اساسی مردم با کارت‌های اعتباری لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موفق نخواهد شد فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد / تولید سالانه ۴.۲میلیون تن محصول درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاری سن ژرمن فوتبال سری A پاری سن ژرمن فوتبال سری A فینال لیگ قهرمانان اروپا فینال لیگ قهرمانان پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # کیلیان امباپه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم