Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@17:30:50 GMT

۸ کشته و زخمی در تصادف جاده سرچم

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۷۶۵۶

۸ کشته و زخمی در تصادف جاده سرچم

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر مجید محمد غریبانی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: صبح امروز (دوشنبه ۳ شهریورماه) بر اثر تصادف سه دستگاه خودروی تریلی، پراید و رانا داخل تونل شماره سه جاده سرچم متأسفانه ۵ نفر جان باختند.

وی با بیان اینکه این سانحه شدید رانندگی منجر به فوت ۵ نفر و مصدومیت ۳ نفر دیگر از سرنشینان شده، افزود: بعد از گزارش تصادف به اورژانس ۱۱۵ اردبیل بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به صحنه حادثه اعزام و همچنین بالگرد امداد رسان نیز به منطقه اعزام شد که دو نفر از مصدومان بعد از انجام اقدامات درمانی با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان فاطمی و یک مصدوم دیگر توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ هشتجین به بیمارستان خلخال تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل تاکید کرد: از مردم تقاضا داریم در هنگام بروز حادثه، سریعاً با اورژانس ۱۱۵ و ۱۱۰ تماس بگیرند و لازم است در صورت بروز تصادف پیش از هر کاری خونسردی خود را حفظ کرده و از ازدحام در محل حادثه پرهیز کنند و در صورتی که مصدوم بیهوش باشد و خطر آتش سوزی خودرو وجود نداشته باشد، بیمار را به هیچ وجه جابجا نکنند.

غریبانی ادامه داد: توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی بی‌شک می‌تواند این گونه حوادث را کاهش دهد و انتظار می‌رود مردم به قوانین احترام گذاشته و از بروز این حوادث جلوگیری کنند.

کد خبر 5007405

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف تصادفات رانندگی محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم مراسم عزاداری شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در ولایت فراه

منابع محلی در فراه می‌گویند که رویداد ترافیکی در این ولایت جان سه تن را گرفته و شش زخمی برجا گذاشته است.

منابع می‌گویند که این رویداد روز چهارشنبه، ۸ حمل در ولسوالی فراهرود ولایت فراه رخ داده است.

به گفته منابع، این رویداد در پی برخورد یک ماشین نوع سراچه با یک ماشین باربری رخ داده است.

از جانبی، منابع وضعیت شماری از زخمیان این رویداد را وخیم گزارش داده‌اند.

منابع از طالبان در فراه نیز وقوع این رویداد ترافیکی را تایید می‌کنند.

در این اواخر رویدادهای ترافیکی در کشور افزایش یافته است.

این در حالی است که روز یک‌شنبه هفته روان نیز در پی وقوع یک رویداد ترافیکی در بزرگراه جوزجان‌-بلخ، سه تن جان باخته و چهار تن دیگر زخمی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • علت تصادف مرگبار در سمنان با ۹ کشته
  • مرگ دلخراش ۹ نفر در تصادف خونین محور دامغان - جندق
  • ۹ حادثه با ۲۲ مصدوم درگتوند
  • ۹ حادثه و ۲۲ مصدوم در روز پر حادثه گتوند/ آماده‌باش اورژانس خوزستان در گتوند
  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • افزایش شمار کشته شدگان تصادف جاده جندق معلمان به ۹ نفر
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا/ ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی شدند
  • ۹ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در ولایت فراه
  • یک کشته و چهار زخمی در محور شاهین شهر_علویجه
  • سه کشته در تصادف جاده اندیمشک به دهلران