Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در نامه‌ای خطاب به رئیس این دانشگاه خواستار تغییر سقف مجاز انتخاب واحد ترم آینده از ۱۷ به ۲۰ و از ۲۰ به ۲۴ شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در نامه‌ای خطاب به عبدالمجید مصلح، رئیس این دانشگاه نوشت: پیشنهاد می‌کنیم برای تغییر سقف مجاز انتخاب واحد ترم آینده از ۱۷ به ۲۰ و از ۲۰ به ۲۴ اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است:
بسیج دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بر خود لازم می‌داند از تلاش‌ها و زحمات خستگی ناپذیر مسئولان، اساتید و کارمندان دانشگاه در ترم مجازی گذشته کمال تقدیر و تشکر به عمل آورد و نقطه نظرات و مطالبات دانشجویان را برای ترم جدید تقدیم نماید، امید است مساعدت لازم برای تحقق مطالبات صورت گیرد و گزارش اقدامات و تصمیمات اتخاذ شده جهت ارائه به دانشجویان در اختیار بسیج دانشجویی قرار گیرد.

۱- ایجاد ساز و کاری برای مشخص و شفاف شدن نحوه نمره دهی و جلوگیری از تکرار عدم ثبت بازخورد برای تکالیف و فعالیت‌های در نظر گرفته شده و بعضاً برای امتحانات مأخوذ شده که منجر به ثبت نمرات در سامانه بدون در نظر گرفتن این مسائل گشته است و پس از آن اساتید مورد نظر اقدام به تثبیت نمره نهایی نموده اند.
۲- با توجه به کسب تجربه برای نخستین آموزش کامل مجازی و سختی شرایط این مدل و گا‌ها عدم توجیه اساتید نسبت به بکارگیری موثرترین شیوه آموزشی و سردرگمی تعداد کثیری از دانشجویان که منجر به کسب نتیجه دلخواه از سوی آن دسته نگشته و متاسفانه باعث عقب ماندگی آنان شده است، پیشنهاد می‌گردد برای جبران مافات از در نظر گرفتن مشروطی برای ترم جاری صرف نظر نموده و برای تغییر سقف مجاز انتخاب واحد ترم آینده از ۱۷ به ۲۰ و از ۲۰ به ۲۴ اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهید.
۳- با در نظر گرفتن مشکلات و رویه سیستم آموزشی اتخاذ شده، همچنین شرایط بد معیشت دانشجویان، فشار‌های اقتصادی وارده بر خانواده‌های دانشجویان و همچنین مسائل مختلفی از این قبیل، خواهشمند است تصمیمات لازم و موثر برای هماهنگی با هیئت امنای محترم دانشگاه و رایگان اعلام نمودن سنوات تحصیلی دوره کارشناسی تا ۱۰ ترم را اتخاذ کنید.
۴- جهت پرداخت شهریه توسط دانشجویانی که به هر دلیل ملزم به پرداخت شهریه شبانه، سنوات تحصیلی و... می‌باشند، با در نظر گرفتن شرایط فعلی کشور انعطاف لازم را جهت تسهیل در تقسیط و اقدامات مشابه مبذول نمایید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه خلیج فارس بسیج دانشجویی بوشهر ویروس کرونا آموزش مجازی دانشگاه خلیج فارس بسیج دانشجویی نظر گرفتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس، احسان رسولی اظهار داشت: صبا فولاد خلیج فارس در فروردين ماه سال جاری موفق به تولید ۱۳۱ هزار و ۸۱۱ تن بریکت گرم شد.

معاون بهره برداری شرکت صبا فولاد خلیج فارس ادامه داد: با ثبت این رقم، این شرکت رکورد جدیدی را در تولید ماهانه خود به ثبت رساند و از رکورد قبلی ماهانه این شرکت که ۱۲۹ هزار و ۴۰۰ تن بود، عبور کرد.

دیگر خبرها

  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر
  • خطیر: استقلال انشاالله برای قهرمانی سوم در آسیا آماده می‌شود
  • خطیر: تغییر حق مالک جدید است
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • خلیج‌فارس و تبعات تغییر اقلیم
  • امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد