Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ " علی اصغر جمالی" فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی به همراه روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات، صبح امروز، در دیدار با رئیس  بیمارستان جزیره کیش با بیان اینکه کادر درمانی به صورت مخلصانه و شبانه روزی تلاش می کنند، تصریح کرد: پرستاران و پزشکان در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند که این موضوع نیز بارها توسط مقام معظم رهبری مورد تأکید بوده است؛ این سپیدپوشان عرصه سلامت جامعه که جان خود را برای سلامت مردم به خطر انداخته اند امروز مدال پر افتخار "مدافعان سلامت " را برسینه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جمالی افزود: مدافعان وطن و سلامت درکنار هم سازنده امنیت جامعه هستند؛ وظیفه مدافعان وطن تأمین امنیت و آرامش در بُعد روانی و اجتماعی جامعه و مدافعان سلامت وظیفه سلامت مردم را برعهده دارند که از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در کنار یکدیگر سعی در پیشگیری بیشتر این ویروس داشته‌اند. روز طبعیت نیز نمونه‌ای از همکاری متقابل آنها بود.

رئیس پلیس کیش تأکید کرد: ایثارگران جامعه بزرگ پزشکی، درمانی و بهداشتی، بی تردید در این شرایط خاص کرونایی هر قدمی برای تأمین، حفظ و ارتقاء سلامت جامعه بر می دارند بر ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ نوشته خواهد شد.

فرمانده انتظامی ویژه کیش خاطر نشان کرد: به نمایندگی از مدافعان وطن برخورد لازم می دانم که از مدافعان سلامت جامعه قدردانی کنم چراکه از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور بدون هیچ چشم داشتی ایثارگرانه و مجاهدانه درخشیدند و نام خود را به عنوان مجاهدان فی سبیل الله ثبت کردند.

برچسب‌ها کیش بیمارستان تخصصی کیش روز پزشک فرماندهی نیروی انتظامی کیش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش بیمارستان تخصصی کیش روز پزشک کیش بیمارستان تخصصی کیش روز پزشک مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۸۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته ملی سلامت با حضور مسؤولان تالش صبح پنجشنبه ۲ خانه بهداشت در روستاهای مسجد قاباقی چوبر و بره پشت و تنگاب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

«ایرج مؤذن» فرماندار تالش به تشریح جزئیات این طرح‌ها اشاره کرد و افزود: این خانه‌های بهداشت به مساحت ۱۴۴ متر مربع با اعتبار هر خانه ۴۶ میلیارد ریال افتتاح شد تا به مردم و خانوارهای تحت پوشش این مناطق خدمات رسانی کند.

حضور پزشکان عمومی برای ویزیت رایگان در خانه‌های بهداشت

«سعید رستمی» مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش با بیان اینکه امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد، گفت: یک روز در هفته پزشکان عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

کد خبر 6088304

دیگر خبرها

  • سند جامع سلامت، محور کار شورای سلامت باشد
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی