Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:20:12 GMT

وزیر ورزش: امیدواریم در CAS رای نادعادلانه درباره ویلموتس را بشکنیم

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۸۷۸۶

وزیر ورزش: امیدواریم در CAS رای نادعادلانه درباره ویلموتس را بشکنیم

‍‍‍‍‍‍

سلطانی فر گفت: در ارتباط با حکم ناعادلانه فیفا فدراسیون فوتبال و دستگاه های دیگر در کنار یکدیگر ایستاده اند تا از حیثیت کشور در دادگاه cas دفاع کنند و این حکم ناعادلانه را بشکند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان عصر امروز پس از حضور در باره قرارداد مارک ویلموتس سرمربی پیشین تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: در ارتباط با حکم ناعادلانه فیفا فدراسیون فوتبال و دستگاه های دیگر در کنار یکدیگر ایستاده اند تا از حیثیت کشور در دادگاه cas دفاع کنند و این حکم ناعادلانه را بشکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در جلسه امروز به سوالاتی که از سوی مجلس در این زمینه مطرح شده بود، پاسخ دادیم، افژود: در این جلسه از زوایای مختلف از جمله چگونگی انتخاب مربی، انعقاد قرارداد و نحوه تامین مالی این قرارداد مباحثی مطرح شد که مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش پاسخهای به این سوالات ارائه کردند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: قرار بر این شد پاسخ هایی که در جلسه امروز ارائه شد ظرف حداکثر دو هفته آینده به صورت مکتوب به کمیته اجتماعی کمیسیون اصل 90 ارائه شود و چنانچه لازم بود جلسات دیگری نیز در این زمینه برگزار شود. سازمان بازرسی کل کشور نیز از دو ماه گذشته بر روی این پرونده در حال کار است و گزارشی را تهیه کرده و به دستگاه قضایی ارسال داشته است.

وی در پاسخ به سوالی درباره نقش نظارتی وزارت ورزش و جوانان در تنظیم قرارداد مارک ویلموتس اضافه کرد: قرار بر این است تا زمانی که مستندات لازم ارائه نشده است جمع‌بندی در این زمینه انجام نشود.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: فدراسیون فوتبال نقش اجرایی دارد و وزارت ورزش نیز نقش نظارتی دارد و در ظرف چند هفته آینده در مورد این بحث‌ها به جمع‌بندی خواهیم رسید.

سلطانی‌فر درباره زمان جمع‌بندی گزارشات و اینکه چقدر امید است رای را بشکند گفت: هیچ کارشناس حقوقی انتظار صدور این حکم را نداشته البته فکر می کنیم تیم حقوقی که مسئول بررسی این پرونده بود نیز نتوانسته مستندات خود را ارائه کند.  با توجه به اینکه درCAS سه قاضی وجود دارد امیدواریم بتوانیم با ارائه مستندات و دفاع وکلای خود این رای بشکنیم.

همچنین، نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس نیز گفت: آن چیزی که مسلم است در قراردادها با بازیکنان و مربیان خارجی که بسته می‌شود دقت لازم انجام نمی شود و اشکالاتی در طرز کار ها وجود دارد که باید اصلاح شود.
وی با بیان اینکه ما در جلسه امروز به دنبال روشن شدن دو موضوع نقش نظارتی وزارت ورزش و نقش فدراسیون در بسته شدن قرارداد ویلموتس بودیم ادامه داد: امروز جلسه شفاف برگزار شد که منتج به جمع بندی نشد که باید مستندات بیشتری ارائه شود.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس درباره زمان جمع بندی گزارش کمیسیون اظهار داشت: پس از صحبت هایی که در جلسه امروز صورت گرفت قرار بر این شد که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال مستندات خود را ظرف یک هفته آینده به کمیسیون ارائه کنند و پس از آن با جمع بندی داشته باشیم و نتیجه را به مردم اعلام کنیم.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,15/CT1 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ نامه "منادی" به رئیس جمهور؛ سیم کارت و تبلت به دانش آموزان بدهید ۲ خبر خوش برای کارگران/ارائه کارت خرید کارگری به کارگران ۳ سیگنال مثبت مجلس برای بورس ۴ «فتح»؛ کوچکترین بالستیک ایرانی از خانواده فاتح ۵ گفتگوی تفصیلی با امیر روحانی| ایران قطب منطقه‌ای در تعمیر بالگردهای شرقی می‌شود/ ساخت نمونه پیشرفته‌تر بالگرد صبا ۶ بازآماد یک فروند جنگنده سوخو۲۴ در پایگاه شهید دوران نهاجا ۷ انهدام یک تیم تروریستی توسط رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) ۸ عیادت حجت‌الاسلام محمدیان از استاد فاطمی‌نیا مهمترین اخبار سیاسی گفتگوی تفصیلی با امیر روحانی| ایران قطب منطقه‌ای در تعمیر بالگردهای شرقی می‌شود/ ساخت نمونه پیشرفته‌تر بالگرد صبا پژمانفر: پرونده ویلموتس سرخوردگی برای آحاد جامعه است/سلطانی‌فر: حکم قطعی نیست! انهدام یک تیم تروریستی توسط رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفتگو با شاهدی| ایران بعد از اشغال در ۱۳۲۰ شاهد «قحطی» و فوتِ پرشمار بود/ نفت چه نقشی در حمله متفقین داشت؟ مهمترین اخبار تسنیم پیشنهاد به دولت برای موضع فعال در سفر مدیرکل آژانس اتمی/ برخی از نظارت‌های آژانس را پیش چشم گروسی تعطیل کنید بهره‌برداری از یک نیروگاه استراتژیک در غرب کارون/ تولید نفت از مخزن مشترک با پشتوانه نیروگاه ایرانی انتقاد ظریف از وزیر خارجه «قانون شکن» آمریکا «فتح»؛ کوچکترین بالستیک ایرانی از خانواده فاتح طرح مجلس برای کمک به اقشار ضعیف جامعه/ تأمین کالاهای اساسی مردم با کارت‌های اعتباری درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال حکم ناعادلانه جلسه امروز ورزش و جوانان وزارت ورزش سلطانی فر وزیر ورزش جمع بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد

مصطفی زارعی مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار کرد: یک بیماری ۴۰ ساله درمان شده و امیدواریم اتفاقات خوبی در خصوص این ۲ باشگاه رخ دهد.

او افزود: ورزش را باید به عنوان یک صنعت پولساز ببینیم و  بدانیم که ۲ درصد از تولید ناخالص کشور‌های پیشرفته را به خود اختصاص می‌دهد و هدفگذاری کشور‌های همسایه در ۳ سال آینده ۳ درصد است و  باید به این سمت حرکت کنیم و نقطه آغاز این کار، واگذاری  باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی است.

رئیس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بود، اعلام کرد: با کنفدراسیون فوتبال آسیا مسائل را چک کرده‌ایم و مشکلی وجود ندارد و باید سراغ سایر اشکالات برویم و آنها را نیز حل کنیم.

زارعی ادامه داد: امیدوار هستیم هر ۲ باشگاه مجوز حرفه‌ای بگیرند و سایر مشکلات خود را حل کنند؛ اگر یکی از این ۲  باشگاه واگذار می‌شد از نظر AFC مشکل حل می‌شد، اما خوشبختانه سهام ۲ باشگاه به یک اندازه واگذار شد.

مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای با اشاره به اینکه امیدواریم این اتفاق سرعت حرکت ورزش و فوتبال ایران را بیشتر کند، گفت: از اعضای فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنیم چرا که پیگیری بسیاری انجام دادند و وزارت ورزش هم همراه بود و در نهایت این اتفاق رخ داد. همچنین جای تشکر دارد که با همکاری وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی مشکلات ۲ باشگاه حل شد و  یک جلسه نیز با حضور شرکت توسعه و نوسازی اماکن ورزش و سازمان لیگ داشتیم و امیدواریم ورزشگاه آزادی نیز تکان اساسی به خود ببیند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی