Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@13:26:07 GMT

آذری در اهواز ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۹۰۷۸

آذری در اهواز ماندنی شد

پس از جلسه ای که عصر امروز میان مدیران شرکت فولاد و هیئت مدیره باشگاه فولاد و سعید آذری برگزار شد، حضور او در سپاهان منتفی شد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که مدیران شرکت فولاد مبارکه سپاهان مذاکرات مثبتی با سعید آذری برای حضور در رأس باشگاه سپاهان انجام داده بودند و گمانه زنی های زیادی درباره این موضوع در محافل فوتبالی اصفهان ایجاد شده بود، پس از جلسه ای که عصر امروز برگزار شد، تحقق این موضوع در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه که با حضور سعید آذری، مدیرعامل شرکت فولاد و اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان حضور داشتند، قرار بر این شده تا آذری به قرارداد باقی مانده یکساله اش با باشگاه خوزستانی پایبند باشد و لیگ بیستم به عنوان مدیرعامل فولاد خوزستان به کارش ادامه دهد.

 

این اتفاق در شرایطی رخ داد که مدیران شرکت فولاد مبارکه امیدوار به حضور آذری به عنوان مدیرعامل تیم بودند و حالا بار دیگر شرایط در اصفهان برای انتخاب مدیرعامل سپاهان پیچیده خواهد شد.

 

آذری که در ابتدای سال جاری از ذوب آهن جدا شد و به فوتبال خوزستان پیوست، در هفته پایانی در حالی موفق به کسب سهمیه آسیایی با تیم فوتبال باشگاه شد که تیم فوتبال ذوب آهن به شدت در معرض سقوط قرار گرفته بود ولی در نهایت این پارس جنوبی جم بود که مسافر لیگ یک شد.

فولاد خوزستان فولادمبارکه سپاهان سعید آذری (مدیرعامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان فولادمبارکه سپاهان سعید آذری مدیرعامل شرکت فولاد سعید آذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امین یاقوت بعد از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با شروع پروازهای حج عمره، ۲۵۵ زائر خوزستانی از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: زائران حج عمره استان خوزستان با مدیریت کاروان‌های شهرستان‌های اهواز، خرمشهر و دزفول روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت به کشور عربستان اعزام و اعمال حج عمره را انجام می‌دهند.

مدیر حج و زیارت خوزستان اظهار کرد: زائران خوزستانی حج عمره پس از ورود به مدینه پنج روز در شهر رسول الله (ص) حضور دارند و پس از آن به سرزمین مقدس مکه اعزام و در آنجا به مدت پنج روز حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085559

دیگر خبرها

  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • درویش در پرسپولیس ماندنی شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟