Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ بازرسان اتاق اصناف در بازدید از انبارهای شهرستان ری و طی اخبار واصله به انبار قاچاق کالا در بخش قلعه نو مراجعه و پس از شناسایی با دستور و همراهی مراجع قضایی و انتظامی، کلانتری امین آباد و قاضی کشیک اقدام به بازرسی از این انبار نمودند. - اخبار استانها -

 لطف الله ستاره در گفت و گو با خبرنگار تسنیم ری با اعلام خبر کشف انبار قاچاق توسط بازرسان اتاق اصناف در بخش قلعه‌نو اظهار داشت: صبح امروز در بازرسی‌های سرزده از واحد‌های نگه‌داری کالا در محدوده روستای فیروز آباد میزان قابل توجهی کالای قاچاق و تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بازرسی از این واحد متخلف بیش از 202 هزار قلم کالا از انواع لوازم و تجهیزات جانبی و قطعات موبایل و کامپیوتر کشف شد و در این راستا پس از پلمب انبار توسط مقام قضایی، 2 نفر از عوامل مرتبط با این انبار بازداشت شدند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه گفت: موجودی این انبار شامل انواع گلس  50 هزار عدد، قاب گوشی و تبلت 32 هزار عدد، انواع اسپیکر 1100 عدد، هندزفری و هدست 1700 عدد، تاچ ال سی دی موبایل و تبلت 2300 عدد، کابل و شارژر موبایل و تبلت 13 هزار عدد، فلش 5 هزار عدد، ماسک وارداتی چینی 78 هزار، دستگاه خشک کن گلس 36 عدد، لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته و قاچاق4200 عدد و ... است.

دادستان کرج: ‌‌ارزش انبار قاچاق داروی کشف شده ‌‌در کرج یک میلیارد و 600 میلیون تومان استکشف 2 انبار قاچاق دارو در باغ‌ویلا؛ قاچاقچی 700 میلیون تومان جریمه شدکتاب‌های لغو مجوز سر از انبار قاچاقچیان درآورد/ آزادی متهم با یک فیش حقوقی

 

وی افزود: پرونده تخلف این انبار بزرگ جهت بررسی و احصای ارزش ریالی توسط بازرسین اتاق اصناف در حال رسیدگی و بررسی است. 

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در پایان خاطر نشان کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و رسیدگی به مشکلات مردمی در ارائه خدمات صنفی به مشتریان، تیم بازرسی متشکل از نمایندگان اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی از انبارهای سطح شهرستان بازدید به‌عمل آوردند.

گفتنی است با توجه به حجم انبوه کالای موجود در این انبار و اثبات تخلف نماینده دادستان شهرستان ری نیز جهت بررسی بیشتر در محل انبار حضور یافت و نسبت به شناسایی و صحت کالاهای دپو شدن اقدام کرد.

انتهای پیام/ی

R1549/P/S6,60/CT12 بیشتر بخوانید... کشف قاچاق ارز در فرودگاه شیراز ۱۴ برابر افزایش یافت کشف قاچاق کالا و ارز در ایلام ۳۰۰ درصد افزایش یافت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کشف قاچاق ارز در فرودگاه شیراز ۱۴ برابر افزایش یافت کشف قاچاق کالا و ارز در ایلام ۳۰۰ درصد افزایش یافت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح مجلس برای کمک به اقشار ضعیف جامعه/ تأمین کالاهای اساسی مردم با کارت‌های اعتباری ۲ فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد / تولید سالانه ۴.۲میلیون تن محصول ۳ پهلوگیری انواع شناورهای تجاری، صیادی، مسافری در جزیره ابوموسی امکان‌پذیر شد ۴ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۵ مجتمع پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود/ افزایش ۷۴میلیون‌تنی تولید محصولات ۶ تلاش جهادی سپاه برای محرومیت زدایی از روستاهای میناب / اجرای ۳۶ پروژه طی ۳ سال+تصاویر ۷ خوزستان| تجلی شور و شعور حسینی در عزاداری هیئات دزفول+تصاویر ۸ گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار مهمترین اخبار استانها طرح مجلس برای کمک به اقشار ضعیف جامعه/ تأمین کالاهای اساسی مردم با کارت‌های اعتباری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: به زودی شاهد فروپاشی نظام سلطه و جهان استکبار خواهیم بود آیت‌الله علوی‌گرگانی: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی است / مسئولان حمایت کنند گزارش ویدئویی| المان‌های حسینی حال و هوای گرگان را عوض کرد / این شهر عزادار حسین (ع) است‌ مهمترین اخبار تسنیم پیشنهاد به دولت برای موضع فعال در سفر مدیرکل آژانس اتمی/ برخی از نظارت‌های آژانس را پیش چشم گروسی تعطیل کنید بهره‌برداری از یک نیروگاه استراتژیک در غرب کارون/ تولید نفت از مخزن مشترک با پشتوانه نیروگاه ایرانی انتقاد ظریف از وزیر خارجه «قانون شکن» آمریکا «فتح»؛ کوچکترین بالستیک ایرانی از خانواده فاتح طرح مجلس برای کمک به اقشار ضعیف جامعه/ تأمین کالاهای اساسی مردم با کارت‌های اعتباری درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: افزایش یافت انبار قاچاق اتاق اصناف شهرستان ری کشف قاچاق هزار عدد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در  شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت‌زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی۲ نفر(مظنون) را شناسایی و دستگیر کردند. فرمانده انتظامی کهگیلویه، تصریح کرد: متهمان در باز جویی‌های اولیه به ۱۰ فقره سرقت موبایل در شهرستان کهگیلویه اعتراف کردند. وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید