Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@00:29:40 GMT

کلید سوالات کنکور سراسری منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۹۳۸۹

کلید سوالات کنکور سراسری منتشر شد

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  از انتشار کلید سوالات کنکور سراسری سال ۹۹ خبر داد و گفت:  کلید سوالات کنکور هم اکنون در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبان می‌توانند برای دانلود آن به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

سخنگوی سازمان سنجش اظهار کرد: کلید سوالات کنکور سراسری خارج از کشور  بعد از ظهر روز چهارشنبه، ۵ شهریور بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

به گفته زرین آمیزی، دفترچه سوالات کنکور نیز طی ۴ روز برگزاری از ۲۹ مرداد تا اول شهریور و بعد از پایان فرآیند آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.  

او بیان کرد: داوطلبان از زمان انتشار کلید سوالات تا ۴۸ ساعت بعد می‌توانند اعتراض به غلط بودن سوالات را به صورت الکترونیکی به سازمان سنجش اطلاع دهند تا بررسی و نتیجه اعلام شود.

گفتنی است کل ظرفیت پذیرش داوطلبان اعم از دانشگاه‌های دولتی، آزاد و سایر زیرنظام‌های آموزش عالی یک میلیون و ۹۲ هزار نفر است که ۹۱۲ هزار نفر از طریق سوابق تحصیلی جذب می‌شوند و داوطلبان آن، احتیاج به شرکت در کنکور ندارند.  ۲۰ درصد از این ظرفیت‌ برای دوره‌های روزانه دانشگاه‌هاست و مابقی آن نیز در نوبت دوم، بدون آزمون پذیرش خواهند شد. در نهایت حدود ۱۵۴ هزار نفر ظرفیت برای رشته‌های با آزمون در دانشگاه‌ها اختصاص یافته است. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان سنجش کنکور سراسری کلید سوالات کنکور سایت سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت ورود به جلسه کنکور دوشنبه منتشر می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی صدر معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در برنامه سلام خبرنگار ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ گفت: در نوبت آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ که ۶ و ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود ۱ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر ثبت نام کرده اند که در ۴۱۲ شهرستان و ۱۹۹۳ حوزه امتحانی به رقابت می‌پردازند.
معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور افزود: کارت ورود به جلسه آزمون دوشنبه سوم اردیبهشت در درگاه سازمان سنجش قابل دریافت است.
علی صدر گفت: در نوبت اول آزمون سراسری علاوه بر ۵ گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم تجربی، علوم ریاضی، هنر و زبان متقاضیان دانشگاه‌های فرهنگیان نیز شرکت خواهند داشت که هر کدام به سوالات شخص ساز شده خود پاسخ می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با سوالات تقلبی کنکور
  • کارت ورود به جلسه کنکور دوشنبه منتشر می شود
  • اقدامات حفاظتی سازمان سنجش در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ ضرورت تکریم خانواده‌های داوطلبان
  • اعلام اقدامات حفاظتی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • رئیس سازمان سنجش: عده‌ای اجیر می‌شوند در جلسه کنکور غایب باشند
  • هدیه رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • عیدی رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور چه بود؟
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش بعد از کنکور ابلاغ می‌شود
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود