Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:34:22 GMT

سعید آذری در باشگاه فولاد خوزستان ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۹۸۵۷

سعید آذری در باشگاه فولاد خوزستان ماندنی شد

به گزارش ایرنا با اعلام باشگاه فولاد خوزستان، در نشست امروز دوشنبه علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و آذری مدیرعامل این باشگاه در اهواز تصمیم بر این شد که آذری یک فصل دیگر نیز مدیریت باشگاه خوزستان را عهده‌دار باشد.

آذری پیش از این به باشگاه فولاد خوزستان برنامه‌ای سه ساله ارائه داده بود و حالا با توجه به تعهدش به این باشگاه و البته تأکید مدیرعامل شرکت فولاد برای ادامه همکاری، انتقالش به باشگاهی دیگر منتفی شد تا وی به کارش در اهواز ادامه  دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران سرمایه اصلی فولاد هستند

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در این خصوص گفت:  بهترین هواداران فوتبال کشور، حامیان و مالکان اصلی باشگاه ما هستند، مردم فرهیخته، با شرافت و دلاوری که سال های بسیاری طعم انواع سختی ها را چشیده اند و تنها دلخوشی آنان همین مستطیل سبز و توپ گرد فوتبال است.

وی گفت: اتحاد، انسجام و یکپارچگی فولاد، در تمام ارکان های مختلف باشگاه حول یک محور می چرخید و مدیریت امور فرهنگی و کانون هواداران از آن مستثنی نبود. در جلسات متعدد با تدوین خط مشی برای دلسوزان واقعی فولاد قرار بر آن شد که سیستم باشگاه محوری را به طور شفاف و با قدرت در قلب و ذهن هواداران و مردم عزیز خوزستان جایگزین سیستم های سنتی کنیم.

آذری ضمن تشکر از کانون هواداران این باشگاه گفت: وظیفه خود می دانم از تمامی هواداران و مردم دلاور استان خوزستان تقدیر و تشکر کنم و به آنها نوید می دهم که باشگاه فولاد خوزستان مجدد در مسیری قرار گرفته که می تواند مایه مباهات و ایجاد غرور برای آنها باشد.

وی گفت: مطمئن هستم که در آینده مدیریت کانون هواداران در امور فرهنگی باشگاه، برنامه هایی به مراتب قوی تر و جامع تر برای کمک به ارتقای جایگاه فولاد خوزستان در سطح فوتبال ایران عزیز و قاره پهناور آسیا خواهد داشت.

برچسب‌ها فولاد خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان اهواز فولاد خوزستان اهواز باشگاه فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش در پرسپولیس ماندنی شد

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی احمدی مدیرعامل عامل بانک شهر پس از عقد قرارداد امروز کنسرسیوم بانکی برای تحویل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ۳ عضو هیأت مدیره و مدیرعامل را طبق توافق صورت گرفته ما اعلام می‌کنیم.

او افزود: تا پایان فصل که پنج هفته باقی مانده است درویش را تغییر نمی‌دهیم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • درویش در پرسپولیس ماندنی شد
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • ویسی: نام فولاد اینجاست اما اعتبارش نیست
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد