Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی زارع پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: استادان، معلمان و دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد می توانند در این  مسابقه ملی شرکت کنند. 

وی افزود: آثار ارسالی به این مسابقه ملی باید در قالب متن، نماهنگ، انیمیشن، موشن گرافیک، کاریکاتور و پیشنهاد باشد. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متقاضیان شرکت در این مسابقه ملی باید آثار خود را از طریق سامانه ملی به نشانی  اینترنتی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sci.cbo.ir ارسال کنند. 

زارع پور عنوان کرد: این مسابقه ملی در محورهایی شامل الگوهای تربیتی مؤثر در نظام آموزشی، زیرساخت های نظام آموزشی و مدیریت  نظام آموزشی در دوران کرونا برگزار می شود. 

وی ابراز داشت: کمیته های این مسابقه ملی در کهگیلویه و بویراحمد شامل داوران، پشتیبانی، فرهنگی، اطلاع رسانی و فضای مجازی تشکیل و  فعال شده است. 

زارع پور گفت: مهمترین هدف برگزاری این مسابقه ملی ارائه آثار و انتخاب ایده های برگزیده برای استمرار آموزش در دوران کرونا خواهد بود. 

وی اظهار داشت: دیگر اهداف برگزاری این مسابقه ملی نیز شامل شناسایی موانع آموزشی، آسیب شناسی آموزش در دوران کرونا و پس از آن  و مدیریت زمان در آموزش های مجازی است. 

سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ تعداد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم ۱۶۶ هزار و ۸۹۵ نفر است که  ۵۲ درصد آنها پسر، ۴۸ درصد دختر، ۶۶ درصد ساکن شهرها و ۳۴ درصد نیز ساکن روستاها هستند. 

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد انجمن ایرانی تعلیم و تربیت یاسوج وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد یاسوج وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمد یاسوج وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان مسابقه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از ثبت بیش از سه میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان در فروردین سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حمیدرضا پیمانجو، صبح امروز _دوشنبه، سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش ۳.۱ درصدی افزایش تردد در محورهای کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: محور یاسوج_ پاتاوه، گچساران_ بابامیدان، پاتاوه_ یاسوج و یاسوج به بابامیدان محورهای دارای بیشترین تردد در فروردین سال‌جاری بودند.

وی با اشاره به محورهای دارای بدترین سطح سرویس در فروردین ۱۴۰۳، افزود: محور یاسوج_ اقلید، بابامیدان_یاسوج و چرام به باشت محورهای دارای بدترین سطح سرویس بودند.

سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ثبت سه میلیون و ۷۱۷ هزار و ۴۱۱ مورد تردد در محورهای استان، گفت: از این تعداد حدود سه میلیون و ۴۱۴ هزار پلاک مربوط به وسایل نقلیه شخصی است.

وی تصریح کرد: بعد از پلاک استان کهگیلویه و بویراحمد پلاک استان‌های فارس و اصفهان بیشترین میزان تردد در سطح جاده‌های استان را داشتند.

پیمانجو خاطرنشان کرد: ۱۲ درصد وسایل نقلیه بین یک تا سه روز، ۹ درصد بین سه تا هفت روز، شش درصد، بین یک تا دو روز، سه درصد بیش از دو هفته در استان ماندند.

وی از ثبت هشت‌هزار و ۱۴۱ مورد تماس با سامانه ۱۴۱ راهداری در فروردین سال‌جاری خبر داد و افزود: اطلاع مردم از وضعیت راه‌ها در بارش‌های سال‌جاری موجب افزایش ۷۱ درصدی تماس با سامانه ۱۴۱ بود.

وی گفت: محورهای دارای بیشترین حجم تخلف سرعت به ترتیب یاسوج_ پاتاوه (ورودی پاتاوه)، بابامیدان _ یاسوج (دشت روم)، گچساران_ بهبهان (خیرآباد انتهای محور) است.

کد خبر 746835

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۲۰ برنامه آموزشی و مشارکتی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری