Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24 - تازه ترین نتایج یک نظرسنجی در کالج‌های آمریکا از پیشتازی «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات انتخابات 2020 بر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی این کشور حکایت داردو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تازه ترین نظرسنجی‌ها در بین دانشجویان کالج آمریکا از برتری «جو بایدن» نامزد نهایی حزب دموکرات بر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که قرار است در انتخابات 2020 ریاست جمهوری  این کشور باهم رقابت کنند، حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه «هیل» براساس نتایج نظرسنجی موسسه «نایت» 70 درصد دانشجویان کالج‌های آمریکا در انتخابات 2020 به بایدن رای خواهند داد. تنها 18 درصد اعلام کرده اند که به دونالد ترامپ رای می‌دهند.در این نظرسنجی 81 درصد شرکت کنندگان گفتند که تصور نامطلوبی از ترامپ دارند و تنها 19 درصد تصور مطلوبی از ترامپ داشتند.

این نظرسنجی مورخ 9 تا 12 آگوست (یکشنبه 19 لغایت چهارشنبه 22 مرداد) با مشارکت 4000 هزار دانشجو انجام شد. جدیدترین نتایج نظرسنجی «هیل-هریس ایکس»  نیز نشان داد که جو بایدن با اختلاف ۶ درصد از ترامپ  پیشی افتاده است.طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته که در سطح ملی در آمریکا برگزار شده است، ۴۵ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که روز انتخابات به بایدن رأی خواهند داد و ۳۹ درصد نیز اعلام کردند که از ترامپ حمایت می‌کنند.نتایج نظرسنجی ۱۱ تا ۱۴ آگوست (۲۱ تا ۲۴ مردادماه) نمایانگر دستاوردی برای بایدن است که پیش از این در نظرسنجی ۸ تا ۱۱ آگوست (۱۸ تا ۲۱ مردادماه) با اختلاف چهار درصد و آراء ۴۴ درصد از ترامپ با آراء ۴۰ درصد جلوتر قرار گرفته بود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: قضاوت ما بر مبنای رفتار کاخ سفید است/ ریزپرنده‎‌های اصفهان درحد اسباب‌بازی بودند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران پیش از ترک نیویورک، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «ان‌بی‌سی» آمریکا، در پاسخ به این سوال که «با توجه به انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا، ایران ترجیح می‌دهد با چه کسی مذاکره کند؟ بایدن یا ترامپ؟» پاسخ داد: مردم آمریکا باید بپسندند. هر انتخابی مردم آمریکا بکنند مربوط به خود جامعه آمریکا است. ما در سیاست خارجی خودمان اصول شناخته شده‌ای داریم. برای ما تفاوتی بین دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان وجود ندارد. تفاوت واقعی را باید در رفتار آمریکا جستجو کرد. 

وی افزود: ما بر اساس رفتار آمریکا قضاوت خواهیم کرد. اگر رفتار آمریکا مبتنی بر عدم مداخله و احترام به مردم ایران و احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی ایران باشد، هر آنچه را که مردم آمریکا انتخاب بکنند مورد احترام خواهد بود.

امیرعبداللهیان در پاسخ به این سوال که «واقعا برای ایران، تفاوتی میان بایدن و ترامپ وجود ندارد؟» افزود: اینکه روش‌های آقای بایدن و آقای ترامپ ممکن است در اعمال سیاست خارجی متفاوت باشد یک واقعیت است. اما ما در دوره آقای بایدن هم پیشرفت چشمگیری در مسائل روی میز بین ایران و آمریکا از جمله در موضوع JCPOA (برجام) شاهد نبودیم. ما حسن نیت زیادی در این رابطه نشان دادیم. اما سیاست تحریم‌های حداکثری ترامپ را به شکل دیگری آقای بایدن ادامه داد؛ لذا قضاوت ما بر مبنای اینکه چه حزبی در آمریکا حاکم خواهد بود و چه فردی رئیس جمهور خواهد بود نیست. قضاوت ما بر مبنای رفتار کاخ سفید و دولتمردان آمریکا است. اگر با احترام با ایران و ایرانی برخورد بشود، پاسخ ما متقابل و توام با احترام خواهد بود.

هیچ حمله‌ای در اصفهان نبود/ پرواز دو یا سه کوادکوپتر بود که در حد اسباب‌بازی است 

وزیر امور خارجه در پاسخ به سوال دیگری «درباره ساقط کردن ریز پرنده‌ها در اصفهان ایران و ادعا‌ها مبنی بر حمله اسرائیل» گفت: ادعایی که در رسانه‌ها مطرح شده، بر اساس اطلاعاتی که داریم، دقیق نیست. بلکه رژیم اسرائیل به دنبال فضاسازی است. اگر رژیم اسرائیل اقدامی روی کشور من انجام بدهد و برای ما ثابت بشود، پاسخ ما فوری، حداکثری و پشیمان‌کننده خواهد بود.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: سیستم پدافند ما سیستم هوشمندی است. به محض اینکه هر ۲ یا ۳ ریزپرنده در آسمان اصفهان ظاهر شدند، مورد هدف قرار گرفته و ساقط شدند. آمادگی نیرو‌های مسلح ما صددرصدی است. چیزی که اتفاق افتاد، هیچ حمله‌ای نبود. پرواز دو یا سه کوادکوپتر بود که در حد اسباب‌بازی است که کودکان ما در ایران از آن استفاده می‌کنند و ارزشی نداشت که کسی بخواهد به ما اطلاع بدهد.

حماس ایده‌های منطقی روی میز قرار داده است

امیرعبداللهیان در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: حماس ایده‌های بسیار منطقی‌ای روی میز قرار داده است. جاه‌طلبی‌های نتانیاهو و رژیم اسرائیل باعث شده که طرح‌هایی که ماه‌هاست توسط برادران ما در قطر و مصر دارد دنبال می‌شود و به عنوان واسطه ایده‌ها را دنبال می‌کنند، با شکست مواجه شود. بخش عمده‌ای از علت به نتیجه نرسیدن، مطالبات حداکثری و نگاه اشغالگرایانه رژیم اسرائیل نسبت به بخش‌هایی از غزه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یواس‌ای تودی: محبوبیت بایدن در میان رای‌دهندگان جوان در حال کاهش است
  • امیرعبداللهیان: قضاوت ما بر مبنای رفتار کاخ سفید است/ ریزپرنده‎‌های اصفهان درحد اسباب‌بازی بودند
  • مداخله آمریکا در خاورمیانه؛ دغدغه جدید رأی دهندگان آمریکایی برای انتخابات ۲۰۲۴
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • محافظه کاران در انتخابات کرواسی اکثریت مطلق را از دست دادند
  • گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!