Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@23:04:39 GMT

آغاز گزارش تلویزیونی وزیر کشور به مردم

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۰۰۵۵

آغاز گزارش تلویزیونی وزیر کشور به مردم

خبرگزاری میزان- وزیر کشور به مناسبت هفته دولت با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی، در حال ارائه گزارش مستقیم به مردم است. تاریخ انتشار: 22:23 - 03 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۰۰۱۷

خبرگزاری میزان - عبدالرضا رحمانی‌ فضلی با حضور در برنامه زنده «تیتر امشب» شبکه خبر، در حال ارائه گزارش به مردم است.

این گزارش‌دهی در راستای ارائه گزارش مسئولان اجرایی به مردم به مناسبت هفته دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: رحمانی فضلی: بازار سرمایه گام‌های بلندی را در جذب نقدینگی و هدایت آن برعهده دارد

هفته دولت به مناسبت سالروز شهادت شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رییس‌ جمهور و نخست‌وزیر پیشین جمهوری اسلامی ایران نام‌گذاری شده و هر سال مسئولان اجرایی به همین مناسبت گزارش عملکرد ارائه می‌کنند.

تکمیل می‌شود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر کشور هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مطهری صبح چهارشنبه در جمع اعضای شوراهای شهر شبستر رمز موفقیت شورا و شهرداری را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت و نماینده عالی دولت در شهرستان، همکاری و همراهی مطلوب با این دو نهاد را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد.

وی با اشاره به لزوم تعامل شورا و شهرداری با دیگر دستگاه‌های خدمت رسان، افزود: شورای اسلامی شهر نهادی مردمی برای هم اندیشی و برنامه ریزی مناسب و اصولی در جهت توانمندسازی دولت برای خدمت رسانی به مردم است.

مطهری با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات شهر هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان شبستر با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم جلب رضایت و خدمت صادقانه به مردم از مهم‌ترین اهداف مدیران دستگاه‌های اجرایی است، گفت: در کنار تلاش‌های شبانه روزی کارکنان و مدیران شهرداری، نقش اعضای شورای شهر که مجموعه را در جهت پیشبرد برنامه‌ها و مشکلات یاری می‌نمایند انکار ناپذیر است.

وی در پایان ضمن بیان این مطلب که امیدوارم با تعامل، همدلی و همفکری بتوانیم در جهت رفع مشکلات و معضلات سطح شهر و همچنین پیشرفت پروژه‌های زیر بنایی گام‌های اساسی برداریم، ابراز داشت: باید در مسئولیت‌های محدود خدمت به مردم از شعار زدگی دوری و به معنای واقعی عملگرا بود چرا که در گذر زمان به سرعت مسئولیت‌ها به پایان می‌رسد.

کد خبر 6087002

دیگر خبرها

  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • اخراج پناهجویان از انگلیس به رواندا تا چند هفته دیگر آغاز می‌شود
  • زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش از ورزش مازندران
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود