Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@13:01:52 GMT

رحمانی فضلی: حفره‌های امنیتی در کشور داریم

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۰۳۳۱

رحمانی فضلی: حفره‌های امنیتی در کشور داریم

وزیر کشور گفت: در بحث امنیت در داخل هنوز خلاءهایی داریم که برخی خلاءها در غرب و شرق کشور است که باید جبران کنیم.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به مناسبت هفته دولت، در برنامه تیتر امشب شبکه خبر اظهار کرد: ما در وزارت کشور با ابعاد وسیع کاری مواجه هستیم، یعنی مردم از لحظه تولد تا لحظه فوت با وزارت کشور سروکار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولیت امنیت داخلی کشور به طور مستقیم با وزارت کشور است. در بحث سیاست داخلی نیز، بخصوص انتخابات، که معنای وسیعی دارد، وزارت کشور مسئول است. هر تحول سیاسی داخلی برعهده این وزارتخانه است. یک بحث هم هماهنگی بین دستگاههاست که نقش هماهنگ کننده ها را استانداران و فرمانداران برعهده دارند.

رحمانی فضلی افزود: در حوزه امنیت، براساس نظرسنجی ها از مردم بالاترین رقم رضایتمندی را داریم. در حوزه سیاسی نیز اگر انتخابات را شاخص بگیریم در ۷ انتخاباتی که برگزار کردیم، ما سالم ترین و قانونی ترین انتخابات ها را برگزار کردیم.

وی افزود: در بحث امنیت در داخل هنوز خلاءهایی داریم که برخی خلاءها در غرب و شرق کشور است که باید جبران کنیم. ورود افراد شرور و ترویست ها در مرزهای شرقی کم شده است اما هنوز برخی حفره هایی است چراکه همسایگان شرقی ما در تامین امنیت خودشان هم عاجز هستند.

وزیر کشور گفت: ما امروز ۳ میلیون افغانستانی در کشور داریم که حدود ۸۰۰ هزار نفر از آنها غیرقانونی هستند که از نظر ما حفره امنیتی محسوب می‌شود. ما سالی ۷۰۰ هزار نفر را عودت دادیم ولی بازهم برگشتند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین وزارت کشور هفته دولت وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۰۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود / در ۸ حوزه، انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود

احمد وحیدی وزیر کشور با اعلام این خبر که انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، گفت: برنامه ما این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک انجام شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزیر کشور با اعلام این خبر که انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، گفت: برنامه ما این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک انجام شود.

 

احمد وحیدی وزیر کشور روز چهارشنبه - ۸ فروردین ماه - حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و برنامه وزارت کشور این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

دیگر خبرها

  • عراق همچنان «خویشاوند» ایران / روابط تهران- بغداد در ۱۴۰۲
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • خبرهای وزیر کشور درباره افزایش جرایم رانندگی، انتخابات الکترونیک و ...
  • وزیر ارتباطات: بخشی از لایحه امنیت کاربران برای تایید به قوه قضاییه ارسال شده است
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود / در ۸ حوزه، انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود
  • دور دوم انتخابات در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • انتخابات دور دوم ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • ترکیه در آستانۀ انتخابات محلی و شهرداری‌ها