Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@08:38:35 GMT

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 24 آگوست 2020

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۰۹۱۴

آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا را هر شب در طرفداری مرور کنید.

مطابق رسم هرساله و با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، هرشب به مرور آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا می پردازیم. در این مطلب، به مرور آن دسته از اخبار نقل و انتقالات می پردازیم که توسط رسانه ها و روزنامه های معتبر منتشر شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا در تاریخ 24 آگوست 2020 به شرح ذیل است:

رسمی؛ جف هندریک به نیوکاسل پیوست

جف هندریک، هافبک 28 ساله و ایرلندی باشگاه برنلی پس از جدایی از این باشگاه، به صورت رسمی به نیوکاسل پیوست.

رسمی؛ آرسنال قرارداد های قرضی پابلو ماری و سدریک سوارس را به دائمی تبدیل کرد

پابلو ماری و سدریک سوارس به بازی برای آرسنال ادامه خواهند داد.

رسمی؛ مرت چتین به هلاس ورونا پیوست

مرت چتین، مدافع 23 ساله و ترک آاس رم به هلاس ورونا پیوست.

رسمی؛ جیمز مدیسون قراردادش را با لسترسیتی تمدید کرد

جیمز مدیسون قرارداد چهار ساله جدیدی با لسترسیتی امضا کرد.

غیر رسمی؛ تیاگو سیلوا به چلسی پیوست

به نقل از فابریتزیو رومانو، تیاگو سیلوا صید جدید چلسی از بازار نقل و انتقالات است. مدافع 36 ساله برزیلی در سال های پایانی فوتبالش نیز می خواهد در بالاترین سطح بازی کند.

غیر رسمی؛ کای هاورتس به چلسی پیوست

به نقل از فابریتزیو رومانو و کریستین فالک، کای هاورتس، هافبک تهاجمی 20 ساله بایر لورکوزن به زودی قراردادش را با چلسی امضا می کند. همه چیز برای انتقال ستاره آلمانی بایر لورکوزن به جمع آبی های لندن فراهم است.

چلسی در آستانه جذب بن چیلول

به نقل از اسکای، چلسی تقریبا برای جذب بن چیلول مدافع چپ لسترسیتی به توافق رسید و این بازیکن را باید بازیکن چلسی بدانیم.

گابریل ماگالاش در تست های پزشکی آرسنال شرکت کرد

به نقل از فابریتزیو رومانو، گابریل ماگالاش، مدافع 22 ساله برزیلی لیل که خواهان زیادی در بازار نقل و انتقالات داشت را در پیراهن آرسنال خواهیم دید. گابریل ماگالاش امروز با حضور در شهر لندن، تست های پزشکی آرسنال را پشت سر گذاشت.

میلان علاقه مند به جذب براهیم دیاز

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، براهیم دیاز بازیکن هجومی و تکنیکی رئال مادرید مورد توجه میلان قرار گرفته است.  

شالکه در پی جذب سئاد کولاشیناچ

سئاد کولاشیناچ مدافع چپ آرسنال مشکلی با بازگشت به شالکه ندارد اما این باشگاه کار سختی برای نهایی کردن انتقال خواهد داشت. به نقل از اسکای آلمان، باشگاه آلمانی در تلاش است مدافع چپ سابق خود را بازگرداند و بدین منظور گفتگوهای اولیه را آغاز کرده است. کولاشیناچ کاملا در لیگ برتر خوشحال نیست و بنا به دلایل شخصی از بازگشت به آلمان استقبال می کند.

بنتفورد علاقه مند به جذب سامان قدوس

به نقل از RMC، سامان قدوس، وینگر 26 ساله و ایرانی باشگاه آمیان فرانسه مورد توجه باشگاه برنتفورد قرار گرفته است و سران این باشگاه به دنبال جذب قدوس هستند.

بایرلورکوزن در پی جذب پاتریک شیک

به نقل از فابریتزیو رومانو، پاتریک شیک، مهاجم 24 ساله و اهل جمهوری چک آاس رم مورد توجه سران باشگاه بایرلورکوزن به عنوان جانشینی برای کای هاورتس قرار گرفته است.

بورخا مایورال برای والنسیا گران است

بورخا مایورال یکی از بازیکنانی است که در فصول اخیر فرصت چندانی برای نمایش توانایی هایش در ترکیب رئال مادرید پیدا نکرده و در دو فصل اخیر نیز به طور قرضی برای لوانته توپ زده است. در این میان، والنسیا به جذب مهاجم اسپانیایی و جوان لوس بلانکوس علاقمند است اما رقم درخواستی کهکشانی ها برای فروش این مهاجم، برای خفاش ها بالاست. به نقل از مارکا، رئال مادرید به دنبال فروش مایورال در این تابستان است و طبق گزارشات منتشر شده، این باشگاه رقمی در حدود 15 میلیون یورو برای این انتقال تعیین کرده است.

هکتور بیرین به پاری سن ژرمن پیشنهاد شده است

به نقل از محمد بوحفصی، هکتور بیرین، مدافع راست 25 ساله و اسپانیایی باشگاه آرسنال به پاری سن ژرمن پیشنهاد شده اما باشگاه فرانسوی هنوز پاسخی به آن نداده است.

چلسی در پی جذب مایک مینیان

به نقل از اسکای، مایک مینیان دروازه بان 25 ساله و فرانسوی باشگاه لیل فرانسه مورد توجه سران باشگاه چلسی برای رقابت با کپا آریزابالاگا قرار گرفته است.

لیدز یونایتد در پی جذب رابین کخ

برایتون حاضر نیست بن وایت، مدافع 22 ساله خود را به لیدز یونایتد بفروشد. به نقل از اسکای اسپورتس، برایتون که اخیرا سومین پیشنهاد لیدز یونایتد برای بن وایت را رد کرده است، حاضر نیست او را به هیچ وجه به لیدز بفروشد. انتظار می رود لیدز با کناره گیری از رقابت برای بن وایت، به زودی برای جذب رابین کخ، مدافع فرایبورگ اقدام کند.

لوییس سوارز جایی در برنامه های رونالد کومان ندارد

به نقل از جرارد رومرو از رادیو کاتالونیا، رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا، لوییس سوارز را در تیمش نمی خواهد و انتظار می رود به زودی قرارداد این مهاجم 33 ساله اروگوئه ای با بارسلونا فسخ شود.

آرتورو ویدال جایی در برنامه های رونالد کومان ندارد

به نقل از موندو دپورتیوو، آرتورو ویدال، هافبک 33 ساله شیلیایی بارسلونا ظاهرا آینده ای در این تیم نخواهد داشت. پس از این که مشخص شد رونالد کومان، سرمربی بارسلونا عذر لوییس سوارز را خواسته است، ظاهرا آرتورو ویدال نیز در لیست سیاه کومان جای گرفته است. 

فابین رویز مورد توجه رئال مادرید و بارسلونا

فابین رویز، هافبک اسپانیایی و 24 ساله باشگاه ناپولی مدت ها است که مورد توجه دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا قرار گرفته است. میگل آلفارو، مدیر برنامه فابین رویز گفت:بارسلونا و رئال مادرید به جذب فابین علاقه دارند و در سال آِنده تمام تلاش خود را خواهند کرد تا او را به خدمت بگیرند. با این حال، ما هیچ عجله ای برای تصمیم گیری نداریم.

بارسلونا و رئال مادرید به جذب فابین علاقه دارند و در سال آینده تمام تلاش خود را خواهند کرد تا او را به خدمت بگیرند. با این حال، ما هیچ عجله ای برای تصمیم گیری نداریم.

وولورهمپتون در پی جذب آینزلی میتلند نایلز

به نقل از اسکای، میتلند نایلز، مدافع راست 22 ساله و انگلیسی باشگاه آرسنال به وولورهمپتون نزدیک شده است.

احتمال جدایی مارسلو بروزوویچ از اینتر

به نقل از گاتزتا دلا اسپورت، مارسلو بروزوویچ شاید در هفته های آینده اینتر را ترک کند چراکه به نظر نمی رسد طرفین چندان به ادامه همکاری با هم تمایل داشته باشند.

اورتون در پی جذب فیکایو توموری

به نقل از تلگراف، فیکایو توموری مدافع میانی 22 ساله و انگلیسی باشگاه چلسی مورد توجه چندین باشگاه از جمله اورتون و رن قرار گرفته است.

ناپولی در پی جذب نیکولاس تاگلیافیکو

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، به نظر می رسد ناپولی می خواهد یکی از بین سرخیو رگیلون و نیکولاس تاگلیافیکو را به خدمت بگیرد.

تیاگو آلکانتارا قصد ادامه همکاری با بایرن مونیخ را ندارد

تیاگو آلکانتارا، بازیساز 29 ساله بایرن مونیخ مدت هاست که درخواست خروج از این باشگاه را داده و بایرن مونیخ در صورت دریافت پیشنهادی 30 میلیون یورویی، این هافبک اسپانیایی را به فروش می رساند. به نقل از کریستین فالک، با وجود قهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، تیاگو آلکانتارا همچنان نظرش برای ترک بایرن مونیخ را تغییر نداده و در صورتی که لیورپول پیشنهادی 30 میلیون یورویی به بایرن مونیخ ارائه دهد، تیاگو آلکانتارا را در لیورپول خواهیم دید.

احتمال جدایی دونی فن ده بیک از آژاکس

دونی فن ده بیک، هافبک تهاجمی 23 ساله و هلندی باشگاه آژاکس مورد توجه باشگاه های زیادی قرار گرفته است. به نقل از اسکای، دونی فن ده بیک در انتظار دریافت پیشنهادی از سوی باشگاه های حاضر در لیگ برتر انگلیس است و ادوین فن در سار، مدیر اجرایی باشگاه آژاکس نیز اخیرا اذعان کرده بود که در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، فن ده بیک می تواند این باشگاه را ترک کند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیاگو آلکانتارا نقل از اسکای نقل و انتقالات رونالد کومان بایرن مونیخ رئال مادرید مورد توجه پی جذب فن ده بیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شایان مصلح به مرگ هوادار تراکتور + عکس

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن به مرگ هوادار تراکتور واکنش نشان داد.

طرفداری| مرگ هوادار تراکتور، واکنش مدافع تیم فوتبال ذوب آهن را به دنبال داشت.

امروز خبر آمد هوادار تیم فوتبال تراکتور در جریان شکست سنگین تیم محبوبش مقابل ذوب آهن دچار حمله قلبی شده و در بیمارستان درگذشته است. شایان مصلح مدافع ذوب آهن به این خبر واکنش نشان داد و فوت او را تسلیت گفت.

 

بیشتر بخوانید:

هوادار تراکتور بعد از شکست سنگین سکته کرد و درگذشت + عکس

 

مصلح نوشت:

هوادار تراکتور که دیروز بعد از بازی فوت شده. تسلیت به خانواده محترمش. روحش شاد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • تمام اروپا دنبال یک ستاره ۲۰ ساله آلمانی
  • تمام اروپا دنبال یک ستاره 20 ساله آلمانی
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • آزادمنش: روز سختی را برای استقلال رقم خواهیم زد
  • مدافع چلسی: Dune 2 بهترین فیلمی است که تا به حال دیده‌ام
  • مدافع شمس آذر فصل را از دست داد
  • ستارگان دیروز اروپا، پیرمردهای عصا به دست برزیل!
  • پوچتینو: فرض کنید با این وضع مصدومان به رقابت‌های اروپایی برویم!
  • واکنش شایان مصلح به مرگ هوادار تراکتور + عکس
  • زوال عقل با نویسنده محبوب چه کرد؟