Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از ورود مدعی العموم به نحوه صدور حواله بار برای کامیونداران خبر داد و گفت: اخذ مبلغ پنج هزار تومان از رانندگان با توجه به اینکه غیرقانونی بود، منتفی اعلام شد. تاریخ انتشار: 05:00 - 04 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۴۹۸۹۶

عباس رضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه در گفت‌وگو با میزان از ورود مدعی العموم به نحوه صدور حواله بار برای کامیونداران خبر داد و گفت: راننده‌ها پیش از این در ازای صدور حواله بار پولی پرداخت نمی‌کردند، اما انجمن موسسات و شرکت‌های حمل و نقل فیروزکوه با توافق با انجمن صنفی رانندگان کامیون، رانندگان کامیون را به پرداخت مبلغ پنج هزار تومان مکلف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه اظهار کرد: این مبالغ ممکن بود در سال به میلیون‌ها تومان و حتی میلیارد برسد و با توجه به مشلات کامیونداران دادستانی از حیث حقوق عامه به این موضوع ورود کرد.

وی اظهار کرد: تعدادی از کامیونداران نسبت به این موضوع معترض بودند و با توجه به اهمیت موضوع شخصا در محل حاضر و اظهارات آن ها را شنیدم.   بیشتر بخوانید: دستور ویژه دادستان شهرستان گرمه در جهت رفع مشکلات کنارگذر خلیج فارس رضایی گفت: جلسه‌ای با حضور نمایندگان رانندگان و مسئولان مربوطه جلسه‌ای برگزار شد و اخذ مبلغ پنج هزار تومان از رانندگان با توجه به اینکه غیرقانونی بود، منتفی اعلام شد و مبلغ یک و نیم درصد که مازاد از رانندگان گرفته می‌شد نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی در پایان تاکید کرد: ورود دادستانی به این موضوع سبب خشنودی رانندگان کامیون شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان فیروزکوه مدعی العموم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ فعالیت یک واحد تولید کاغذ در شهرک صنعتی فیروزکوه با دستور دادستان این شهرستان از سرگرفته شد. این واحد تولیدی،چندی پیش به علت آلایندگی زیست محیطی و نارضایتی شهروندان از انتشار بوی نامطبوع و نداشتن تصفیه خانه، مهر و موم شده بود. با ساخت تصفیه خانه و از سرگیری فعالیت این واحد تولیدی؛ ۱۵۰ نفر به کار خود باز خواهند گشت. 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری
  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان
  • ساخت وساز در حریم رودخانه سوادکوه نگران کننده است
  • تامین ۳۱ درصد منابع درآمدی منطقه ۱۵ اصفهان با صدور پروانه‌های ساختمانی
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه
  • انشعابات واگذار شده در روستا‌های فیروزکوه، زیر ذره بین
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع شد
  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع است