Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: چند بازیکن دیگر برای حضور در تیم پالایش نفت آبادان مدنظر ما هستند که پس از نهایی شدن مذاکرات با آنها قرارداد امضا خواهیم کرد. تاریخ انتشار: 07:45 - 04 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۴۹۹۷۹

مرتضی سام‌بوشهری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه برنامه آنها برای حضور در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال چیست، اظهار داشت: تاکنون با محمد حسن‌زاده، آرن داوودی و رسول مظفری برای حضور در تیم پالایش نفت آبادان به توافق رسیده‌ایم و در کنار آن هم قرارداد چند بازیکن تاثیرگذار خودمان مانند سعید داورپناه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را تمدید کرده‌ایم. چند بازیکن دیگر هم مدنظر ما هستند که پس از نهایی شدن مذاکرات، با آنها هم قرارداد امضا خواهیم کرد.

وی افزود: تمام هدف و برنامه ما حضوری پر قدرت در لیگ برتر است تا بتوانیم از اسم آبادان و استان خوزستان به خوبی دفاع کنیم. خوشبختانه در این سال‌ها همواره تلاش کرده‌ایم نماینده شایسته‌ای برای این شهر در مسابقات باشیم.

سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در خصوص بودجه این تیم برای فصل جاری گفت: ما براساس بودجه مصوب و تعیین شده بازیکنان را جذب می‌کنیم البته در کنار بودجه باشگاه از راه‌های دیگر هم برای باشگاه درآمدزایی می‌کنیم. ما حدود ۱۷۰ هزار دلار بابت پاداش مسابقات جام باشگاه‌های آسیا از فیبا طلبکار هستیم که هنوز پاداش ما را نداده‌اند. نامه‌نگاری زیادی کرده‌ایم، اما به دلیل بحث تحریم دریافت این پول فعلاً برای ما امکانپذیر نیست. حتی مکاتبات زیادی هم از سمت فدراسیون صورت گرفته، اما متاسفانه موفق نشده‌ایم. فدراسیون هم خیلی تلاش می‌کند و مصرانه پیگیر ماجرا است،   سام‌بوشهری در خصوص تکلیف کادرفنی این تیم برای حضور در رقابت‌های فصل جاری تاکید کرد: ما با کادرفنی بومی سال گذشته خودمان در لیگ شرکت می‌کنیم. خوشبختانه با کادر سال گذشته نتایج خوبی گرفتیم و امیدواریم در سال جاری هم نتیجه بهتری عایدمان شود.

وی در مورد نحوه برگزاری لیگ بسکتبال به دلیل کرونا اظهار داشت: قرار شد براساس وضعیت موجود ویروس کرونا تا ماه آینده ستاد ملی کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد نحوه برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات تصمیم‌گیری کنند. تمام فرضیه‌ها صورت گرفته تا مسابقات به چند روش که فدراسیون مدنظر دارد برگزار شود. حتما باید رقابت‌ها به هر طریقی شده برگزار شود تا چراغ بسکتبال دوباره پس از چند ماه تعطیلی روشن شود. از نظر روحی و روانی مسابقات کمک به سزایی به مردم می‌کند تا هم مشکلات را به فراموشی بسپارند و هم در بحث اقتصادی بازیکنان به مشکل نخورند.

سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان پیرامون احتمال عدم تیمداری پتروشیمی و شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال توضیح داد: به هر حال پتروشیمی و شهرداری گرگان اسم‌های بزرگی در بسکتبال هستند و بودن آنها باعث رونق بسکتبال می‌شود و ما هم دوست‌داریم تا آنها در لیگ باشند. حضور تیم‌های خوب به پیشرفت بسکتبال و همچنین تشکیل تیم ملی باکیفیت کمک به سزایی می‌کند. ان‌شاءالله مشکلات این دو تیم خوب هم کاسته شود تا در لیگ حضور پیدا کنند. هر چند که متاسفانه امکان حضور تماشاگران وجود ندارد و همین می‌تواند از نظر کمی و کیفی روی مسابقات تاثیر منفی بگذارد.

بیشتر بخوانید: اسلامی: جلسه خوبی با مسئولان فدراسیون بسکتبال داشتم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال لیگ برتر بسکتبال پالایش نفت آبادان محمد حسن زاده پالایش نفت آبادان برای حضور چند بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف قد جالب حامد حدادی ستاره بسکتبال ایران با صالح حردانی بازیکن استقلال (عکس)

منبع: ورزش سه

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بارسلونا با ستاره اسپانیایی لایپزیگ وارد مذاکره شد
  • اختلاف قد جالب حامد حدادی ستاره بسکتبال ایران با صالح حردانی بازیکن استقلال (عکس)
  • پاسخ مثبت بازیکن پرسپولیس به پیشنهاد میلیون دلاری
  • همدان میزبان ۴۵ داور جهانی در مسابقات کاراته کشور
  • عکس| تفاوت قدی بازیکن استقلال با کاپیتان تیم ملی بسکتبال!
  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • حضور ۹۰ بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور
  • دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان
  • دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»