Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@14:45:58 GMT

هشت طرح در قصرقند افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۱۴۵۴

هشت طرح در قصرقند افتتاح شد

رحیم بخش پاک اندیش روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این طرح‌ها شامل افتتاح و بهره‌برداری از پروژه مخزن ذخیره آب روستای عشایری لگوربیت با اعتباری افزون‌بر ۷۵۰ میلیون ریال، پروژه چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای چب با اعتباری بیش‌از ۵۹۰ میلیون ریال و پروژه مرمت و بازسازی قنات روستای کلانزه با اعتبار ۱۱۷۰ میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پروژه مرمت بندسارها در روستای کوتیرو با اعتبار ۳۷۰ میلیون ریال، بهره‌برداری از توسعه شبکه برق روستای کوچو پایین به نمایندگی از ۹ پروژه حوزه برق با اعتبار۶۰۷۰ میلیون ریال، پروژه برقرسانی خورشیدی به روستای عشایری گواجیگ با اعتبار۲۸۰ میلیون ریال و پروژه ساماندهی آرامستان روستای کوتیرو با اعتبار ۵۹۰ میلیون ریال از دیگر پروژه افتتاح شده هفته دولت در قصرقند است.

فرمندار قصرقند گفت:علاوه‌بر افتتاح پروژه‌ها برنامه‌های مختلفی با موضوع تجلیل از کارمندان نمونه، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و دیدار و گفت وگو با مردم و رسیدگی به مشکلات آنان نیز در طول هفته دولت انجام خواهد شد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان هفته دولت قصرقند افتتاح طرح کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان هفته دولت قصرقند افتتاح طرح کارآمدی دولت سیستان و بلوچستان هفته دولت قصرقند افتتاح طرح کارآمدی دولت میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم

سید عماد شاهرخی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم ۲۸۸ پروژه در زیر بخش‌های مختلف کشاورزی افتتاح شده است، اظهار کرد: ۲۰۸ پروژه در حوزه آب و خاک، ۳۲ پروژه امور دام، ۴۸ پروژه باغبانی، ۲۳ پروژه صنایع تبدیلی، ۱۷ پروژه امور عشایر، ۱۳ پروژه شیلات و ۴۷ پروژه در حوزه منابع طبیعی افتتاح شده است.
به گفته وی اعتبار پروژه‌هایی که در دولت سیزدهم افتتاح شده است حدود ۱۶ هزار و ۵۳۲ میلیارد ریال بوده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی پروژه‌های افتتاح شده در حوزه کشاورزی ۲ هزار و ۲۳۴ نفر بوده است، گفت: ۶ هزار و ۳۰۶ خانوار از پروژه‌های تکمیل شده بهره‌مند شدند.

منبع:فارس

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح های صنعت برق و مخابرات در میامی
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم
  • آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت
  • ۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است
  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • افتتاح طرح هادی روستای لارک