Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@17:51:22 GMT

مراسم عزاداری شب چهارم محرم در هیئت حسین جان قزوین به روایت تصاویر

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۱۵۱۱

مراسم عزاداری شب چهارم محرم در هیئت حسین جان قزوین به روایت تصاویر

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- مراسم عزاداری شب چهارم دهه اول محرم توسط هیئت بزرگ حسین جان(ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور پرشور عاشقان نهضت حسینی در شهر قزوین برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیین‌های عزاداری ماه محرم در دیار مینونشان همواره با شکوه خاصی در هیئات مذهبی این استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب گذشته هم که شب چهارم دهه اول محرم بود، مراسم عزاداری سالار شهیدان(ع) و یاران باوفای ایشان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور پرشور عاشقان نهضت حسینی توسط هیئت بزرگ حسین جان(ع) در حسینیه سید‌الشهدا و فضای پیرامون آن برگزار شد. مراسمی که با وجود بحران کرونا و محدودیت‌های ایجادشده با همان شور و حرارت همیشگی برپا شد.

محافل عزاداری سالار شهیدان در ایلام به روایت تصویرعزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دفتر آیت‌الله شبیری زنجانی برگزار می‌شودخوزستان| تجلی شور و شعور حسینی در عزاداری هیئات دزفول+تصاویر

انتهای پیام/ح

R7541/P/S6,63/CT8 واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین عزاداری امام حسین (ع) ماه محرم بیشتر بخوانید... آغاز رزمایش «شمیم حسینی» در امامزاده حسین(ع) قزوین به روایت تصاویر گزارش| قزوین؛ صاحب سبک در تعزیه/رونق تعزیه‌خوانی با وجود هجوم کرونا حسینیه «آسِدجمال» قزوین رنگ عاشورایی به خود گرفت + تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آغاز رزمایش «شمیم حسینی» در امامزاده حسین(ع) قزوین به روایت تصاویر گزارش| قزوین؛ صاحب سبک در تعزیه/رونق تعزیه‌خوانی با وجود هجوم کرونا حسینیه «آسِدجمال» قزوین رنگ عاشورایی به خود گرفت + تصاویر واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین عزاداری امام حسین (ع) ماه محرم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح مجلس برای کمک به اقشار ضعیف جامعه/ تأمین کالاهای اساسی مردم با کارت‌های اعتباری ۲ مربی نفت مسجدسلیمان: امیدوارم مشکلاتمان باعث نتیجه بد در بازی فردا نشود/ برای بازی مقابل تیم بزرگ تراکتور آماده‌ایم ۳ پهلوگیری انواع شناورهای تجاری، صیادی، مسافری در جزیره ابوموسی امکان‌پذیر شد ۴ سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس: بخشی از موانع تولید ناظر به حذف رقبای تولید است ۵ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۶ حال ناخوش مصلی تاریخی سبزوار/ وظیفه بازپیرایی و احیاء به شهرداری محول می‌شود ۷ بستری شدن ۳۵۰ بیمار جدید کرونایی در گیلان؛ ۱۲ بیمارستان استان به دستگاه اکسیژن‌ساز مجهز شد ۸ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: قانون مالیات بر عایدی سرمایه تا پایان سال اصلاح می‌شود مهمترین اخبار استانها طرح مجلس برای کمک به اقشار ضعیف جامعه/ تأمین کالاهای اساسی مردم با کارت‌های اعتباری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: به زودی شاهد فروپاشی نظام سلطه و جهان استکبار خواهیم بود آیت‌الله علوی‌گرگانی: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی است / مسئولان حمایت کنند گزارش ویدئویی| المان‌های حسینی حال و هوای گرگان را عوض کرد / این شهر عزادار حسین (ع) است‌ مهمترین اخبار تسنیم پیشنهاد به دولت برای موضع فعال در سفر مدیرکل آژانس اتمی/ برخی از نظارت‌های آژانس را پیش چشم گروسی تعطیل کنید وزیرکشور: سالم‌ترین انتخابات را برگزار کرده‌ایم/ در آسیب‌های اجتماعی با پنهان‌کاری روبرو هستیم گزارش|معنای سه فرصت ۱۰۰ روزه و تجربه‌ی ۷ ساله برای دولت روحانی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد تهران شد + عکس یمن|ثبت ۱۱۳ بار نقض توافق الحدیده توسط ائتلاف متجاوز سعودی/ حمله جنگنده های سعودی به سه استان یمن درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین عزاداری امام حسین ع ماه محرم استانداری قزوین عزاداری امام حسین ع ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلام دوباره حسین حسینی به کمیته انضباطی؛ فدای سر آن زن هوادار و تشکر از ما؟ حالا دوباره بیا!

سیدحسین حسینی بار دیگر به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده شد.

طرفداری | رفت‌وآمدهای سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی ادامه دارد.

سیدحسین حسینی پس از بازی با شمس آذر قزوین، در مورد حکم صادره کمیته انضباطی صحبت کرد. حسین حسینی به خاطر در آغوش کشیدن هوادار زن باشگاه استقلال، به پرداخت 300 میلیون تومان محکوم شد اما پس از بازی با شمس آذر، کاپیتان آبی‌ها از این موضوع ابراز گلایه نکرد و گفت:

فدای سر آن هوادار خانم؛ پرداخت می‌کنم!

حسین حسینی در ادامه هم از کمیته انضباطی تشکر کرد که حکم او را به این سرعت صادر کردند و حالا کمیته انضباطی در واکنش به صحبت‌های سیدحسین حسینی، بار دیگر دروازه‌بان استقلال را دعوت کرده است و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار او خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • مروری بر چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • نگاهی به چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • حسین حسینی: نمی‌خواستم به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم!
  • هوادار دختر رو بغل کن، پسرو هل بده +فیلم
  • سلام دوباره حسین حسینی به کمیته انضباطی؛ فدای سر آن زن هوادار و تشکر از ما؟ حالا دوباره بیا!
  • ادامه جنجال دختر جیمی‌جامپ و «حسین حسینی»