Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین همتی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو از نهم تا پانزدهم شهریور با حضور ۲۰ بازیکن برای شرکت در مسابقات کیش در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در رقابت‌های فوتسال کیش، تیم ملی بزرگسالان ایران، تیم زیر ۲۰ سال ایران و تیم‌های ملی بزرگسالان عراق و کویت حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته فوتسال آذربایجان غربی بیان کرد: علاوه بر فوتسالیست های ارومیه ای، بهروز عظیمی و علی اصغر سوبدایی از خراسان رضوی، سجاد هاشم پور و محمد صادقی از آذربایجان‌شرقی، علی جوذری از هرمزگان، مهدی علیزاده از ایلام، امیرحسین زینعلی و محمد رحمتی از قم، حسین فعله‌گری و مهدی یاری از تهران، ابوالفضل مهدور از اصفهان، ایمان مطهری از سمنان، محمدهادی یوسفی از چهارمحال و بختیاری، منصور رفیع نیا از خوزستان و علی احسانی، امیر حسین غلامی، محمد هادی منجمی و محمد مهدی خراسانی از مرکزی در این اردو حضور خواهندداشت.

همتی اظهار کرد: امسال تیم‌هایی از آذربایجان‌غربی در ۲ بخش آقایان و بانوان المپیاد کشوری فوتسال و تیم‌های اروم آلیاژ ارومیه و آروین قالای ماکو در لیگ دسته ۲ فوتسال کشورمان حضور خواهندیافت.

تیم ملی فوتسال جوانان کشورمان پاییز امسال در مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا به میزبانی تایلند حضور خواهدیافت.

برچسب‌ها فوتسال اردوی تیم ملی آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال اردوی تیم ملی آذربایجان غربی فوتسال اردوی تیم ملی آذربایجان غربی آذربایجان غربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبگان دماوند تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین گردهمایی خانه نخبگان دماوند با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران برگزار شد.

در این مراسم از ۱۰ نفر نخبه علمی دانشگاهی و ۱۰ نفر عضو اصلی شورای مرکزی خانه نخبگان و مسئولان کارگروه‌های تخصصی با اهدای لوح و هدایایی تجلیل صورت گرفت.

محمدرضا مراقب، مهرانگیز پاپی، حسین فروتن، نعیمه سنقری، محمد امینی، محمد مسگریان، رضا امیری، فاطمه قضاوتی، سحر حاجی اسداللهی، ملاکریمی، شاهرخ رامین، رضا امیری، سعیده فخاری، حسین بختیاری، پریسا صداقت‌نیا، مهدی ملک محمدی، سمیع بهنام، مصطفی کریمی، زهرا حاجی اشرفی از نفرات تجلیل شده در این مراسم بودند.

کد خبر 6082263

دیگر خبرها

  • تراکتور بی خمس باخت تا قائمشهر زنده بماند!
  • تراکتور مغلوب نساجی شد
  • نساجی یک تراکتور صفر
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • نساجی - تراکتور؛ گزارش زنده
  • اعلام ترکیب تراکتو برای دیدار با نساجی
  • ترکیب تراکتور بدون خمس زیر و رو شد!
  • نخبگان دماوند تجلیل شدند
  • برد خفیف ایران در نیمه نخست مقابل افغانستان
  • دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال