Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در بازدید سرزده از مراکز تعویض پلاک چیتگر و اتحاد، دستورات لازم برای تسریع و تسهیل ارائه خدمات به شهروندان را صادر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار قاسم رضایی صبح امروز از مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک "چیتگر و اتحاد"به صورت سرزده بازدید کرد.

جانشین فرمانده ناجا با مراجعه کنندگان و ارائه دهندگان خدمات اعم از "شماره گذاری، موسسه رهگشا و مرکز نقل و انتقال و تعویض پلاک اتحاد" گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام عالی انتظامی ضمن بازدید میدانی از روند نوبت دهی اینترنتی و ارائه خدمات به مراجعان، دستورات لازم برای تسریع و تسهیل ارائه خدمات به مردم عزیز و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی را صادر کرد.

سردار رضایی همچنین بر برخورد با دلالان و واسطه گرانی که در این شرایط اقدام به فروش نوبت اینترنتی می کنند، تاکید و دستورات لازم را برای پیشگیری از این گونه سوء استفاده ها که متاثر از بی اطلاعی برخی از هموطنان و یا عدم آشنایی آنها در نحوه نوبت دهی تلفنی است، صادر کرد.

گفتنی است، مراجعان به این مراکز نیز از نحوه نوبت دهی اینترنتی و نیز تلاش پلیس راهور ناجا ابراز رضایت داشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعویض پلاک پلاک نوبت اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم

 غلامیان،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه باید با گران‌فروشی در داروخانه‌ها برخورد شود، گفت: مراجعه کنندگان به داروخانه‌ها عموماً به دلیل حال روحی و جسمی، تخلفات در داروخانه‌ها را پیگیری نمی‌کنند و این موضوع وظیفه دانشگاه علوم پزشکی را دو چندان می‌کند.

وی گفت: برخی از بازرسان و مسئولان رسیدگی به تخلفات این حوزه خودشان ذی‌نفع هستند که این موضوع برخورد با متخلفان را تا حد زیادی پیچیده می‌کند.

غلامیان بر نظارت بیشتر بر فعالیت داروخانه‌ها و مراکز درمانی تاکید کرد و گفت: در حوزه دارو و درمان باید به صورت مستمر نظارت صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همچنین بر افزایش نظارت‌ها بر میدان میوه و تره بار شهید رجایی تاکید کرد و گفت: کنترل قیمت‌ها در میدان تره بار تاثیر بسیار زیادی در کنترل قیمت در سطح شهر خواهد داشت و تعزیرات، صمت و جهاد کشاورزی باید با جدیت این موضوع را پیگیری کنند.

وی گفت: اصلاح فرایند نرخ گذاری و نصب برچسب قیمت، اولین اقدامی است که باید هرچه سریع‌تر در میدان میوه و تره بار شهید رجایی عملیاتی شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • صحبت جالب آنچلوتی با پپ: نوبت ما بود ببریم
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • مالک گران‌ترین خانه جهان چه کسی است؟
  • جوجه یک روزه گران شد؟ | فروش جوجه با این قیمت ها تخلف است
  • پیگیری استاندار کرمان برای بازگشایی ۲ پل در جنوب کرمان
  • لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم
  • هنوز بعد از سال ها درپی متولی در دریا هستیم
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد