Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@05:24:26 GMT

افتتاح خط دوچرخه هوایی اسکای بایک قزوین

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۲۰۲۴

افتتاح خط دوچرخه هوایی اسکای بایک قزوین

دبیر شورای شهر قزوین از بهره‌برداری چند پروژه شهری با اعتباری بالغ بر ۱۲۸ میلیارد ریال در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدیه‌سادات قافله‌باشی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "افتتاح پنج پروژه شهرداری قزوین با اعتباری بالغ بر ۱۲۸ میلیارد ریال با حضور نوبخت معاون رئیس جمهور، جمالی پور استاندار و نمایندگان مردم در بهارستان و مدیران استانی و شهری در سوله چند منظوره بوستان ملی باراجین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



باغ حاره‌ای سافاری پارک، خط دوچرخه هوایی اسکای بایک، زمین فوتبال چمن مصنوعی و سوله چندمنظوره بوستان ملی باراجین از پروژه‌هایی بود که به مناسبت هفته دولت و هفته فرهنگی قزوین افتتاح و آماده بهره‌برداری و خدمات برای شهروندان عزیز شد.

کد خبر 440772

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دوچرخه هوایی پروژه هاي عمراني پروژه های شهری شورای شهر قزوین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۲۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان 60 میلیون جریمه شد

سه تیم لیگ برتری از سوی کمیته انضباطی جریمه شدند.

کمیته انضباطی سه رای خود را در خصوص تیم های لیگ برتری صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، دیدار تیم های سپاهان اصفهان و گل گهر سیرجانی در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم سپاهان اصفهان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به مقام رسمی مسابقه رخ داد. بر همین اساس باشگاه سپاهان باید 600 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدیدنظر است.

*مسابقه تیم های نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی برگزار و از سوی تماشاگران تیم نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر فحاشی و دادن شعارهای  مختلف علیه تیم حریف و پرتاب بطری از سوی تماشاگران منتسب و نقض مقررات و اصول کلی رفتار توسط باشگاه رخ داد. این باشگاه باید 2 میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدیدنظر است.

*دیدار تیم های شمس آذر قزوین و تراکتور تبریز برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر و پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد. این باشگاه به پرداخت 400 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین (شماره دادنامه 1942)نیز اجرا می شود. این رای قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل اردبیل
  • راه اندازی طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری قزوین
  • سپاهان 60 میلیون جریمه شد
  • برنامه‌ریزی شهرداری برای جذب ۳۰۰ همت سرمایه‌/ برنامه تحولی تهران را با مشارکت بخش خصوصی دنبال می‌کنیم
  • تعلیق پرواز‌ها به مقصد رژیم صهیونیستی
  • بودجه سازمان سیما و منظر شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی سیما و منظر شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی فضای سبز شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه هزار میلیارد تومانی فضای سبز شهرداری قم در سال ۱۴۰۳