Web Analytics Made Easy - Statcounter

لس آنجلس لیکرز در روز کوبی برایانت برابر پورتلند تریل بلیزرز به پیروزی رسید تا در سری 3-1 از حریف پیش بیفتد.

در بازی چهارم سری لس آنجلس لیکرز برابر پورتلند تریل بلیزرز، تیم کوبی برایانت به یک برد مقتدرانه دست یافت تا در آستانه صعود به دور دوم پلی آف NBA قرار بگیرد.

در تقویم میلادی، امروز روز بیست و چهارم از ماه هشتم سال بود و این دو عدد، دو شماره ای هستند که کوبی برایانت، اسطوره فقید بسکتبال NBA در تمام 20 سال دوران حرفه ای خود در لس آنجلس لیکرز به تن می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، بازیکنان لیکرز با یک پیروزی شیرین این روز را به بهترین شکل ممکن جشن گرفتند. لیکرزی ها با پوشیدن جرزی «مامبای سیاه» به کوبی ادای احترام کردند و با یک قلب روی پیراهن که شماره دو روی آن حک شد یاد و خاطره جیانا، دختر برایانت را گرامی داشتند.

صبح امروز لس آنجلس لیکرز در بازی چهارم سری مرحله اول پلی آف خود برابر پورتلند تریل بلیزرز قرار گرفت و در پایان این شاگردان فرنک ووگل بودند که موفق شدند با نتیجه قاطع 135-115 به پیروزی برسند. با احتساب این برد، لیکرز حالا در سری 3-1 از بلیزرز پیش افتاده است. لبران جیمز در این مسابقه با ثبت 30 امتیاز، 10 اسیست و 6 ریباند بهترین بازیکن تیمش بود. لبران پس از 28 دقیقه حضور در زمین، در کوارتر سوم به نیمکت رفت تا برای بازی های آینده استراحت کند. لیکرز در حالی در این دیدار به پیروزی رسید که ابتدای کوارتر اول را طوفانی آغاز کرده بود و بازیکنان تیم در نیمه اول بازی هم در دفاع و هم در حمله بی‌نقص ظاهر شدند. در پایان نیمه اول، لیکرز با اختلافی 38 امتیازی از حریف جلو افتاده بود.

به گزارش طرفداری، به غیر از لبرانِ پلی آفی، برای لیکرز آنتونی دیویس با کسب 18 امتیاز در 18 دقیقه عملکردی خوبی ارائه کرد. دیویس در اواسط کوارتر سوم به خاطر اسپاسم کمر تا انتها روی نیمکت نشست. اما پورتلند تریل بلیزرز که در بازی اول به پیروزی رسیده بود، در دیدارهای اخیر بنزین تمام کرد. ستاره این تیم در بازی های سیدبندی یعنی دیمین لیلارد در مسابقه امروز پیش از آنکه در کوارتر سوم به علت مصدومیت زانو زمین را ترک کند تنها 11 امتیاز کسب کرده بود. یوسف نرکیچ با 20 امتیاز و 13 ریباند در این دیدار بهترین بازیکن پورتلند بود.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع پورتلند تریل بلیزرز 25 26 36 28 115 لس آنجلس لیکرز 43 37 32 23 135 آمار بازی تیم پرتاب منطقه‌ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست بلاک توپ‌ربایی ترن اور پورتلند تریل بلیزرز 44.9% 42.9%

74.2%

42 20 2 9 17 لس آنجلس لیکرز 56.3%

43.6%

66.7% 41 29 9 7 14 روند بازی

بهترین بازیکنان دو تیم

خلاصه بازی  به زودی... بیشتر بخوانید:

بسکتبال NBA | نکات آماری اولین بازی های راند نخست پلی آف 2020 / از تاریخ سازی میچل تا شکست هر دو صدرنشین کنفرانس ها

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

بسکتبال NBA؛ نیک نرس، سرمربی تورنتو رپترز به عنوان بهترین مربی فصل 20-2019 انتخاب شد

بسکتبال NBA | برت براون از هدایت فیلادلفیا سونی سیکسرز برکنار شد

اورلاندو مجیک 106-121 میلواکی باکس؛ شروع طوفانی در کوارتر چهارم، میلواکی را در یک قدمی راند دوم قرار داد

اوکلاهاما سیتی تاندر 117-114 هیوستون راکتس / کامبک تاندر در بازی، کامبک تاندر در سری!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پورتلند تریل بلیزرز لس آنجلس لیکرز کوبی برایانت کوارتر سوم بسکتبال NBA

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۲۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق اولیه اولیویه ژیرو با لس آنجلس اف‌سی

بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی فرانسه فاصله چندانی تا اضافه شدن به جمع ستارگان حاضر در MLS ندارد

طرفداری | به گزارش رلوو، اولیویه ژیرو با سران باشگاه لس آنجلس اف سی به توافق اولیه دست یافته و فاصله چندانی تا ملحق‌شدن به این باشگاه آمریکایی ندارد. گفتنی است دو طرف بر سر امضای قراردادی 18 ماهه (از ژوئن 2024 تا پایان سال 2025) به توافق رسیده‌اند و پس از حل و فصل شدن مسائل مالی، همکاری خود را به طور رسمی اعلام خواهند کرد.

قرارداد اولیویه ژیرو با میلان تا پایان فصل جاری معتبر است و او در انتهای فصل بازیکن آزاد خواهد بود. با پیوستن به لس آنجلس اف سی، ژیرو بار دیگر با هوگو لوریس هم‌تیمی خواهد‌شد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: آکادمی منچستریونایتد به کوبی مینو افتخار می‌کند
  • برتری قاطع شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی مقتدرانه شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • پیروزی شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • چگونه جوکر با روزی سه لیتر نوشابه خوردن بهترین بازیکن جهان شد؟
  • شب یا صبح؛ بهترین زمان برای وزن‌کردن چه وقتی است؟/ ۵ دستور برای رفتن روی ترازو
  • ایوان تونی: در سن کوبی مینو ایکس‌باکس بازی می‌کردم
  • تمجید با احتیاط بلینگام از ستاره جدید انگلیس
  • توافق اولیه اولیویه ژیرو با لس آنجلس اف‌سی
  • بسکتبال NBA | دست کم گرفتن مردان پادشاه می‌تواند آخرین اشتباه شما باشد