Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ نادر رحمانی گفت: تردد در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان  است. همچنین ضمناً محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش پراکنده باران و آزادراه‌های تهران - شمال و قزوین - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های مازندران و گلستان گزارش شده است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد:  ترافیک  در آزادراه قزوین – کرج - تهران حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک سنگین است. 

سرهنگ نوراله خادم رییس پلیس راه پایتخت گفت:  آزاده راه تهران قم شمال به جنوب نیمه سنگین تا پل حسن اباد،  آزادراه تهران پردیس مسیر شرق به غرب نیمه سنگین روان و محور قدیم جاجرود شرق به غرب وضعیت ترافیکی نیمه سنگین وروان است.

او افزود:  محور امام رضا از پل سیمان تا پاکدشت نیمه سنگین پرحجم، محور ری ورامین هردوطرف نیمه سنگین و روان و  آزاد راه تهران ساوه مسیر جنوب به شمال از عوارضی پرند به سمت تهران وضعیت ترافیک نیمه سنگین وپرحجم گزارش شده است.

این مقام انتظامی اظهار کرد:  آزاد راه تهران کرج مسیر غرب به شرق وضعیت ترافیک نیمه سنگین پرحجم است.  الباقی محور‌ها  دارای ترافیکی روان وآرام هستند.

او توصیه کرد: رانندگان از عجله وشتاب پرهیز کنندوفاصله طولی را نسبت به خودروی جلوی رعایت کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترافیک ترافیک سنگین وضعیت ترافیک نیمه سنگین راه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازگشایی محور هراز تردد در این محور را عادی و روان ذکر کرد و گفت: در حال حاضر ترافیک در محدوده هزارچم محور کندوان در مسیرهای رفت و برگشت سنگین است.

وی وضعیت تردد در دیگر محورهای استان را عادی و روان ذکر کرد و گفت: از نظر جوی شاهد مه گرفتگی در محدوده تونل کندوان و گدوک در سوادکوه و بارش باران در دیگر نواحی استان هستیم.

کد خبر 6086587

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • ترافیک در محور هراز سنگین است