Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان در گفتگو با  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت:براین اساس معاونت سیما ضمن دعوت ازمسئولین و فرمانداران، آیتم ویژه‌ای را در برنامه صبحگاهی زنجانا سلام به منظور تبیین عملکرد دولت در شهرستان‌ها آماده پخش نموده است.
موسوی افزود:همچنین میهمان ویژه هفته دولت در برنامه مطالبه استاندار زنجان خواهد بود تا با حضور در برنامه زنده مطالبه، علاوه بر بیان عملکرد دولت، به سوالات بینندگان نیز پاسخ داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد :۱۲۵ دقیقه نماهنگ، ۵۰۰ مورد زیر نویس و پخش فیلم سینمایی دولت عشق با موضوع شهید رجایی از دیگر برنامه‌های شبکه اشراق در این ایام است.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان گفت:شبکه استانی صدا هم در قالب برنامه دستاورد میزبان دبیر ستاد گرامیداشت هفته دولت و مدیران کل جهادکشاورزی، بنیاد مسکن، علوم پزشکی و راه و شهر سازی خواهد بود.

موسوی افزود:معاونت صدا در برنامه صبح گاهی سلام زنجان با دعوت از فرمانداران و روسای نهاد‌های دولتی، علاوه بر بیان عملکرد در حوزه‌های خود پاسخگوی سوالات شنوندگان نیز باشند.

او ادامه داد :در برنامه گفتگوی ویژه خبری که در دو بخش زنده ویژه خبر ۲۰ و بخش خبری ۲۳ پخش خواهد شد، معاونین استاندار حضور خواهند داشت و فرمانداران هم برنامه‌های هفته دولت را در ارتباط زنده تلفنی به سمع و نظر بینندگان و شنوندگان می‌رسانند.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان گفت:معاونت اطلاعات و اخبار مرکز علاوه بر ۲۵ خبر مکتوب، ۱۴ مورد گزارش رادیو تلویزیونی ارسالی به سازمان، ۵۷ خبر تولیدی، ۲۲ مورد برنامه تحلیلی خبری، ۲ مورد تفسیر و ۵۲ دقیقه برنامه در سایت و کانال خبرگزاری صداوسیما، در ۷۰ برنامه کوتاه خبری ویژه پوشش مراسم‌های مختلف به استقبال هفته دولت می‌رود.

او افزود:معاونت فضای مجازی مرکز هم عملکرد دولتمردان را با انتشار روزانه گزارش عملکرد دستگاه‌های دولتی استان، بازنشر تولیدات حوزه‌های سیما و صدا، انتشار پوستر و عکس نوشت درباره طرح‌های بزرگ عمرانی استان، پوستر خدمات ۴۲ ساله نظام و تولید مستند کوتاه خلوص ۹۹ همراه مخاطبان فضای مجازی خواهد بود.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیمای زنجان هفته دولت شبکه اشراق هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از اجرای برنامه‌های متنوع ویژه هفته فرهنگی برای شهروندان این منطقه خبر داد و گفت: به‌مناسبت این ایام تور اصفهان‌گردی به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه به‌منظور بازدید از ابنیه تاریخی و گردشگری اصفهان با حضور تعدادی از اساتید راهنمای گردشگری دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

محمدمهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی منطقه ۱۴ در هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: تور اصفهان‌گردی به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه به‌منظور بازدید از ابنیه تاریخی و گردشگری اصفهان ویژه هفته فرهنگی اصفهان در محلات منطقه از سوم تا پنجم اردیبهشت و هشتم اردیبهشت ویژه خانواده‌ها از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این برنامه شهروندان از سه مکان تاریخی (پل خواجو، میدان امام و مسجد جامع عتیق) بازدید انجام می‌دهند، افزود: تور اصفهان‌گردی با همراهی اساتید گروه تاریخ دانشگاه اصفهان به‌منظور راهنمای تور و توضیح اماکن تاریخی اجرا خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در هر روز از اجرا پنج دستگاه اتوبوس ویژه شهروندان اختصاص داده شده و شهروندان از خدمات این تور به‌صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 746823

دیگر خبرها

  • برنامه «مهمانی» از شبکه پیشران فراتر
  • برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان
  • می‌خواهند همان بلایی که سر تلویزیون آورند را، سر پلتفرم‌ها هم بیاورند/ آیینه شبکه نمایش خانگی را نشکنید
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • مهمانی اصفهان | در هفته اصفهان چه خبر است؟
  • حمایت معاونت علمی از انعکاس دستاورد‌های امیدآفرین دانش‌بنیان
  • حمایت معاونت علمی از انعکاس دستاورد‌های امیدآفرین دانش‌بنیان توسط دستگاه‌های اجرایی
  • اصفهان به رنگ نجوم
  • انعکاس راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق از شبکه آذربایجان غربی
  • ورزش پهلوانی در مازندران عمومی شود